Jcm
Tästä hyvä ja luotettava menopeli kesän rientohin. Skootteria ei ole viritetty, mutta todella hyvin kulkeva vakiona (normi kiinan ihme)

. Matkamittarin/nopeusmittarin vaijjeri mennyt poikki 6728km jälkeen ja vaatii korjausta(ei välttämätön), ilmoitettu kilometrimäärä on arvio. Vilkut on vaihdettu mutta alkuperäiset saat mukaan, mukaan tulee myös toiset variaattorin rullat ja vakio peilit, joita en kuviin hoksannut laittaa.vasemmassa takakatteessa ainuat naarmut, jotka on helppo peittää. Korotus palat laitettu.Kysykää jos tulee kysymyksiä mieleen. Kulutus vain 2-3 litraa satasella! Tarjotkaa!