Tämmöisessä vehkeessä ei saata suuttimetkaan auttaa, vaan voi joutua suutinputkien / neulojen vaihteluun. Imukaulankin olisi hyvä tehdä portaattomaksi niin ei sekään syö niitä tehoja. Ja takahuuhtelun kohdat voi tigillä täyttää ja sitten kairata tasaiseksi.
Ja kyllä sen korvalla kuulee tuostakin videosta että se käy laihalla, itsellä oli samaa ongelmaa kunnes rupesin tyhjäkäyntisuuttimia ja neuloja vaihtelemaan.
http://www.youtube.com/watch?v=X-szISqlILE Tuossa video ex. derbistäni, joka kävi siis ennen säätämistä tyhjäkäynnillä laihalla, mutta kuten kuulee niin yläkierroksilla taas seokset kohdillaan.
Seuraa myöskin tulpan väriä suuntaa antavana säätöapuna, ei sitä oikeen ajossa huomaa käykö se laihalla (yli 10,000 kierroksissa ei tule paljon ajateltua), niin äkkiä leipasee kiinni.
Tulpan väristä selviää seos kun puhdistat sen, sitten pyörä käytiin ja pari mutkaa ajelua TÄYDELLÄ kaasulla, ei siis osakaasulla tms, vaan kun halutaan selvittää se yläkierrosten seos niin ei kannata käyttää tyhjäkäynnillä silloin.
Vielä tiivistettynä:
1. Hanki isompia tyhjäkäyntisuuttimia.
2. Tarkista yläkierrosten seos yllä mainitsemallani tavalla.