Hyvä säxä uuteen kotiin!
Noniin, nyt olisi tommonen hyvä/luotettava säxä myynnissä!
Uusia osia on laitettu ja on ollut kaikissä määräaikais huolloissa(leima löytyy)
Ja itsekkin olen vaihtanut öljyjä n. 1500km välein.
Mopo on aivan loistavassa kunnossa, moposta on pidetty hyvää huolta. Ei sudittu eikä keulittu.On rajoitin jolla kulkee n. 45-50, eikä pätki yhtää ja edes huomaa että rajoitin on päällä. Mopo sopii hyvin vaikka aloittelijalle, koska mopoa on hyvin helppoa hallita. Voin laittaa kulkemaan mopon niin paljon kuin ostaja haluaa(en varmaa kyllä mitään 120 saa kulkemaan

). Mopoa on pesty & vahattu vähintään 2 kertaa viikossa. On päivittäisessä käytössä joten kilometrejä tulee jokainen päivä lisää.
Uusia osia:
TNT-musta magneetonkoppa
Progrip kahvakumit
Biltema-tanko
Polisport-lokari
Minivilkut jokaiseen kulmaan
Ufo2-takavalo
Continetal takakumi 300km sitten
H7-polttimo
Nappirajoitin
Stage6-peili
Punaiset ketjut (maalatut)
Uudet jarrupalat taakse
Etulevy maalattu punaiseksi
Kiilotettuja osia:
Vanteet! ( meni n. 12h )
Tangonkiinnikkeet
Jarrupoljin
Vaihdepoljin
+
Kaasarin-remppa 100e
Talven aikana kaasari pesty ja ilmattu. Vaihdettu uusi alipainehana ja uudet jäähdytysnesteet.
23.3 uusi tulppa ja mtx-vaihteistoöljyt ja kaasari säädetty

14.5 Eturattaanstefa vaihdettu, takapyöranlaakerit, vilkunkatkaisija.
Mopossa kiinni :
Kuriton putki
12-53
95 suutin
Kulkee 70-75
Hintaa voi tinkiä jos osaa!
Puh. nro : 0442973952.
JOTAI JÄI VARMASTI SANOMATTA JOTEN KYSY IHMEESSÄ LISÄÄ!
Vaihto käy mutta en lähde viemään mopoa mihinkään muihin kaupunkeihin ja vaihtohinta tietysti korkeampi.
Ei vaihtoa : kemmuihin, kiinalaisiin, eikä pikkupyöräisiin (manki,pv yms.)
Vaihto mieluiten aeroxiin tai sitä vastaavaan.