Varmatoiminen derbi jossa takuuta vielä vuosi jäljellä koska mopo otettu käyttöön vasta 2010 huhtikuussa malli on siis täysin sma kuin 2010 mallissa. Vähän osaa vaihdettu esim tanko ja pidikkeet vilkut ja kaikkee pientä hauskaa. 1000km huolto tehty merkkiliikkeessä ja muutenkin erittäin hyvässä kunnossa.
Vaihtoa voi ehdottaa 2-t ja 4-t kevareihin. Hinta ei ole tiukka.
Katsomaan ja koittamaan saa tulla.