Skyteam PBR 50 2009 mopo

MYYTY MOTOTALLIN KAUTTA

Skyteam PBR 50

Tunniste (ID)
22842
Ajoneuvoluokka
Mopo/moposkootteri
Kategoria
Pienipyöräiset mopot
Merkki
Skyteam
Malli
PBR 50
Iskutilavuus
50 cm³
Vuosimalli
2009
Ajettu
Ei ilmoitettu
Rekisterinumero
66-NEG
Hinta
350
Viritetty Projekti/vaatii laittoa Vaihto

Katsottu
1905 kertaa
Lisätty
19.3.2012 17:24
Muokattu
23.3.2012 10:10
Vanhenee
13.4.2012
Tässä koodit joilla voit lisätä ilmoituksesi linkin keskustelufoorumeille. Toimivat hyvin myös yhdistettynä. Huomaathan että Motot.netin keskustelufoorumin allekirjoituksiin ei saa lisätä kuvia.
BBCode tekstillä
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/skyteam/pbr_50/id22842/]Myydään Skyteam PBR 50 2009 mopo[/url]
BBCode pienellä kuvalla
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/skyteam/pbr_50/id22842/][img]http://www.motot.net/talli/kuvat/a/3/22842/525211_thumb.jpg[/img][/url]
Jaa linkki yhteisöpalveluissa
Share
Asiaton ilmoitus?
Nopeuta moderointia ja ilmoita tästä
Skyteam PBR 50

110cc TÄMÄNVIIKON 300€!!!...

miinuksia
-tankki lommolla
-kytkin pitää säätä

plussia
+110! ;)
+lähes uudet talvikumit
+pienet äänet
+4tahti vie vähän bensaa

mukaan tulee kaikkia tarakkaa,kesä kumeja, 2änkkää ja mitä nyt ikinä löytyyki.
mopo löytyy myös netti...motosta jota päivittelen enemmälti.
Kysymykset

juhiZ-250 23.3.2012 14:23 Vaihto Muu merkki Muu malli 2008

vaihda tää mun mönkijää ja maksat hiuka välii ja kuljetat tänne

Vastaus: ei oikeen oo tarvetta tuommosellee mutta tuu hakeen tuo käteisellä pois=)

PowerKing 29.3.2012 17:52 -1

Onko Puoli-automaatti vai Kytkimellä?

Vastaus: kytkimellä tietenki :)

kassu123 9.4.2012 20:23

saat 250e? toimiiko? lähteekö hyvin käyntiin?

Poista tiedotKatsoit viimeksi näitä
Skyteam PBR 50
2009 350€

Samankaltaisia pyöriä

Pikahaku

Pikahaku

Voit valita mitä kohtia täytät, mikään valinta ei siis ole pakollinen!
-
-
-
-
Hae ilmoitus tunnisteella