Aprilia SX 50 2008 mopo

MYYTY

Aprilia SX 50

Tunniste (ID)
14001
Ajoneuvoluokka
Mopo/moposkootteri
Kategoria
Enduro/supermoto mopot
Merkki
Aprilia
Malli
SX 50
Iskutilavuus
50 cm³
Vuosimalli
2008
Ajettu
6800 km
Rekisterinumero
DP-822
Hinta
1999
Viritetty Vaihto

Katsottu
2394 kertaa
Lisätty
19.3.2011 18:21
Muokattu
1.9.2011 22:48
Vanhenee
16.9.2011
Tässä koodit joilla voit lisätä ilmoituksesi linkin keskustelufoorumeille. Toimivat hyvin myös yhdistettynä. Huomaathan että Motot.netin keskustelufoorumin allekirjoituksiin ei saa lisätä kuvia.
BBCode tekstillä
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/aprilia/sx_50/id14001/]Myydään Aprilia SX 50 2008 mopo[/url]
BBCode pienellä kuvalla
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/aprilia/sx_50/id14001/][img]http://www.motot.net/talli/kuvat/a/2/14001/638413_thumb.jpg[/img][/url]
Jaa linkki yhteisöpalveluissa
Share
Asiaton ilmoitus?
Nopeuta moderointia ja ilmoita tästä
Aprilia SX 50

Hyvä säxä uuteen kotiin!

Noniin, nyt olisi tommonen hyvä/luotettava säxä myynnissä!

Uusia osia on laitettu ja on ollut kaikissä määräaikais huolloissa(leima löytyy)
Ja itsekkin olen vaihtanut öljyjä n. 1500km välein.

Mopo on aivan loistavassa kunnossa, moposta on pidetty hyvää huolta. Ei sudittu eikä keulittu.On rajoitin jolla kulkee n. 45-50, eikä pätki yhtää ja edes huomaa että rajoitin on päällä. Mopo sopii hyvin vaikka aloittelijalle, koska mopoa on hyvin helppoa hallita. Voin laittaa kulkemaan mopon niin paljon kuin ostaja haluaa(en varmaa kyllä mitään 120 saa kulkemaan :D ). Mopoa on pesty & vahattu vähintään 2 kertaa viikossa. On päivittäisessä käytössä joten kilometrejä tulee jokainen päivä lisää.

Uusia osia:

TNT-musta magneetonkoppa
Progrip kahvakumit
Biltema-tanko
Polisport-lokari
Minivilkut jokaiseen kulmaan
Ufo2-takavalo
Continetal takakumi 300km sitten
H7-polttimo
Nappirajoitin
Stage6-peili
Punaiset ketjut (maalatut)
Uudet jarrupalat taakse
Etulevy maalattu punaiseksi

Kiilotettuja osia:

Vanteet! ( meni n. 12h )
Tangonkiinnikkeet
Jarrupoljin
Vaihdepoljin

+

Kaasarin-remppa 100e
Talven aikana kaasari pesty ja ilmattu. Vaihdettu uusi alipainehana ja uudet jäähdytysnesteet.

23.3 uusi tulppa ja mtx-vaihteistoöljyt ja kaasari säädetty :lol:

14.5 Eturattaanstefa vaihdettu, takapyöranlaakerit, vilkunkatkaisija.


Mopossa kiinni :

Kuriton putki
12-53
95 suutin

Kulkee 70-75


Hintaa voi tinkiä jos osaa!




Puh. nro : 0442973952.

JOTAI JÄI VARMASTI SANOMATTA JOTEN KYSY IHMEESSÄ LISÄÄ!

Vaihto käy mutta en lähde viemään mopoa mihinkään muihin kaupunkeihin ja vaihtohinta tietysti korkeampi.

Ei vaihtoa : kemmuihin, kiinalaisiin, eikä pikkupyöräisiin (manki,pv yms.)

Vaihto mieluiten aeroxiin tai sitä vastaavaan.
Kysymykset

-Wilsson 11.4.2011 20:48 Vaihto Honda CRF 100F 2007

Vaihtuisko? Multa vähän väliin.

Vastaus: Ei kiitos.

miQuls 31.5.2011 22:34 Vaihto Yamaha DT50 2007

?

Vastaus: Mitä maksat väliä?

jannekk7 25.7.2011 22:00

1700?

Vastaus: Naaaah

O_S_Q_ 19.8.2011 16:02 Vaihto Yamaha TZR 50 2008

Vastaus: Ei kiitos

-late-97- 26.8.2011 17:00

Pist kulkemaa jotta 60km/h ja tuun hakee 1800e ?

Vastaus: usko unelmiis, poika.

coleman 4.9.2011 16:09 Vaihto Yamaha DT 50 R 2007

Vaihto?

Vastaus: Ei kiitos

joonaz95 11.9.2011 13:56 Vaihto Peugeot Speedfight 50 2010

Vaihtoooo?`???

joonaz95 11.9.2011 13:56 Vaihto Peugeot Speedfight 50 2010

Vaihtoooo?`???

Vastaus: myyty
Poista tiedotKatsoit viimeksi näitä
Aprilia SX 50
2008 7tkm 1999€

Samankaltaisia pyöriä

Pikahaku

Pikahaku

Voit valita mitä kohtia täytät, mikään valinta ei siis ole pakollinen!
-
-
-
-
Hae ilmoitus tunnisteella