Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

FlatLander
Pyörä:
Kymco Agility 90cc 2007
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
26.5.2008 21:50
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut FlatLander » 5.4.2013 17:07

Minkä kokoinen tuo sulake on tuossa punaisessa johdossa? o niin pirun pienellä, että vanhan silmät ei nää... :D
-DILLIGAF-
Valtssuu
Pyörä:
Rieju MRX -08, Aprilia SX 125
Liittynyt:
13.12.2012 1:37
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Valtssuu » 9.4.2013 22:17

Onko mitään nappirajoittimia joka ei vaatisi akkua?
Riejuun hakisin.
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 10.4.2013 17:22

Phot-Eco ei taida ilman akkua toimia, mutta CGC-rajoittimia on muistaakseni viritelty myös akuttomiin. Rajoittimen voi myös koota itse tietopankin ohjeiden mukaan.
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
BetaRR
Pyörä:
Beta RR 50 Motard Track
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
16.4.2013 16:30
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut BetaRR » 25.4.2013 19:47

Elikkä mopo olis Beta rr vm.2013. Aion pian laittaa ton kurittomaksi ja ei oikeen ole kiinnostusta veroja ym. ruveta maksamaan. Eli jonkinlainen rajoitin olisi hakusessa. Ko. Vehkeessä ei siis ole akkua. Wikiä olen selaillut ja cgc rajoitin sopisi varmaan parhaiten akuttomaan. Mutta tuli mieleen että toimiiko se niin että aina kuin sammuttaa niin menee rajoitin päälle vai oliko se vaan siinä phot-ecotissa. (Phot-ecotti ei varmaan toimi akuttomassa.) Nimittäin jos sinisetä pysäyttää niin ei viitsi oikein katteiden välistä sitä nappia ruveta etsimään, kun voi näyttää vähän epäilyttävältä. Ja huomaako äänestä selvästi jos on rajoitin? Jos jollakin on kokemusta betan rajoittamisesta niin voiko neuvoa? :s
Putsi
Liittynyt:
16.12.2012 22:08
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Putsi » 25.4.2013 21:14

Phot-Ecoa et ainakaan saa kunnolla toimimaa akuttomassa ja rajoittimen huomaa selvästi jos laitat rajoittamaan piikin päälle, jos taas laitat ennen piikkiä niin huomaa kyllä mutta poliisit voi uskoa jos sanot vaikka että paska tulppa, saa liikaa bensaa tms koska selvää nakutusta ei ainakaan itselläni silloin kuulu. :)
BetaRR
Pyörä:
Beta RR 50 Motard Track
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
16.4.2013 16:30
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut BetaRR » 25.4.2013 22:34

Entäs se kun poliisi pysäyttää (rajoitin pois päältä, kulkee 80) ja sitten pitäis nopeasti saada se päälle. Onko semmosta, että menis päälle kun sammuttaa? (Siis akuttomaan betaan)
Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 26.4.2013 7:36

On jos teet itse (helppoa) tietenkin jos et ole ihan käsi.
Releillä rakentelet sellaisen toimimaan.
Yhdellä luokkalaisellani on Fanticissaan tuollainen + saa pois päältä napista ja napin lisäksi pitää laittaa magneetti oikeaan paikkaan ;)
Jarrut on vauhdin surma!
etelänvetelä
Pyörä:
samurai 150
Liittynyt:
2.1.2011 22:07
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut etelänvetelä » 2.5.2013 14:19

minkä väriseen johtoon rajoitin kytketään keeway xrayssa? vm 2008 rajoitin siis cgc
sarvinen
Pyörä:
Derbi DRD xtreme 2012
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
15.4.2012 23:37
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut sarvinen » 2.5.2013 15:22

Meni nyt vähän puihin tuon rajoittimennteko, ei mahda 50voltille luokiteltu konkka kestää?
Mistä löytyy (derbin) impulssikäämin toinen pää? En haluaisi ihan tuohon cdihin suoraan iskeä kiinni, koska on niin kamalan ahdas paikka, ja ryöstöliitin jää niin selvästi näkyviin, että poliisi saattaisi sen tajutakkin.
http://reissuli.fi
Jippeyee
Pyörä:
Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.10.2011 17:44
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Jippeyee » 2.5.2013 21:40

Mitäköhän pitäs vielä koittaa detsiin...
Virit : 11/70 välit Gianellin putki,pakokaasunkierrätys poistettu. vakiokaasari + 95 suutin.

Nappirajaria ei vaan saa toimimaan... just kun rupeis rajottamaan niin piikki sotkee kaiken ja sitten pätkii niin prkleesti... meni noilla väleillä tänään sen 70 kepsaan.
Rajottaskohan se paremmin jos laittas pidemmät välit?
Jarrut on vauhdin surma!
joltsu
Pyörä:
Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
31.7.2011 20:18
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut joltsu » 5.5.2013 20:47

Sehän nyt on selvää, että rajoitin pätkii parhaalla tehoalueella. Yksi tapa saada tuollainen rajoitin toimimaan hyvin on laittaa yläkiertoinen putki ja pitkät välit ja rajoitin rajoittamaan juuri ennen piikkiä niin sitten ei pitäisi pätkiä kovin pahasti. Ja ei muuten ihan varmasti mene 11/70 väleillä 70km/h nuilla vireillä :roll: Realistisempi lukema voisi olla ehkä just ja just 60km/h hirveällä huudattamisella.
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Miiggael » 5.5.2013 21:14

Helpostihan toi menee 70, itel meni tyhjäl vakioputkulal ja 10/62 saman verran. Laittasin pitemmät välitykset, mul toimi nappirajari 11/62 väleil iha hyvin.
joltsu
Pyörä:
Peugeot Xps -08, Samurai cross 110cc, Yamaha Jog R -05.
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
31.7.2011 20:18
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut joltsu » 6.5.2013 14:49

10-62 välit on pidemmät kuin 11-70, ja voihan nuilla (10-62) mennäkkin juuri ja juuri 70, mutta tosi kovat kierrokset saa kyllä vakioputki ottaa, että nuin lujaa mennään. Itse olen kokeillut 11-70 välejä pösössä kurittomalla putkella ja ainakaan niiden kokemuksien perusteella en usko, että 70 pääsis. Ehkä juuri ja juuri 60 jos kehtaa vinguttaa aivan loppuun. Voi tietysti olla, että detsin vakioputki on tehokkaampi ja pidemmälle kiertävä, tiedä sitten. Vaikka putkena olisikin Gianelli, niin ei vakiosähköit kumminkaan ota mitään 15k kierroksia, ihan siksi epäilen. Mutta samapa se, lopetan tähän (lainattu Keskustelua rattaista ja ketjuista -ketjusta):
Yam4ha kirjoitti:
Riqu88 kirjoitti:Paljo menis 11/70 väleillä ja kuriton vakioputki mbk vm -06

Kauhialla huutamisella joku 55 ehkä just. Mulla 13-70 välit, kuritonputki ja menee n. 65km/h
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut Miiggael » 6.5.2013 22:13

Joo, ne on ihan hirveesti pitemmät. 70kmh 10/62 väleillä = 68.2kmh 11/70 väleillä (lähde). Tähän viel smotot ja Gianelli. Kukaan tietääkseni puhunut mistään 15k kiekoista. Jos jättäsit sen mutustelun sikseen, sä kun oot meistä ainut joka ei ole kokeillut dt:tä gepsiin niin sun on vähän huono lähteä siitä vänkäämään :roll:
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: Phot-Eco, CGC ja muut rajoittimet

ViestiKirjoittanut .Juho » 7.5.2013 17:45

onks teillä ollu mitää ongelmia näitte rajoittimien kanssa?

pitäs saada joku rajotin, kun nyt kulkee n. 80 km/h 5 vaihteella.. mitä nyt oon kokeillut.

ei oikein tee mieli saada sakkoja/menettää kortti, kun seudullani kuitenkin liikkuu paljon poliiseja ja oma xps saattaa kiinnittää helposti huomion. :nolo:

11/52 välit, tyhjä putki, 100 suutin (liian pieni/ei ihan säädöissä vielä).

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista