Tervehtiminen

Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Sami » 5.5.2008 10:28

mbk_92 kirjoitti:Olin iskän motskarin kyydis ja huomasin, että moikkaa kaikille motoristeille jotka tulevat vastaan :D . En tienykkää iskäkin nostaa kaikille kättä. kai se on kaikkien motoristien yhteinen tapa??

On joo. Mopoporukka voisi kuitenkin pysyä siellä mopopuolella, kun annettavaa keskusteluun taitaa olla hyvin rajallisesti.
sazud
Pyörä:
gs500e
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
6.12.2005 14:29

ViestiKirjoittanut sazud » 5.5.2008 14:08

joo maantiellä tuli viikko sitte 3 prätkää perätysten vastaan ja minä tietysti käsi samantien pystyssä ja viimenen niistä vaan moikkas :D
vähän pisti miettimään mutta ei siit sen enempää...
ja kyllä sitä tulee yleensä motoristeille moikattua :)
Ek1
Pyörä:
R1
Liittynyt:
9.5.2002 14:59

ViestiKirjoittanut Ek1 » 5.5.2008 14:09

Itse ei kyllä aina jaksa kättä nostella. Jos sportti tms tulee vastaan niin aina, mutta yli 300kg painavat maantielaivat..ovatko ne edes moottoripyöriä? Siinä vaiheessa kun alkaa olla peräkärryä yms niin ei hämmästykseltään edes kykene morjestamaan..

Sitten on nuo chopper/custom -äijät, eivät yleensä kättä jaksa (tai eivät pysty kun joutuu niin paljon puristamaan että pysyy kyydissä) nostaa.
JGGA
Liittynyt:
22.10.2007 0:20

ViestiKirjoittanut JGGA » 5.5.2008 14:58

kyllä oli fiilis tänään kun 4 partaharrikkaa tulee vastaan ja kaikilla nousi lapa oikeen reilusti :D aina oon morjestanu ku tulee pärrä vastaan, paitsi sit pahoissa tilanteissa.
Myanda
Pyörä:
RW
Paikkakunta:
Jyväskylä (Los HalssilaCity)
Liittynyt:
18.5.2006 13:50

ViestiKirjoittanut Myanda » 5.5.2008 16:51

Ek1 kirjoitti:Sitten on nuo chopper/custom -äijät, eivät yleensä kättä jaksa (tai eivät pysty kun joutuu niin paljon puristamaan että pysyy kyydissä) nostaa.

Perustuuko muutamaan kokemukseen vai moikkaatko aina? Sillä yleensä kun huikkaan niille karskeimmista karskeimmille Harley Davidsonilla ajaville niin lapanen nousee ihan älyttömän korkeelle. :D Useampi enskakuski jää vastaamatta verrattuna chopperikuskeihin.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 5.5.2008 17:10

_Aina_ moikkaan mutta vain 2/3 moikkaa takaisin :/
Loud Pipes Save Lives.
ASDMoro
Liittynyt:
28.12.2006 23:41

ViestiKirjoittanut ASDMoro » 5.5.2008 18:35

Ek1 kirjoitti:Itse ei kyllä aina jaksa kättä nostella. Jos sportti tms tulee vastaan niin aina, mutta yli 300kg painavat maantielaivat..ovatko ne edes moottoripyöriä?

Sitten on nuo chopper/custom -äijät, eivät yleensä kättä jaksa (tai eivät pysty kun joutuu niin paljon puristamaan että pysyy kyydissä) nostaa.


Aika ristiriitainen postaus. Olet itsekin sillä asenteella liikkeellä että jollekin pyörätyypille ei tarvi morjenstaa ja sitten valitat että sulle ei nosteta? Minua suunnattomasti ärsyttää nämä "yleensä ei jaksa xxx nostaa + kuiva provo"-viestit, kun olen jo itse sen huomannut että ei tuollaisia yleistyksiä voi tehdä, eivätkä ne toimi. Vähän sellaista on kyllä kuulunut, ettei etelässä jakseta enää niin ahkerasti kättä nostella, mutta ainakin täällä voin rehellisesti sanoa että kevään aikana vastaan tulleet pyörät (lukema menee jo toisella sadalla) ovat kaikki moikanneet, vähintäänkin peilistä olen huomannut että vähän myöhässä on koitettu reagoida. :)

Minulla siis kustomi, kaikille olen moikannut ja kaikki ovat moikanneet takaisin, myös ne kisakireät kyykyt ja leveätankoiset chopperit. Matkalaivojenkin pleksin takaa on joka kerta käsi kohonnut. Yhden enskan ja skootterin taisin sivuuttaa kun ei oikein tiennyt mitä ne oli vekottimiaan.
GhostRanger
Pyörä:
Aprilia RS
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
14.5.2007 18:55

ViestiKirjoittanut GhostRanger » 5.5.2008 19:06

morjestan aina kaikkille vastaantuleville, lähes kaikki morjestavat takaisin, mutta HD miehistä ei kukaan, miksi?
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 5.5.2008 19:29

GhostRanger kirjoitti:morjestan aina kaikkille vastaantuleville, lähes kaikki morjestavat takaisin, mutta HD miehistä ei kukaan, miksi?


valetta, itse tunnen monta nimenomaan hd miestä, jotka moikkaavat
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 5.5.2008 20:09

voisi melkein alkaa näyttämään pyllyä vastaantulijoille. Olisi ainakin persoonallinen tervehdys.
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 5.5.2008 21:03

Pyrdänä kirjoitti:valetta, itse tunnen monta nimenomaan hd miestä, jotka moikkaavat

Olen itse samaa mieltä. Ne HD miehet jotka ei moikkaile, on yleensä näitä liivimiehiä. Perus HD motoristi moikkaa siinä missä muutkin. Tosin näitä oldskool hondia moikkaa myös Liivimies.
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 5.5.2008 21:11

Sergey kirjoitti:
Pyrdänä kirjoitti:valetta, itse tunnen monta nimenomaan hd miestä, jotka moikkaavat

Olen itse samaa mieltä. Ne HD miehet jotka ei moikkaile, on yleensä näitä liivimiehiä. Perus HD motoristi moikkaa siinä missä muutkin. Tosin näitä oldskool hondia moikkaa myös Liivimies.


Tosin tunnen myös monta hd liivimiestä, jotka moikkaavat. Tosin tämäkin riippuu yksilöistä ja siitäkin, millä vastaantulija ajaa
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
Leppäkerttu
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2005 17:15

ViestiKirjoittanut Leppäkerttu » 5.5.2008 23:43

Pyrdänä kirjoitti:
Sergey kirjoitti:
Pyrdänä kirjoitti:valetta, itse tunnen monta nimenomaan hd miestä, jotka moikkaavat

Olen itse samaa mieltä. Ne HD miehet jotka ei moikkaile, on yleensä näitä liivimiehiä. Perus HD motoristi moikkaa siinä missä muutkin. Tosin näitä oldskool hondia moikkaa myös Liivimies.


Tosin tunnen myös monta hd liivimiestä, jotka moikkaavat. Tosin tämäkin riippuu yksilöistä ja siitäkin, millä vastaantulija ajaa


Mun mielestä homma on just toiste päin. Kaikkein pitkäpartaisimmat, nahkaremmit lepattaen, kädet taivaita kohden ajavat tsopperistit morjestavat useimmin kun keski-iän kriisistä toipuvat yrittäjäisät.
Galleria: http://tinyurl.com/a8nwx
Entropia
Pyörä:
Toivottavasti '10 kesäks...
Paikkakunta:
Theft City
Liittynyt:
11.9.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Entropia » 6.5.2008 9:20

Morotan lähes aina. Välillä ei kerkee, jos on kääntymässä tai muuta vastaavaa. Usein tulee morotus takaisin, jotkut tosin taitaa karsastaa, kun välillä sutailen helvetin ruma karvakypärä päässä. :D
I Don't Play Icehockey. I Ride Motorcycles, You Pussies!
www.haje.fi - Valokuvia
Johnnie
Liittynyt:
5.5.2005 21:51

ViestiKirjoittanut Johnnie » 6.5.2008 12:27

Leppäkerttu kirjoitti:Mun mielestä homma on just toiste päin.

Jokaisella tuntuu olevan eri mielikuvia ja rohkenenkin väittää, että oma mielipiteeni "vastaaminen tai vastaamattomuus ei ole pyörätyypistä mitenkään riippuvainen" pätee.
Asian & American cars / bikes only.