110cc TÄMÄNVIIKON 300€!!!...
miinuksia
-tankki lommolla
-kytkin pitää säätä
plussia
+110!

+lähes uudet talvikumit
+pienet äänet
+4tahti vie vähän bensaa
mukaan tulee kaikkia tarakkaa,kesä kumeja, 2änkkää ja mitä nyt ikinä löytyyki.
mopo löytyy myös netti...motosta jota päivittelen enemmälti.
Kysymykset
juhiZ-250
23.3.2012 14:23
Vaihto Muu merkki Muu malli 2008
vaihda tää mun mönkijää ja maksat hiuka välii ja kuljetat tänne
Vastaus: ei oikeen oo tarvetta tuommosellee mutta tuu hakeen tuo käteisellä pois=)
PowerKing
29.3.2012 17:52
-1
Onko Puoli-automaatti vai Kytkimellä?
Vastaus: kytkimellä tietenki :)
kassu123
9.4.2012 20:23
saat 250e? toimiiko? lähteekö hyvin käyntiin?