Viilaustopic

LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut LaneKit » 25.4.2011 20:02

Pakko kyl kysyä että mite voi viilata 7mm liikaa :eek:
Mut tekevällse sattuu, toi on paskana, mut uutta tilalle ja vähä rauhallisemmi.
Jehvetti
Pyörä:
Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Paikkakunta:
Muurikkala
Liittynyt:
23.4.2009 16:43
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Jehvetti » 25.4.2011 20:04

No kiitoksia respektistä! Oli varmaan 4 viilaamani pytty, laskin eka hieman väärin nuo prosentit, mutta joo. Auttaskohan tohon jos ihan pikkase (0,05mm) sipaisisin männänrenkaan päästä pois?

E: ja siis tossa kävi laskuvirhe siis 3mm on lähempänä totuutta!
viewtopic.php?f=72&t=83520&p=4091909#p4091909

Hölkkää, niin kuolet terveempänä.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 12.5.2011 19:54

Vinkkejä Gilera Stalkerin vakiopytyn viilaukseen?
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut TooByAas » 12.5.2011 22:59

Paha sanoa näin kun ei tiedä muuta kun että se on se stalkkerin vakiopytty..

Mutta, jos pakoaukko on kuristettu niin se nyt ainakin ensimmäisenä pois! Jos ei ole kuristettu pakoaukko, niin aukon asteet ja leveys pitäisi ainakin saada tietoon että voi miettiä mitään.
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
[lauri]
Liittynyt:
21.9.2008 16:03
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut [lauri] » 1.6.2011 23:24

Haittaakos jos mäntä alimmassa asennossaan on noin 5mm kanavien alapuolella? Kun nyt on koneessa 44mm kampiakseli ja laittaisin vakiopytyn + 5mm koropalan, kun tuo vakioisku on sen 39mm.
Että toimiiko noin vai pitääkö kanavia viilata alaspäin?
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Betaversio » 2.6.2011 0:04

[lauri] kirjoitti:Haittaakos jos mäntä alimmassa asennossaan on noin 5mm kanavien alapuolella? Kun nyt on koneessa 44mm kampiakseli ja laittaisin vakiopytyn + 5mm koropalan, kun tuo vakioisku on sen 39mm.
Että toimiiko noin vai pitääkö kanavia viilata alaspäin?

Selvitä nyt ensialkuun minkälaiset ajoitukset koneelle tulee kun tuollalailla tekee :)
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
Mechanical
Pyörä:
CPI SM
Liittynyt:
29.3.2010 19:42
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Mechanical » 22.6.2011 9:38

Kellää tietoo että minkä korkunen cpi:iin vakio pakoaukko on korkee ja levee? Tai sitten näin päin että kun se on tällä hetkellä 16,5mm korkee niin kärsiikö ottaa enempää?
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 22.6.2011 9:56

Mechanical kirjoitti:Kellää tietoo että minkä korkunen cpi:iin vakio pakoaukko on korkee ja levee? Tai sitten näin päin että kun se on tällä hetkellä 16,5mm korkee niin kärsiikö ottaa enempää?
Mittaa itse se korkeus. Ja kukaanhan sulle ei osaa sanoa että on 16,5 sopiva vai pieni vai liian suuri, sekin pitäisi sinun mitata. Tiittasen kirjaa käteen ja vähän oma-aloitteisuutta tähän touhuun.
Mechanical
Pyörä:
CPI SM
Liittynyt:
29.3.2010 19:42
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Mechanical » 22.6.2011 10:08

No sehän tässä onkin että ku en mitannu sitä ennen ku aloin hinkkaamaa :lol:
oooozz|
Pyörä:
DRD Racing SM
Paikkakunta:
Tapiola
Liittynyt:
9.3.2008 18:40
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut oooozz| » 22.6.2011 10:25

Luultavasti nokuna 15mm korkee.
Esajuppeli
Pyörä:
Yamaha RD350 1988; Solifer SM 1982; Helkama Raisu 75cc 1986
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
21.2.2010 12:31
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Esajuppeli » 22.6.2011 10:32

Mechanical kirjoitti:No sehän tässä onkin että ku en mitannu sitä ennen ku aloin hinkkaamaa :lol:
Viilaat pakoaukkoa huviksesi isommaksi? Onhan se ihan järkevää.
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Betaversio » 22.6.2011 17:26

Mittaile nyt ensialkuun niiden röörien ajoitukset, niiden perusteella vois saada hiukan enempi selville. Google tietää varmaan ajoituksien mittailuista lisää. Ja joo, laskemallakin ne saa selville. Mutta tuskin se viel ainakaan liian korkee ole.

Sitte ku oot selvitelly ne nykyiset ajoitukset niin selvittele samantien että minkälaisesta moposta on kyse.
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
LaneKit
Pyörä:
Haussa
Paikkakunta:
Perähikiä
Liittynyt:
20.5.2009 20:20
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut LaneKit » 22.6.2011 18:34

Ei mikääihme et cepost ilma tietoi suurennetaa pakoo, se o nii paska vakiona. Ja itekki viilasin ilma mitää ajotuksii jogin pakoa 1,5mm ylös ja millin sivuille, mittaristo ja perse sanoo et tehoa tuli paljonki lisää.
Jaahan
Liittynyt:
10.10.2009 23:57
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Jaahan » 30.6.2011 23:20

Mulla olis suunnitelmissa tehdä 2-osainen pakoaukko Suzukin p+ 80cc pyttyyn. Onko joku muu täällä joskus toteuttanyt samaisen virityksen? Mitä suosittelette välirivaksi, kestääkö ihan jäädytysrivan palanen siinä vai kannattaako mielummin vaikka jonkun sylinterin helmasta rälläköidä palanen ja tehdä siitä ripa siihen? (Mikäli niiden laadulla eroa on :roll: ) Nikkelipuikotko nyt sitten käy parhaiten tähän valuraudan liimaamiseen ja tarvitseeko kappaleet esilämmittää?
Joona94
Pyörä:
2x suzuki pv 1x suzuki s1
Paikkakunta:
orimattila
Liittynyt:
19.1.2009 21:19
Re: Viilaustopic

ViestiKirjoittanut Joona94 » 1.7.2011 11:04

Eikös ne tietäjät suositellut siihen sitä helman palasta siihen. ? Mulla on työn alla 2-osapako.
suzuki pv -89 50rm koossa 44mm, mikuni corp 22, giannelli, 14-32, 5-vaihde
= 95,9km/h GPS

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista