Aprilia RS125 viritys/tekniikka

Liittynyt:
23.3.2010 19:30
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ApriliaPP » 30.3.2013 12:29

Mitenkäs saisi efi valon sammumaan? Ecu porattu ja rave paikallaan. Vai mitäköhän autokaupassa meinaavat kun pyörä menossa vaihtoon autoon? :)
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 30.3.2013 21:11

sanot että se palaa kun pyörä on täysteho ohjelmassa
Pyörä:
PV -90, Tunturi City -79
Paikkakunta:
Toholampi
Liittynyt:
28.12.2010 23:45
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Derton » 31.3.2013 9:17

Vai onko se EFI valo ihan tavallisella polttimolla? Jos on niin ottaa johot pois polttimosta :)
Liittynyt:
23.3.2010 19:30
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ApriliaPP » 1.4.2013 13:25

On siis ihan lcd-näytössä näkyvä merkki + sen takia palava moottorin häiriövalo :|
Pyörä:
Aprilia rs 125
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
2.4.2013 19:59
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Johnebin » 2.4.2013 23:12

Oisko tämmöselle amatöörille neuvoja tuosta aprilia rs 125 vm. 2012 virityksestä? Uudemmat räsäthän on rakennettu euro3 normien mukaan....
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 2.4.2013 23:23

Kurkkaa tietopankkiin.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Liittynyt:
6.1.2013 4:29
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Eriq » 4.4.2013 18:28

Osaisiko joku viisaampi osapuoli neuvoa minkä kokoisia suuttimia kannattaisi lähteä laittamaan kun pyörään laittaa tyhjennetyn putken ja RAVEn ? Tarviiko kaasariin vaihtaa muuta kun suuttimet :D ? Tietenkin myös ilmanputsarissa oleva toinen putki avataan. En ole hirveenä näitten moottoreiden kanssa räpeltänyt joten apu olisi siksi erittäin suotavaa :nolo:
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 4.4.2013 19:11

kerroppa pyöräs vuosimalli
Liittynyt:
6.1.2013 4:29
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Eriq » 4.4.2013 19:35

Näköjään unohtui kokonaan kertoa se 8) vuosimallia 2009
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 4.4.2013 22:04

Koittakaas nyt löytää tienne sinne tietopankkiin, siellä on nuo suutinkootkin ;)
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Liittynyt:
6.1.2013 4:29
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Eriq » 4.4.2013 22:14

Sinne ollaan eksytty kerran jos toisenkin mutta lähinnä kiinnostaisi tietää millä suuttimilla te ootte saanu säädöt sopiviksi :P tietenki oman saa säätöihin vain kokeilemalla.. Ja olihan silleen ettei muuta kaasuttimeen uusiksi kuin suuttimet ? Ikinä ole säätänyt yhtään kaasaria nii hieman ongelmallinen alku.
Pyörä:
Bemari, KTM
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
30.7.2010 19:57
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Rajis- » 4.4.2013 22:52

Noihin uudempiin pitää ostaa se tt-setti missä tulee myös mm. luisti ja neula erilaiset.
Osaa kaupan!
Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Liittynyt:
28.8.2011 13:46
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Malossiderra » 8.4.2013 14:10

jaa voiskos joku kertoo et täytyyks olla rave1 kans se ohjausyksikkö vai toimiiks se ilman? 06 vuosmallinen elikkä ei ol ecu-boksia jne.
Pyörä:
Suzuki GSX 650 F EX: 2x Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
15.2.2012 20:57
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Ablu » 9.4.2013 17:41

Täytyy olla ohjainboksi jos 06:een pistää raven.

Itsellä 09 räsä, täysitehoisena raven ja arrowin avustuksella ja sain kyllä jonkunlaisiin säätöihin ilman tt-osia. suutin kait 190 ja sitten erilainen neula :) Luistinki sais vissii tt-mallisen mutta ei oo tullu ostettua ku maksaa ihan homona (70e briteistä?)..

Jos pelkän suuttimen ja neulan kanssa ei saa toimimaan tarpeeksi hyvin niin briteistä saa 150 eurolla uuden 34 kaasarin valmiiksi hyvillä säädöillä. Suhteessa halpa verrattuna tuon vakiokaasarin "tt-luistiin" verrattuna ja väännöt kasvaa samalla mukavasti.
tuolta siis saa ainakin 34 kaasaria >> http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_ ... burre.html
Liittynyt:
7.2.2010 23:49
Re: Aprilia RS125 viritys/tekniikka

ViestiKirjoittanut Maximum698 » 11.4.2013 18:50

ei kellään olis mitään tietoa et mihin se johto joka lähtee bensatankista sieltä alta menee kiinni tommosessa aprilia rs 125 extremassa? 94 vuotinen. Eikös siinä samassa kumminkin ole bensavalon johto? mihin mahtaa mennä kun en ole mitään liitintä löytänyt