Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

Motot.net
Liittynyt:
7.8.2008 13:06
Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut Motot.net » 31.8.2012 20:06

Uutinen: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

Viimeistään nyt on aika vaihtaa vanha Internet Explorer nykyaikaiseen ja toimivaan selaimeen, kun Motot.netissä on otettu käyttöön uusi ja moderni käyttöliittymä. Kaiken pitäisi toki toimia vanhemmallakin selaimella, mutta käyttökokemus on ihan toista luokkaa kunnollisella selaimella.

Vanha selain näyttää sivut karummin ja on silti hitaampi, joten ei ole mitään syytä miksi ei kannattaisi vaihtaa uudempaan. Varsinkin kun tarjolla olevat loistavat selainvaihtoehdot ovat täysin ilmaisia!



Motot.netin vanha ulkoasu perustui edellisen aikakauden tekniikkaan, jolloin sivun graafiset elementit koostuivat pääasiassa lukuisista pienistä kuvista. Tämä aiheuttaa selaimen tehtäväksi lukuisia sivupyyntöjä ja näkyy käyttäjälle hitaampana sivuna. Kuvien latailun v... Lue uutinen!


http://www.motot.net/uutiset/2012/08/in ... a-paranee/
Motot.net robotti - Minun lähettämät viestit ovat automatisoituja
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut Sami » 31.8.2012 20:33

Ja näin nopeasti saatiin uutisjutun kuvat vanhentuneiksi. Sivuston taustaväri on nimittäin muutettu vaaleaksi. Uutisjutun kuvat mahdollistavat nyt uuden ja vanhan vertailun.
^^jaani^^
Pyörä:
EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Paikkakunta:
Haapavesi
Liittynyt:
11.10.2009 21:20
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut ^^jaani^^ » 31.8.2012 21:03

ite vaihdoin Firefoxin Chromeen ja toimii tällä paremmin ;)
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut AceFin » 31.8.2012 21:52

Mä vaihdoin IE9:n Chromeen ainakin väliaikaisesti. Huonoja kokemuksia Chromesta, mutta annetaan sille taas yksi tsäänssi.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 31.8.2012 23:11

Itse olen ollut kyllä chromen uskollinen käyttäjä sen julkaisupäivästä asti ja mielestäni se on aivan eri tasolla vrt. IE.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 31.8.2012 23:43

Suosittelen selaimeksi srware ironia. http://www.srware.net/en/software_srwar ... wnload.php
Perjaatteessa sama, kuin chrome, mutta google ei saa niin paljon tietoa kerättyä selailustasi ja ihan kuin toimisikin nopeammin. Voi olla kyllä placebo vaikutus.
eGetin
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
6.4.2008 19:22
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut eGetin » 1.9.2012 16:05

Toisinsanottuna siitä puuttuu ne kaikki pluginit jotka tekevät Chromesta niin näppärän käyttää eri koneiden välillä?
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 1.9.2012 17:57

kertokaas et missä vika eli jos käytän mac:in normiselainta sivusta kirjaa minut vähän väliä ulos! :paha: (teki tätä myös ennen sivustopäivitystä)koitin myös chromella mutta sivusto tökkii sillä todella paljon, puhelimella vanha versio ainakin toimii loistavasti,enkä keksinyt uudestakaan paljoa moittimista kun puhelimella koetin tosin melko vaikeaselkoinen puhelimella :roll:
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Sami Ylläpitäjä
Pyörä:
Cagiva Raptor 650
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
27.9.2001 3:00
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut Sami » 1.9.2012 18:01

Varmista että selaimessa on evästeet käytössä, ja varmuuden vuoksi poista kaikki motot.netiin liittyvät evästeet, jos niissä olisi mennyt jotain solmuun.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Internet Explorerin käyttäjä: vaihtamalla paranee!

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 1.9.2012 19:54

eGetin kirjoitti:Toisinsanottuna siitä puuttuu ne kaikki pluginit jotka tekevät Chromesta niin näppärän käyttää eri koneiden välillä?

Nii, kyllä mulla ainaskin noi kirjanmerkit kuitenkin synkronoituu googlen palvelimille, enkä muuta osaa kaivatakaan, mitä plugineita meinaat? Ei kai se chromen käyttökään sen pahempi homma ole, mutta mieluummin käytän tuota.