2T kevytmoottoripyörän koneremontti

Zuhou
Pyörä:
Derbi DrD Pro[EX] & 110cc & WR 125cc-08
Paikkakunta:
Savonlinna.
Liittynyt:
3.10.2009 21:02

ViestiKirjoittanut Zuhou » 20.9.2010 17:36

mitä remonttia kotariin pitää tehdä 10k:n kohdalla?
onko merkillä eroa?
mitkä on "luotettavimmat" merkit
paljon osien kustannukset?
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 21.9.2010 14:40

Mopopuoli tuolla alempana mutta yleensä mäntä 10k paikkeilla
Afterii
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
19.4.2009 21:00

ViestiKirjoittanut Afterii » 21.9.2010 21:59

Zuhou kirjoitti:mitä remonttia kotariin pitää tehdä 10k:n kohdalla?
onko merkillä eroa?
mitkä on "luotettavimmat" merkit
paljon osien kustannukset?


Eikös 10tkm vastaa melkein 250h? Eli kyllä tekisin konerempan noissa kilometreissä. Kun joissain kotareis joissa ajettu 450h+, on tehty melkee 2 koneremppaa. Kannattaa kysellä mallikohtaisisesta topicista lisää.

Merkillä on eroa kevareissa, kuitenkin tähän kysymykseesi tarvitaan täydennystä, koska millä merkillä? On nelareita, kakstahteja, katulaiskoja ja kisaenskoja..

Kaikki paitsi kiinanihmeet, vaikka poikkeuksiakin löytyy. Nelarit aika luotettavia, 2-taheista kanssa suurinosa.

Minkä merkkisen pyörän osat ja mitkät...?
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 23.9.2010 20:49

Pyh, kotareissa se mäntä alkaa olee finaalissa vähänkin rankemmalla kaasukädellä siinä 50h paikkeilla.
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00

ViestiKirjoittanut Cross@r » 24.9.2010 19:12

mikseri100 kirjoitti:Pyh, kotareissa se mäntä alkaa olee finaalissa vähänkin rankemmalla kaasukädellä siinä 50h paikkeilla.

Saa kyllä olla oikeesti rankka kaasukäsi jos noilla tunneilla vaihtaa :roll: Tiellä ajaessa tollasessa vaihtovälissä ei ole yhtikäs mitään järkeä.. Saahan niitä toki vaihdella jos ei rahasta oo kii ;) Olettaen että puhuit exc:stä jonka mäntä on varustettu kahdella renkaalla ;)
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
j4nouns
Liittynyt:
14.9.2008 9:01

ViestiKirjoittanut j4nouns » 25.9.2010 12:06

Jaa, että tiellä ei vai revitellä kotkilla ja ajeta kovaa? :eek:
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 25.9.2010 12:33

Miks pitäis? Ainahan sitä voi mennä suljetulle alueelle taikka sinne mehtään minne se pyörä on tehtykkin niin ajamaan kovaa. Ite en nää mitään järkevää syytä ajaa kadulla täyzii vaikka se kisaenska onkin..
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 1.10.2010 1:02

ihan vaan senkin takia että kortin haluaa pitää, niin ja metsässä voi antaa kunnolla kenkää sekä parkkiksilla vähän keulaa nostella ja muuten ehkä kilpailla muiden pikkuautojen kanssa ;)
Baw33
Pyörä:
Gsx-r 750cc
Paikkakunta:
Nokia
Liittynyt:
24.3.2008 17:38

ViestiKirjoittanut Baw33 » 6.10.2010 0:36

Ite en nää mitään järkee ajaa kisaenskalla hiljaa. Jos siinä kerta on yläkiekoilla yli 30hp, niin niitä kaikkia koneja käytetään.
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 6.10.2010 7:50

Mutta tarviiko sitä siellä liikenteen seassa paukuttaa 100 menemään koko ajan ku se on se maaginen kisaenska? Eihän siinä oo mitään järkee..
OziBo_
Pyörä:
Ei ole
Paikkakunta:
isokyrö
Liittynyt:
22.2.2007 16:25

ViestiKirjoittanut OziBo_ » 19.10.2010 15:02

Kuinka usein kotareihin btw vaihdetaan jossai kilpailukäytössä mäntiä?
S_G
Liittynyt:
17.5.2010 17:07
2-tahti kevytmoottoripyörän koneremontti

ViestiKirjoittanut S_G » 20.10.2010 12:26

OziBo_ kirjoitti:Kuinka usein kotareihin btw vaihdetaan jossai kilpailukäytössä mäntiä?


40-50 tunnin välein viimeistään ;)
laazeri
Pyörä:
Gasgas EC 300
Paikkakunta:
Compton
Liittynyt:
12.5.2009 16:15

ViestiKirjoittanut laazeri » 20.10.2010 16:06

Kilpa-ajossahan nuita nyt vaihdetaan aika paljonkin useemmin. Korkeemmalla tasolla taitaa ihan jokasen kisan jälkeen mennä vaihtoon.
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00

ViestiKirjoittanut Cross@r » 20.10.2010 20:17

laazeri kirjoitti:Kilpa-ajossahan nuita nyt vaihdetaan aika paljonkin useemmin. Korkeemmalla tasolla taitaa ihan jokasen kisan jälkeen mennä vaihtoon.

Jos nyt jotain sarjacrosseja ajellaan ni kyllä 50h pitäis mennä. Tottakai jos joku on maksamassa niin joka kisan jälkeen. Ei tavallisella sunnuntaikisailijalla ole tollasiin varaa :lol:
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
asd?
Pyörä:
husq sms 08
Paikkakunta:
lpr
Liittynyt:
30.6.2008 0:22

ViestiKirjoittanut asd? » 29.10.2010 20:18

Niinhän se vähä tuppaa olemaa et crossissa ainaki ois tarkotus kaasun olla on/off eli koko aja kierrokset melkei tapissa.. jote sikshä se kuluu, kun taas katuajossa vaikka kiihyttelis paljo ni ei kummikaa tuu ajettuu korkeil kierroksil koko aja. Ni iha turha sitä mäntää on vaihella 40-60h välein. Ajeleeha ne jotku jopa 100h männällä ilman ongelmia.