GasGas EC50 Rookie

Egez
Pyörä:
Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2008 21:39

ViestiKirjoittanut Egez » 28.10.2010 19:04

Juu kiitos löysin.
http://img220.imageshack.us/img220/8797/userbar828493.gif
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 29.10.2010 21:04

Osaako kukaan sanoa että käykö gassuun am6/rabasan ducatin staattori suoraan? Mun gassu ei ainakaan lähtenyt käyntiin derbin vauhtipyörällä että pitääkö olla staattori ja vauhtipyörä?
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Egez
Pyörä:
Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2008 21:39

ViestiKirjoittanut Egez » 30.10.2010 10:31

Eikös noissa kaikissa ole ne Ducatin 85w sähköt, onko cdi kytketty oikein ja onko se rikki?
http://img220.imageshack.us/img220/8797/userbar828493.gif
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 30.10.2010 17:12

kannattaa ottaa huomioon että staattorin lukija lukee derbin vauhtipyörää ja antaa kipinän paljon aikasemmin ja tiuhemmin. laita gassun vauhtipyörä niin rupee toimii.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Egez
Pyörä:
Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2008 21:39

ViestiKirjoittanut Egez » 31.10.2010 10:08

Joo nyt meni sitten se takakate lopullisesti paskaksi, on kolmessa osassa pöydällä. Mittari hajosi sitten kanssa... Kaveri näpäyttää etujarrua 40km/h vauhdista ja painaa 50kg, voitte kuvitella miten perä nous :roll: No tein sitte uuden "mittariston" vanhasta muovisesta kilven pohjalevystä, upotin mittarinvalot ja virtalukon siihen. Mittari sai jäädä pois koska kuori otti osumaa ja irtosi. (ja eihän se edes mitään näyttänyt. Anturi menny...) No kaveri lupas maksaa takakatteen :P joten ei tartte sitäkää maksaa ite.

Johan tuli taas stoori
http://img220.imageshack.us/img220/8797/userbar828493.gif
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 31.10.2010 20:37

Saako morinia kiertämään lähellekkään samalla tavalla kuin esim. rabasaa tai minarellia vakiosylinterillä?
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
morinii-95
Pyörä:
Gas Gas EC 50 rookie -05 & TM SMR 125 -07
Paikkakunta:
laihia
Liittynyt:
4.7.2010 12:24

ViestiKirjoittanut morinii-95 » 31.10.2010 22:45

Topsa15 kirjoitti:Saako morinia kiertämään lähellekkään samalla tavalla kuin esim. rabasaa tai minarellia vakiosylinterillä?

ei ainakaa giannellilla saa eikä TK:llakaa iskun takia..

onko kellään kokemuksia TG:stä GG:s??
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 1.11.2010 2:00

Eipä varmaan kovinkaan monella ole =/ meinaa jos ite tekis jonkun korkeekierrosputken tähän..
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 1.11.2010 8:46

Eikös noissa kaikissa ole ne Ducatin 85w sähköt, onko cdi kytketty oikein ja onko se rikki?

Joo ducatihan niissä. Ja siis tarkoitin että koitin pelkällä derbin vauhtipyörällä niin ei lähtenyt käyntiin kaikki oli ehjää silloin.
Topsa15 kirjoitti:kannattaa ottaa huomioon että staattorin lukija lukee derbin vauhtipyörää ja antaa kipinän paljon aikasemmin ja tiuhemmin. laita gassun vauhtipyörä niin rupee toimii.
Joo erikohdassa se derbin vauhtipyörä antaa kipinän joten sen takia ei käyntiin lähtenyt
Topsa15 kirjoitti:Eipä varmaan kovinkaan monella ole =/ meinaa jos ite tekis jonkun korkeekierrosputken tähän..
mutta miks se tiuhemmin antais? :D

Nyt on tulos derbin staattori kun gassun oma paukahti :s

Topsa15 kirjoitti:Saako morinia kiertämään lähellekkään samalla tavalla kuin esim. rabasaa tai minarellia vakiosylinterillä?
Ei vakiopytyllä :( Mutta metrakitin 75cc:llä ja tklla tulee niitä kierroksia ihan mukavasti ;)
onko kellään kokemuksia TG:stä GG:s??
Mulla ei oo kokemusta mutta kuulemma vakiopytyllä samanlaine ku muutki putket gassus eli menee noin 80kmh :roll:
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 1.11.2010 13:00

Siis tiuhemmin koska lyhempi isku,menee ihan päin helvettiä ne kipinät,joskus voi antaa jopa kun mäntä on alhaalla, that's my point =DD
Niin ja vielä, auttaako näissä jos mäntää vähän viilailee paremmin huuhteluja ja pakoa myötäileväksi? =D
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Gaasari
Liittynyt:
16.12.2008 18:19

ViestiKirjoittanut Gaasari » 1.11.2010 15:37

Tänään lähtee sitte metra moposportille, toivottavasti löytävät jonkun männän siihen :itku:
TooByAas
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
14.2.2008 17:30

ViestiKirjoittanut TooByAas » 1.11.2010 16:16

Topsa15 kirjoitti:Siis tiuhemmin koska lyhempi isku,menee ihan päin helvettiä ne kipinät,joskus voi antaa jopa kun mäntä on alhaalla, that's my point =DD
Niin ja vielä, auttaako näissä jos mäntää vähän viilailee paremmin huuhteluja ja pakoa myötäileväksi? =D

Heei, ihan yhden kierroksen se derbinki kampura pyörii ku mäntä käy yhden kerran ylhäällä, alhaalla ja ylhäällä :D Eri ennakko siinä onkin mutta yksi kipinä yhdelle kierrokselle, ei se sen tiuhempaan niitä anna :)
Gaasari kirjoitti:Tänään lähtee sitte metra moposportille, toivottavasti löytävät jonkun männän siihen :itku:
Ittelläkin tuli justiin metra porauksesta.. Piti vähän viilailla sitä ennen porausta, gallerias kuvaa :D Saa nähdä miten potkii kun saan uuden staattorin ja metrakitin kiinni :P
Tsekkaa galleria!, Tsekkaa proju!
Fatbar raisereita myynnissä!
Topsa-
Pyörä:
purettuna 24/7
Liittynyt:
1.12.2008 18:04

ViestiKirjoittanut Topsa- » 1.11.2010 22:52

noo ei tiuhempaan mutta aina eri kohdassa.
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
FINNNLANDER
Pyörä:
Gas Gas ec 50 rookie 06
Liittynyt:
1.9.2010 19:41
valot ei pelaa

ViestiKirjoittanut FINNNLANDER » 2.11.2010 0:18

Valot eivät siis enää pelaa. Lopetti toimimisen mittariston tarkistuksen ja tulpan vaihdon aikana.
Mites kun vaihdoin tulpan manuaalin mukaiseen br7es ennen oli br9es voiko tämä vaikuttaa valojen toimimattomuuteen mitenkään. Päällisin puolin kaikki johdot näyttävät olevan kiinni eikä mikään ole halki. Löytyykö jostain tankin ja penkin alta johtoa joka olisi voinut niiden irrottamisessa irrota tai katketa? Voisko joku muu gasgasin omistaja jelpata myö ja kattoo miten menee värikoodit etupolttimolle mikä on myös kuin uuttavastaava. Apua tarvisin kun itsellä ei mitään ideaa miksi valot olisivat lopettaneet toiminnan. Help.
Egez
Pyörä:
Tunturi Tiger Aqua X2 (1986 80cc & 1996 50cc) Yamaha DT 1990
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
17.11.2008 21:39

ViestiKirjoittanut Egez » 2.11.2010 8:46

Siis nämähän sähköt ovat ihan perseesta :paha: Itse jouduin purkamaan puolet johdoista että sain sähköt toimimaan. Johdot niin helvetin ohutta kamaa. Kannataa vain ruveta putsaamaan liittimiä hapettumista ja purkamaan katteita ja tutkimaan johtoja. Itsellä ainakun sain sähköt toimimaan se sammuivat märällä kelillä tai startti ei enää toiminyt. Sitten palo hermot, avasin jokaikisen kutistesukan mopon sähköistä, kuivasin johdot ja putsasin liittimet. Sitten uusin huonot johdot ja uudet kutistesukat päälle. Nyt on pelannu 2kk ilman ongelmia. Jos sähköjohdoissa on sitä sähkärinteippiä tai sokeripaloja, suosittelen vaihtamaan kutistesukkaan ja abiko-liittimiin. Itse sain ainakain näin valot yms. muut sähköt toimimaan.
http://img220.imageshack.us/img220/8797/userbar828493.gif

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista