TäysiTehoinen vaiko A1 kuristettu?

Täysitehoinen vai kuristettu kevytmoottoripyörä?

696 16%
1809 41%
1886 43%
Ääniä yhteensä : 4391
JmP-
Pyörä:
ktm exc'-'
Liittynyt:
17.7.2008 13:41

ViestiKirjoittanut JmP- » 14.10.2008 23:23

bi0lan kirjoitti:Aha.. no ei se kuitenkaan sitä tehoa nosta kun joku 0.5-1 heppaa =D


Jaa sun mielestä tehoputki tuo vain 0.5-1heppaa lisää tehoo?
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 14.10.2008 23:45

JmP- kirjoitti:Jaa sun mielestä tehoputki tuo vain 0.5-1heppaa lisää tehoo?

No eipä se paljoo enempää tuo vrt. tt-putkeen... 2hp max, sanoisin, vaik olis mikä putki kyseessä. Jonku tusinaputken, vaik Arrowin lykkäät kiinni muuten vakiokuntoseen ni ei se kulku paljoo muutu.
Kettu kuittaa.
bi0lan
Pyörä:
Aprilia RS 125 '07
Paikkakunta:
Kaarina
Liittynyt:
15.7.2007 18:07

ViestiKirjoittanut bi0lan » 14.10.2008 23:46

JmP- kirjoitti:
bi0lan kirjoitti:Aha.. no ei se kuitenkaan sitä tehoa nosta kun joku 0.5-1 heppaa =D
Jaa sun mielestä tehoputki tuo vain 0.5-1heppaa lisää tehoo?
Aivan
JmP-
Pyörä:
ktm exc'-'
Liittynyt:
17.7.2008 13:41

ViestiKirjoittanut JmP- » 15.10.2008 0:27

bi0lan kirjoitti:
JmP- kirjoitti:
bi0lan kirjoitti:Aha.. no ei se kuitenkaan sitä tehoa nosta kun joku 0.5-1 heppaa =D
Jaa sun mielestä tehoputki tuo vain 0.5-1heppaa lisää tehoo?
Aivan



Niin joo sori en lukenut aikasempia viestejä että puhuttii teharin ja tyhjän vakio putken erosta :D my bad
Veitsi
Pyörä:
Aprilia Red Rose 'Orange Edition' & Skyteam Monkey
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
16.7.2008 20:05

ViestiKirjoittanut Veitsi » 16.10.2008 11:41

TT luonnollisesti. Ei oikein anna luonne periksi pitää kakstahtia A-Ykkösenä. :)
rairairaisu
Pyörä:
Ktm SX 150
Paikkakunta:
Alavus
Liittynyt:
9.3.2007 20:49

ViestiKirjoittanut rairairaisu » 16.10.2008 13:29

Putkesta kurit pois, ypvs toiminnassa, ilmanputsarin aukkoo avarrettu ja 32 mikuni. Eli taitaa vielä olla tt puolella ku kuulemma DT sunniteltu alunperin 32 millin kaasarilla mutta euroopas 28.
Monkisti
Pyörä:
Aprilia Mx 125
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
12.8.2007 18:50

ViestiKirjoittanut Monkisti » 20.10.2008 18:07

mäxäs tt-putki, rave1, 28 lortto +15p eturatas eli kyl se taitaa tt olla :D
Mitä isompi vika, sitä isompi leka.
_skyteam_
Pyörä:
Derbi Gpr, Skyteam manki
Liittynyt:
30.4.2007 15:25

ViestiKirjoittanut _skyteam_ » 20.10.2008 20:28

Menee nyt vähän ohi aiheen, mutta kysytään nyt kuitenkin. Eli, mites on, että tottuuko tommoseen A1 tehoseen derbi senda 125:een äkkiä? Käykö sillä samanlaisesti kuin mopolla, että ensimmäiset pari viikkoa ollaan ihan hekumoissa, kun on kivaa ja tehokasta, mutta kuukauden päästä tuntuu jo tylsältä ja laiskalta? Ja epäilyttää vielä, kun se on nelari ja tietopankissa sanotaan huipuiksi mallista riippuen 85-100km/h. Että jaksaako tommosella ajaa.
echo
Liittynyt:
12.11.2006 19:17

ViestiKirjoittanut echo » 20.10.2008 20:30

se on niin laiska, et tuntuu lussulta jo ekalla ajokerralla jos on teharimopo pohjalla, kun tuossa on erona lähinnä alavääntö
pag
Paikkakunta:
04260
Liittynyt:
30.4.2008 20:53

ViestiKirjoittanut pag » 21.10.2008 0:53

Täysteho Mito @Jollymoto.
ulisijat ulisee
Terzon
Pyörä:
Suzuki Rm250 -00
Paikkakunta:
Jalasjärvi
Liittynyt:
4.11.2007 23:26

ViestiKirjoittanut Terzon » 22.10.2008 23:20

mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.
AAte
Pyörä:
KTM690SMCR -17
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.8.2007 14:34

ViestiKirjoittanut AAte » 22.10.2008 23:54

Kisaenskatha ne voiton vie.

Miten se menikään... Mopopojan unelma on Kotari, jossa kyykyn katteet. Voima ja nopeus? Ehh...
Kevarilla Kanarian valtavissa vuoristoissa!
http://www.motot.net/blog/AAte/kanarian ... b-454.html
Jondee^^
Pyörä:
Yamaha wr125x
Liittynyt:
18.9.2008 17:07

ViestiKirjoittanut Jondee^^ » 23.10.2008 11:50

Ei kai ne enskat nopeimpia oo? mutta tehot kyllä riittää :seko: kai ne kyykyt vie huipuissa?
ziq
Pyörä:
aprilia af1 sport pro
Liittynyt:
12.4.2007 15:01

ViestiKirjoittanut ziq » 23.10.2008 13:02

Terzon kirjoitti:mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.


Aprilia AF1 tai Cagiva Mito on aika hyvä vaihtoehto jos tehokasta kyykky pyörää haluat, eikä noi nyt liikaa maksakkaan. Omalla AF1:llä jää vuoden 07 Derbi GPR (TT) tulemaan helposti ja KTM:lle kiihdytyksessä hieman jään mutta sit mentiin. : ) Mutta sit kannattaa varautua melko suurehkoon bensan kulutukseen, esim oma pyörä vie semmoset 9l / 100km ja KTM vielä enemmä. Ja eipä noi AF1 pyörät kovin kestäviä ole, ellei niitä pidä huolella. Kannattaa lukasta noi jutut ensin.

Aprilia AF1 -> http://www.motot.net/wiki/Aprilia_AF1
Cagiva Mito -> http://www.motot.net/wiki/Cagiva_Mito

Tottakai KTM on tehokas vaihtoehto, mutta saat tuolla kotarin hinnalla kolme Apriliaa. :D
minä mistään mitään tiedä, mutta päden silti.
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 23.10.2008 23:01

ziq kirjoitti:
Terzon kirjoitti:mikähän pyörä on tehokkain kurit poistettuna ja pienellä laitolla. tehokkain nopein jnejne.

Aprilia AF1 tai Cagiva Mito on aika hyvä vaihtoehto jos tehokasta kyykky pyörää haluat

Gilera SP01
Kettu kuittaa.