Cagiva Mito viritys/tekniikka

lime91
Liittynyt:
19.12.2006 22:47

ViestiKirjoittanut lime91 » 24.6.2008 18:22

jonttu` kirjoitti:
Atech kirjoitti:Ei kannate ostaa 165cc pannua, syö laakerit ilman kehittyneempiä toimenpiteitä eikä ole kummoisempi teholtaankaan, keskialueen veto lähinnä parempaa.

Oletko katsonut jo www.cagivaclub.tk foorumin?


ite otin eile "viivat" 165cc, 38mm kaasari, jolly std, piper putsari, ja sorvattu 200H kannella varustettua mitoa vastaan

ja itellä on 66650E, 28mm kaasu, TT-putki, tt-putsari, eli siis pyttyä lukuun ottamatta vakio ja jäin noin 1km suoralla jonkun 10-20m että se teho minkä 165cc tuo on aika pieni tai sitten siinä pyörässä on jotain vikaa?

ja kyllä se pytty särkee laakerit!


en usko että polini mitossa ole yhtään muuta vikaa ku EHKÖ kaasari säädöt ja sitten putki.


polini pytyn kanssa pitäis olla polinin oma putki (ei löydy mitoon) joka on "vääntöputki"

elikkä vakio tt putki on parempi kuin tehari

parasta olis jos tekisi itse putken mutta kukaan ei taida olla NIIN innostunut.



ja kuten sanoin polini on vääntöpytty elikkä ei kyllä heru monta hv:ta enemmän.



itelläni on melkein sama paketti
Rocafella
Pyörä:
Harkinnassa
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.10.2006 16:00

ViestiKirjoittanut Rocafella » 25.6.2008 0:02

Oletteko pitäneet 165cc:n kanssa CTS:n, vai ottaneet pois käytöstä?

Ite kahen vaiheella, aikasemmin ajanut ilman sitä ja nyt olisi tässä mahdollisuus pistää se toimimaan. Mutta olisko siitä suurempaa hyötyä kuin haittaa ton Polinin kanssa?
Jostain muistaisin lukeneeni, että pitäisi olla koko aika puhdistamassa karstasta, yms...
There is only great memories now. Good bye 2-strokes !
Aramid
Liittynyt:
23.11.2006 16:56

ViestiKirjoittanut Aramid » 25.6.2008 12:24

Ei siinä ole mitään järkeä ottaa sitä pois. Paljon mukavampi ajaa kun pakoaukonsäädin toimii. Eikä sitä kauhean usein tarvi putsata, 5000km välein sanotaan W.S.M:ssä.
naikou_
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
22.3.2007 22:43

ViestiKirjoittanut naikou_ » 25.6.2008 22:34

kumpi on järkevämpi vaihtoehto, tyhjentää putki vai laittaa tehari?

mito on vm 06 ja muuten vakio..
minkä verran eroja kiihtyvyydessä ja huipuissa on tyhjällä ja teharilla?
ojatalo
Paikkakunta:
Himanka
Liittynyt:
11.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut ojatalo » 26.6.2008 13:35

hei !

MYYTÄVÄNÄ tehdas uusia 125cc 66650E #1 sylintereitä.
hinta 345e + pk't 11e

männät erikseen.

t.markus 050-3757426
Kauppani Blogi: http://www.motot.net/blog/ojatalo/
r0ttis
Pyörä:
Cagiva Mito mk2 vm.94
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
30.7.2006 14:45

ViestiKirjoittanut r0ttis » 6.7.2008 11:56

Mites vm. 94 mitosta (mk2) sais vähän tehoo irti enemmän jollakin suht halvalla ratkasulla kun on jo tt? :)
Kettu kuittaa.
Gir
Pyörä:
Cagiva Mito '06
Liittynyt:
23.4.2008 9:19

ViestiKirjoittanut Gir » 6.7.2008 14:34

Hei mistäs saisin ostettua teharin mitoon(vm. 06), uutena, voiko jostain ulkomailta tilata tai missäs olisi kotimaassa suhtkoht halpaa?
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
23.5.2005 20:15

ViestiKirjoittanut Temu- » 6.7.2008 22:39

Gir kirjoitti:Hei mistäs saisin ostettua teharin mitoon(vm. 06), uutena, voiko jostain ulkomailta tilata tai missäs olisi kotimaassa suhtkoht halpaa?

http://www.pjme.co.uk/acatalog/Performance_Parts_.html tai sitten kyselet oisko ojatalolla tällä hetkel mitään
Gir
Pyörä:
Cagiva Mito '06
Liittynyt:
23.4.2008 9:19

ViestiKirjoittanut Gir » 7.7.2008 23:21

Hmm viime yö veny aika pitkäksi mito-foorumeita selatessa...
Vielä pari epäselvää asiaa.. Mitäs eroa on näillä kansilla ja mikä kansi on mahdollisesti ´06 mitossa ja mikä toisi lisää tehoa? Ja onko kaasarin vaihto kannattavaa teharin ja mahdollisen kannen vaihdon yhteydessä? Jos joku valistunut opastaisi vielä että miten saisi mukavan viripaketin...
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 8.7.2008 11:09

Tm35 ja jollymoto std. Noilla liikkuu ihan mukavasti. 200H kannenhan tuohon voi vielä vaihtaa, tuo ehkä hevosen pari lisää.

Tietopankkiin kannattaa myös kurkata, löytyy hyvin juttua näistä.
parsifan
Paikkakunta:
villähe..
Liittynyt:
22.4.2006 17:32

ViestiKirjoittanut parsifan » 9.7.2008 13:43

mul on tollaane -02 mito evo ja tt.. ni tota en oo jaksanu purkaa ja kattoo mikä suutin on mut kierroksii pitää olla joku 3000 ku lähtöö liikkelle.. onks se normaalii täystehosel vai pitäiskö iskee hitusen pienempää suutinta? :D muuten kyl toimii hyvin, tosin pidempää matkaa en oo viel päässy ajeleen.
Javaq
Pyörä:
Cagiva Mito -06
Liittynyt:
5.8.2006 11:53

ViestiKirjoittanut Javaq » 9.7.2008 15:39

Ootko ite pyörän laittanu TT:ks? Meinaan vaan, että jos liian pieni suutin ja TT, niin voi leipoa aika herkästi.
Rocafella
Pyörä:
Harkinnassa
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
6.10.2006 16:00

ViestiKirjoittanut Rocafella » 9.7.2008 16:45

Javaq kirjoitti:Ootko ite pyörän laittanu TT:ks? Meinaan vaan, että jos liian pieni suutin ja TT, niin voi leipoa aika herkästi.

Ei se vaikeeta ole, jos ei ole ihan käsi. Jos ei itse osaa tai on epävarmuutta, niin kannattaa ottaa osaava kaveri mukaan tai sitten viedä ihan suosiolla liikkeeseen.
There is only great memories now. Good bye 2-strokes !
ktm4
Liittynyt:
12.10.2006 14:51
suuttimet

ViestiKirjoittanut ktm4 » 9.7.2008 18:27

Mitkäköhän suuttimet kannattais laittaa, kun ostin arrowin tehoputken?
ja mitä muuta pitää tehdä että saa -07 vm. täystehoiseksi?
kiitos jo etukäteen:P
Temu-
Pyörä:
Cagiva mito
Paikkakunta:
Tornio
Liittynyt:
23.5.2005 20:15

ViestiKirjoittanut Temu- » 10.7.2008 23:54

ktm4 kirjoitti:Mitkäköhän suuttimet kannattais laittaa, kun ostin arrowin tehoputken?
ja mitä muuta pitää tehdä että saa -07 vm. täystehoiseksi?
kiitos jo etukäteen:P

135 kai ovat käyttänee teharin kans, korjatkaa jos olen vääräs..http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito_kuristukset tossa kuristuksista