DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 16.10.2012 15:29

Mulla on tossa detsissä toi vakiokuri hitsattu tonne putkeen niin ku aattelin tos syyslomal tehä muutaman peltikurin ja kokeilla että miten pelittää nii ,että jos laitan sitte sen vakiokurin takas nii miten se pysyy kiinni siellä putkessa? Että laitanko vaan sen sinne putkeen ku ei iteltä lyödy noita hitsivehkeitä.

Kiitos asiallisista vastauksista ;)
Riko ensin, mieti sitten
Miiggael
Pyörä:
Aprilia rs 154 -05, ex Yamaha dt 50r -10
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
24.11.2011 16:28
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Miiggael » 16.10.2012 15:49

Vakiokurihan on hitsipisteillä kiinni, voithan sä toki kokeilla että saatko sä sen pysymään paikoillaan vaikka pikaliimalla, mutta eipä taida onnistua kuin hitsivehkeillä. :roll:
Miksi sun pitää ottaa vakiokuri pois jos laitat heti peltikurin tilalle?? Eikö olis helpompaa porata sitä vakiokuria suuremmaks?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.10.2012 17:32

Ja ainahan voit pyytää vaikka kaverii nappaa sen kurin sinne kiinni, tai sitte teet vakiokurin kokosen peltikurin.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Ressu1
Pyörä:
(EX)Yamaha DT50x -09, Yamaha WR125x
Liittynyt:
2.4.2012 16:12
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Ressu1 » 16.10.2012 18:02

No se kuri ei oo siinä ihan samassa kohassa ku normaalisti ,se on vähän enemmän siellä paisarin puolella mutta voin toki kokeilla tunkea iskuporakoneen sinne putkeen ja siitä porailla.. :roll:
Viimeksi muokannut Ressu1 päivämäärä 17.10.2012 17:38, muokattu yhteensä 1 kerran
Riko ensin, mieti sitten
yamahadt2006
Liittynyt:
24.1.2012 17:11
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut yamahadt2006 » 16.10.2012 19:34

Oon laittamassa usdia detsiin ja laitoin uudet stefat ,kun oli ihan kuivat ne pumput ni paljonko uskaltas laittaa usd keulaan öljyä?
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 16.10.2012 19:41

Sen verran kun siihne keulaan kuuluu laittaa. Eli riippuu keulasta.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
op97
Liittynyt:
29.1.2012 20:38
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut op97 » 16.10.2012 21:26

Ressu1 kirjoitti:Mulla on tossa detsissä toi vakiokuri hitsattu tonne putkeen niin ku aattelin tos syyslomal tehä muutaman peltikurin ja kokeilla että miten pelittää nii ,että jos laitan sitte sen vakiokurin takas nii miten se pysyy kiinni siellä putkessa? Että laitanko vaan sen sinne putkeen ku ei iteltä lyödy noita hitsivehkeitä.

Kiitos asiallisista vastauksista ;)


tee se peltikuri ja poraa siihe ne 3 reikää ja laita siihen alkukäyrän ja paisarin välii se kuri.
mbk2005
Liittynyt:
1.9.2012 12:55
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut mbk2005 » 17.10.2012 18:44

sanokaapas miten tohon ämmbeekoohon ssa tehtyä nappirajottimen?
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut siimo- » 17.10.2012 19:13

Tietopankki!
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 17.10.2012 23:41

Onko siitä moottorille jotain haittaa jos ajan sellain pintakaasulla moriccia vasten hieman pitempää matkaa. Jos moric rupee rajottamaan jo 55km/h niin siinä on melkee pakko ajella sitä vaste että tahtoo pysyä edes jotenki muitten perässä.
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 17.10.2012 23:45

Ei ole.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
nooa10
Pyörä:
Ex Yamaha Dt 50x 2006, Ex Skyteam St 125 Y, Ex Derbi DRD R, Ex Samurai 110cc, Orion CXR 200cc, Ex Suzuki Pv 60cc, Ex Husqvarna SMR 125
Paikkakunta:
Forssa, Kanta-Häme
Liittynyt:
24.11.2011 22:18
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut nooa10 » 20.10.2012 21:46

Morjens! Juu elikkä ihan vaa illalla olin kotiin tulossa, ja ei oikee noi Dt:n vakio maskin valot mihkään näyttäny pitkät päällä :roll: . Olisko hyvä idea vahtaa xenon polttimoon? Onko jollain kokemusta noista xenoneista, isä sanoi että autoon kerran laittanu xenonit ja aivan huonot kuulemma :| . Mutta jos joku osaisi neuvoa, että millaista polttimoa pitäisi laittaa sinne ja jos joku voisi oikein kiltti olla, niin voisiko saada jonkun kuvan mopossa xenoneista pitkät päällä niin voisi verrata tota normi polttimoo niihin :D? Mieluiten pimeässä niin näkisi vähäsen :lol: Ei se itsekkään kova homma ole vaihtaa :) Mutta hajoaako tuo valokuviokin pahastikkin? Kiitokset vastauksista etukäteen :)
siimo-
Pyörä:
Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Paikkakunta:
Kalajoki/Himanka
Liittynyt:
27.12.2009 15:48
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut siimo- » 20.10.2012 22:06

Ihan vinkkinä että pelkkä xenon-polttimo ei tosiaan riitä, vaan xenonit vaatii myös ballastin sekä toimiakseen tasavirtaa, jota detsin omille valoille ei tule vaan valoille pitää vetää uudet johdot suoraan akulta ja tietenki katkaisija väliin ettei valot kokoaikaa pala. Tämä taas vaatii sen että akku on hyvässä kunnossa jottei valoilta lopu virta kesken!
Valokuvio riippuu paljon umpion lisäksi myös sitten siittä xenon setistä minkä laitat, eli laitatko suoraan BA20D kannalle sopivan setin vai alatko H4 kannalla olevaa settiä patentoimaan umpioon kiinni.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
30.6.2010 15:41
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 21.10.2012 0:58

Jep, sähköt pitää vetää akulta, ja akun pitää olla iso että virta riittää, sitten on myös se että saat sitä ladata melkeempä jokasen käyttöpäivän jälkeen, että siinä riittää virtaa.

Voisin myös sanoa, että DT:n vakioumpio on niin paska, että en kyllä sinne xenonia menis tunkee.

Jos oikeasti xenonista haluais hyötyä, niin pitäs olla xenonille sopiva umpio (jota ei varmaan mopoon ole) tai edes vitun hyvä vakioumpio. Ja DT:ssä se ny on aika perseestä...
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
mbk2005
Liittynyt:
1.9.2012 12:55
Re: DT/X-Limit 2004-> Pikkukysymykset

ViestiKirjoittanut mbk2005 » 21.10.2012 16:15

kun en nuita polkoja omista niin päätän tehdä rajoittimen elkoska ja kysymys on se että kummin päin nuo elko pitää siihen johtoon laittaa? miinus maahan ja plus siihen toiseenko?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista