No sen hetkiseen käyttöön cagiva oli paljon parempi. Ehin jo aikoja sitte vaihtamaa tänki Bemariin.. Kyllä sitä kawaa tulee aina tippa linssissä muisteltua, tuli vietettyä niin paljon aikaa sen kanssa...
Käyttö Motot.netissä sallitaan: Tämän kuvan käyttö Motot.netissä sallitaan. Voit siis käyttää tätä esimerkiksi tietopankin kuvittamiseen. Tekijänoikeudet pysyvät kuvan ottajalla ja kuvan käyttöön Motot.netin ulkopuolella tarvitaan lupa.
Tässä koodit joilla voit lisätä linkin keskustelufoorumeille. Huomaathan että Motot.netin keskustelufoorumin allekirjoituksiin ei saa lisätä kuvia, vaan linkit pitää esittää tekstilinkkeinä.