KTM EXC 125

Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jkoljo » 16.5.2013 19:05

Lue Tietopankin artikkeli.

Huoltovinkkejä: http://www.rapakat.fi/wwwroot/huolto.htm

Tekniikka ja viritys: viewtopic.php?f=98&t=84014
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut jkoljo » 16.5.2013 19:06

Tähän jäätiin:
MH_MiäS kirjoitti:Mistä mahtaa johtua kun kotarini ei taho ottaa oikee 1,2 ja 3 piikkiä ja muutenkin tehot aika nollissa. mäntä vaihdettu 10h sitte ja fmf putkisto.

ALzZuu kirjoitti:Miten nyt ku oisin täyttääs noit tullin vero papereit? Nii mitä laitan toho teho kohtaa? 11kW vai mikä? eiks kotarin a1 putkel tuu joku 4,4kW et laitanko sit sen vai minkä? onks sillä mitää välii? Ottaaks ne huomioo tot?
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
17.1.2012 19:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut olvilainen » 16.5.2013 20:38

jkoljo kirjoitti:Tähän jäätiin:
MH_MiäS kirjoitti:Mistä mahtaa johtua kun kotarini ei taho ottaa oikee 1,2 ja 3 piikkiä ja muutenkin tehot aika nollissa. mäntä vaihdettu 10h sitte ja fmf putkisto.[/quote

joskus tekee tuota jos on säädöt aivan liian rikkaalla.

ALzZuu kirjoitti:Miten nyt ku oisin täyttääs noit tullin vero papereit? Nii mitä laitan toho teho kohtaa? 11kW vai mikä? eiks kotarin a1 putkel tuu joku 4,4kW et laitanko sit sen vai minkä? onks sillä mitää välii? Ottaaks ne huomioo tot?


ite laittaisin 4,4kw
Liittynyt:
4.11.2012 23:17
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut MarHak » 16.5.2013 21:14

Oisko kellää mitää ideaa mikä mahtas olla ku pyörä ei lähe käyntii ilman ryyppyä näillä 20 astee keleil mut kun käynnistää lämpimänä nii sit lähtee ihan tavallisesti. Ja sit jos säätää tyhjäkäynnin silleen varkkaseks nii ku antaa kaasuu nii booaa ja sit sammuu. Ongelma alko ku vaihoin ton 39mm kaasarin.
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 16.5.2013 21:58

ALzZuu kirjoitti:Miten nyt ku oisin täyttääs noit tullin vero papereit? Nii mitä laitan toho teho kohtaa? 11kW vai mikä? eiks kotarin a1 putkel tuu joku 4,4kW et laitanko sit sen vai minkä? onks sillä mitää välii? Ottaaks ne huomioo tot?

Laita se 4,4kw kun on se virallinen teholukema, mutta ei sillä periaatteessa väliä ole koska veroprosentti määräytyy kuutiotilavuuden mukaan.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Pyörä:
KTM EXC 125 -2012
Paikkakunta:
Lempäälä
Liittynyt:
19.5.2010 15:43
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Norkin » 16.5.2013 22:50

Aikasemmas ketjus ei ehitty viä vastaan tähä, nii laitan uudestaa.

"Morjes!

Millasia välityksiä porukal on ollu tos exc:s kun mun makuu ihan liian lyhyet 14/50. Seittemäskympis on kierrokset jo hieman liian korkeella. miten toi pyörä jaksais mennä vaik 14/42, muuttuuko luonne oleellisesti jo tuolla vaihdoksella? ja ehdotelkaa myös muita vaihtoehtoja.

Ja sitten kaasarin säädöist vähän. mitäs pääsuuttimii ny näille 15-20 asteisille keleille suosittelisitte? ja pyörä vähän booaa ihan alhaalla, hieman ärsyttävä alakiekoil keuliessa. Pitäskö ilmaruuvia vähä säätää?

Kiitoksia jo etukäteen!"
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 16.5.2013 23:45

MarHak kirjoitti:Oisko kellää mitää ideaa mikä mahtas olla ku pyörä ei lähe käyntii ilman ryyppyä näillä 20 astee keleil mut kun käynnistää lämpimänä nii sit lähtee ihan tavallisesti. Ja sit jos säätää tyhjäkäynnin silleen varkkaseks nii ku antaa kaasuu nii booaa ja sit sammuu. Ongelma alko ku vaihoin ton 39mm kaasarin.


Imuvuoto?
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 17.5.2013 0:40

@norkin
Itellä on 13-42, varmaa laittasin ehkä 14-42 jos ei tule kotarilla temppuiltua paljoa tai mitään.
13-42 siitä hyvät, että niillä voi kunnolla temppuilla ja voi ajella iha sopu kierroksilla vielä 80kmh. 14-42 sitten taas vähän enemmän maantieajoa varten, kyllä noillaki välityksillä voi temppuilla, itellä oli aluksi noi välit :)

Kuulostais siltä, että sulla on liian pieni tyhjäkäynti suutin.. :)
Liittynyt:
4.11.2012 23:17
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut MarHak » 17.5.2013 14:45

LeKe96 kirjoitti:
MarHak kirjoitti:Oisko kellää mitää ideaa mikä mahtas olla ku pyörä ei lähe käyntii ilman ryyppyä näillä 20 astee keleil mut kun käynnistää lämpimänä nii sit lähtee ihan tavallisesti. Ja sit jos säätää tyhjäkäynnin silleen varkkaseks nii ku antaa kaasuu nii booaa ja sit sammuu. Ongelma alko ku vaihoin ton 39mm kaasarin.


Imuvuoto?


Hmm mistäs sellasen vois löytää? imutorvesta?
Pyörä:
Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
Paikkakunta:
Sipoo!
Liittynyt:
10.4.2011 16:31
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut Fooni » 17.5.2013 17:32

Nyt on sitten tännekkin tullut exc kotari taloon :)
Toivottavasti nyt oli hyvä valinta.
Vaihdossa meni Duke. On tää vaan mahtava peli, ai että vetää hymyks kun pääsee kunnolla kiihdyttelemään 8)

Tämä ei ole mikään isin kustantama laitos, enkä varsinaisesti ole expertti näiden kanssa, joten varautukaa tyhmiin kysymyksiin pyörän osalta :lol:

Laitoin pari kuvaa Galleriaan, käykääs kurkkaamassa :)
Kerran Kotari, aina Kotari
Youtube Facebook
MYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
Pyörä:
KTM EXC 125
Liittynyt:
17.1.2012 19:03
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut olvilainen » 17.5.2013 18:32

Komia laitos Foonilla!
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 17.5.2013 19:23

MarHak kirjoitti:
LeKe96 kirjoitti:
MarHak kirjoitti:Päläpälä


Imuvuoto?


Hmm mistäs sellasen vois löytää? imutorvesta?


Suihki imukaulan likelle jotain helposti syttyvää spreitä esim. Lukkosula ja jos kiekat nousee niin imuvuoto kyseessä.
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy
Pyörä:
KTM EXC 125 -05
Paikkakunta:
pyhäjärvi
Liittynyt:
20.7.2012 0:02
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut torstaattori » 17.5.2013 23:28

tässä ekaa kertaa säätöjä rupean katselemaan, kun ei aiemmin ole ollu tarvetta kun ei juuri ole tullut ajettua puuttuvan kortin takia, mutta nyt alkaa kortti lähenemään ja pitäis tosiaan saada edes joten kuten säätöihin tuo eli aloitetaan pääsuuttimesta, suurempaa vai pienempää pesään?. Pyörässä 38mm kaasari.
Pyörä:
(ex) KTM 125 EXC -08
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
11.8.2011 22:28
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut putsipa » 18.5.2013 3:56

Sehän riippuu siitä mikä siellä nyt on ja miten se nyt käyttäytyy sen kanssa :D
Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: KTM EXC 125

ViestiKirjoittanut AceFin » 18.5.2013 8:40

Ohjekirjasta saa suuntaa antavat säädöt, niistä sitten hakemaan täydellisiä säätöjä, jos eivät ole hyvät.
EXC 525 || Youtube-kanava || Osta hyvä skootteri
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP