Suzuki TS 125R

Eläkeläinen
Pyörä:
GSX-R 1000 K8
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
13.7.2008 20:22
Suzuki TS 125R

ViestiKirjoittanut khor » 27.1.2011 22:42

Uutta topikkia, vanhat viestit: viewtopic.php?f=100&t=71269&st=0&sk=t&sd=a&start=1455

Tietopankin artikkeli pyörästä.

"Eka", "toka" ym. viestien lähettäjät banaanisaarille.
You can live more in five minutes going flat out on a motorcycle than a lot of people do in a lifetime.
Pyörä:
suzuki ts 125 rm koneella http://www.motot.net/talli/osat/id18101/ tessun osia
Paikkakunta:
suomussalmi
Liittynyt:
26.3.2008 17:27
Suzuki TS 125R

ViestiKirjoittanut juket93 » 28.1.2011 0:03

Mistä löytyy tsr:ään räjäytyskuvia? laittakaa linkkiä
Pyörä:
Tussu (Suzuki Ts 125R vm93)
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.10.2010 21:05
räjäytyskuvat

ViestiKirjoittanut Paanane » 28.1.2011 22:52

juket93 kirjoitti:Mistä löytyy tsr:ään räjäytyskuvia? laittakaa linkkiä


Tuosta: http://www.pieces-suz.com/suzuki-identi ... dNavID=864 voi olla jotain hyötyä, ei valitettavasti ole englanniksi mutta kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...
Mitä eroa on HIV:llä ja Hondalla? HIV kehittyy, Honda ei.
Pyörä:
honda monkey -95 ; Honda CBR 125R repslol -05 ; Suzuki TS 125R -94 (EX)
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
23.8.2008 21:03

ViestiKirjoittanut -kr1suu » 7.2.2011 17:32

Moro

Ilmotelkaa jos jollaki olis myydä hyväkuntosta sylinterii tai moottoria -94 tessuun
voisin olla kiinnostunut :)
Pyörä:
Yamaha DT 125x -07
Liittynyt:
15.8.2006 21:21

ViestiKirjoittanut Yamaha- » 20.2.2011 23:20

Ajattelin tämmösen tessun ostoa, eli onko nämä minkälaisia pelejä :) ? Tyyppivikoja, hyviä/huonoja puolia ? Minkälainen varaosien saatavuus ?
Pyörä:
eioo
Paikkakunta:
Kajaani
Liittynyt:
12.3.2010 13:58

ViestiKirjoittanut Hömppö » 22.2.2011 15:15

Kysysin samaa kuin Yamaha tuossa. Mitenkä kulkee TT:nä? 25 hp pitäs irrota tietopankin perusteella?
Pyörä:
Tussu (Suzuki Ts 125R vm93)
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.10.2010 21:05

ViestiKirjoittanut Paanane » 25.2.2011 21:23

Hömppö kirjoitti:Kysysin samaa kuin Yamaha tuossa. Mitenkä kulkee TT:nä? 25 hp pitäs irrota tietopankin perusteella?


Joo joku 25 varmaanki irtoo... TT:nä kulkee iha riittävästi, mutta moottorin välitykset ovat persuksista kun ovat samat kuin rgf:ssä, eli 3 ensimmäistä ovat lyhyita ja 3 viimestä todella pitkiä.... :paha: Viriosiakaan ei saa muita kaupasta paitsi kaasaria, mutta jos sinulla ei ole peukalo keskellä kämmentä keksit muita vaihtoehtoja virittämiseen kuin ostamalla kaupasta ja pulttaamalla kii ;)
Mitä eroa on HIV:llä ja Hondalla? HIV kehittyy, Honda ei.
Pyörä:
Suzuki s1 -91, Suzuki TS125R -91, Yamaha WR125R -11
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
12.2.2011 21:57

ViestiKirjoittanut yxkj » 2.3.2011 21:44

Tietääkö kukaan käykö thetuningworksin sivuilla myytävät RGF:n pakoaukonsäätimen vahvistetut laipat -91 TSR:ään?
Pyörä:
mrx -06
Liittynyt:
19.8.2010 20:12
?

ViestiKirjoittanut Tonza_^ » 8.3.2011 17:59

Itellä ollu tämmönen x mallinen, ja hyvin pelannu jo vuoden.. Onko kellään hajua, että saisko suomesta uutena 125 tsx mallin pyttyjä? Jos ei saa suomesta, niin onko se sitten tämä: http://www.cmsnl.com/products/11210-03d ... 003d030f0/
Aattelin kesällä pistää kondikseen ja aattelin myös uuden pytyn ostaa..
Pyörä:
Tussu (Suzuki Ts 125R vm93)
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.10.2010 21:05

ViestiKirjoittanut Paanane » 8.3.2011 22:39

Tonza_^ kirjoitti:Itellä ollu tämmönen x mallinen, ja hyvin pelannu jo vuoden.. Onko kellään hajua, että saisko suomesta uutena 125 tsx mallin pyttyjä? Jos ei saa suomesta, niin onko se sitten tämä: http://www.cmsnl.com/products/11210-03d ... 003d030f0/
Aattelin kesällä pistää kondikseen ja aattelin myös uuden pytyn ostaa..


Kuvista päätellen tuo on TS r;än pytty joten ei sovi tuohon sinun vehkeeseesi. Onko pytyssä jotain sitten vikana kun haluat uude? Jos pyörään löytyy vaan seuraavaa yli koon mäntää ni ei muuta ku poraus & hoonautus ja kovaa ajooo...... ;)
Mitä eroa on HIV:llä ja Hondalla? HIV kehittyy, Honda ei.
Pyörä:
mrx -06
Liittynyt:
19.8.2010 20:12
:D

ViestiKirjoittanut Tonza_^ » 8.3.2011 23:48

Eikun aattelin vaan, kun on sen pytynoston aika, että löytyykö ees pyttyä uutena mistään. :D
Mitä joku puhui jostai rgf pytystä? Miten muuten ton r mallin pytty eroaa tosta x mallin pytystä. En ole asiaan perehtynyt, mutta luulen että kiinnityksistä vai? Mistähän sais uuden pytyn? :roll:

E: Perehdyin sivuun vähän syvällisemmin, niin sieltähän se sitten löytykin. :) http://www.cmsnl.com/products/cylinder_1121001a04/
En oo tosiaan uutta pyttyä vielä moneen vuoteen ostamassa, ja vanhassa onkin puristuksia aika pirusti :). En oo konetta/pyttyä tms purkanu tessusta kertaakaan, niin voittekin jelppiä, että missäpäin ne pakoaukon säätimet on? Siinäkö ne sylinterin pakoaukossa vai? Lähteekö rälläkällä vai pitääkö jotenki viilata pois? :)

E2: Nii et valmistetaanko noita vielä, vai miten noita voi vielä tuolta ostaa? :eek: Onhan tuolla pytyllä vähintään se kemmun verran hintaa, niin en ainakaan heti oo ostamassa :)
Pyörä:
Tussu (Suzuki Ts 125R vm93)
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.10.2010 21:05

ViestiKirjoittanut Paanane » 11.3.2011 0:01

Rgf:ssa ja TS r:ssä on eri kone kuin TS x, joten sylinterit eivät käy päittäin esim. kiinnityksen, iskunpituuden ja porauksen takia.

Katseltuani hetken kuvia TS x sylinteristä tulin siihen tulokseen, että siinä ei ole pakoaukon säätimiä orggiksenakaan... (http://www.pieces-suz.com/suzuki-recher ... ID=2322057)
Jos säätimet olisivat, löytyisivät ne sylinteristä pakoaukon yläosasta.

Luultavasti suzuki kuitenkin valmistaa orggis sylinteriä, jos sivustolla oli semmoinen ja sillä oli hinta ja niitä olisi varastossa tai tilattavana, eikä niin että tuotteen saatavuuden kohalla lukee discontinued.

E:BTW, tsekkaas toi: http://www.mp-osat.fi/suzuki/index.php? ... ry_id=3623 Nakkilan Pyörä ja Mopo oy:ltä saa suoraan sylinteriä TS x:ään hintaan 322.35 €
Mitä eroa on HIV:llä ja Hondalla? HIV kehittyy, Honda ei.
Pyörä:
mrx -06
Liittynyt:
19.8.2010 20:12
ts x

ViestiKirjoittanut Tonza_^ » 12.3.2011 18:40

Joo kiitti paananen, en hokassu et tuollaki nuit myydään.. Kyllä uskosin että tossa kuitenkin on ne p-aukon säätimet, koska alavääntöjä ei ole juuri lainkaan.. No vähäsen, mut sitten kun pääsee ylemmille kierroksille niin johan lähtee. :D Kyllä se keulaki nousee aika äcäsee ;) Muuttusko paljokaan jos asentas ton 24 millisen miken tilalle 28 miken joka löytyy varastosta :) ?
Pyörä:
Tussu (Suzuki Ts 125R vm93)
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
27.10.2010 21:05

ViestiKirjoittanut Paanane » 12.3.2011 23:26

Usko pois säätimiä ei ole ;), jos säätimet olisivat alavääntöä olisi rutkasti ja tehopiikki ei olisi niin repäsevä.

28mm kiinni vaa, se hieman laajentaa tehoaluetta ja keventää lompakkoa. ;)
Mitä eroa on HIV:llä ja Hondalla? HIV kehittyy, Honda ei.
Pyörä:
aprilia rx50r, husqvarna 250 tc ja yamaha dt125x
Paikkakunta:
Liperi
Liittynyt:
22.11.2008 14:03

ViestiKirjoittanut HEKU! » 19.3.2011 1:13

Olen täs harkinnu tollase tessun ostoo mut toi pa-säätimen hajoominen ja bensan kulutus varsinki nyky hinnoilla hirvittää. Eli jos joku vois kertoo et jos tollaset ( http://www.thetuningworks.co.uk/store/p ... cts_id=487 )ostaa niin pitäs vai kestää?