Derbi GPR 125

Moderaattori
Liittynyt:
30.3.2009 15:07
Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut Ale-ksi » 8.11.2010 18:19

Vanhat viestit löytyy täältä.

Tietopankissa olevaa tietoa GPR:stä.
Pyörä:
Derbi GPR Racing -07
Liittynyt:
14.11.2009 19:37

ViestiKirjoittanut nadiz » 9.11.2010 19:28

Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?
Pyörä:
Derbi GPR 125cc + Beta rr50
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
2.5.2010 21:32

ViestiKirjoittanut HimoHippeli » 10.11.2010 15:54

nadiz kirjoitti:Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?

se on sopivan kokone. sama ongelma itelläki että pitääkö säätää jotai jos laittaa sen tollase vakioputsari tilalle josta kuri pois
Pyörä:
BMW F650GS
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.11.2010 17:32

ViestiKirjoittanut valdo_the_noob » 10.11.2010 18:40

---
Viimeksi muokannut valdo_the_noob päivämäärä 26.2.2011 1:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
BMW F650GS
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.11.2010 17:32
Derbi GPR 125

ViestiKirjoittanut valdo_the_noob » 10.11.2010 19:01

...
Viimeksi muokannut valdo_the_noob päivämäärä 26.2.2011 1:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31

ViestiKirjoittanut miksu94 » 13.11.2010 0:19

nadiz kirjoitti:Kuinkas iso ton Pipercrossin pitäs olla, ihan tommonen 50-80mm? Ja vielä pitäs kysyy miten eroo vakio ilmanputsarist, josta on otettu kuri pois? Nii, että pitääkö säätää kaasaria jos vetäsee tälläsen kiinni?

Kyllähän tuommonen enemmän ilmaa päästää läpitte kun kuriton vakioputsari, eli pitää säätää seoksia rikkaammaks.
O_o
Pyörä:
Gilera sc 125 '08
Liittynyt:
20.6.2008 19:22

ViestiKirjoittanut --kim-- » 13.11.2010 14:47

Mistä johtuu että välillä kun laittaa virrat päälle ei pyörä lähdekkään käyntiin, mutta kun ottaa virrat pois ja laittaa takaisin niin lähtee heti käyntiin?
Liittynyt:
17.6.2008 22:34

ViestiKirjoittanut mankeli_ » 13.11.2010 15:18

--kim-- kirjoitti:Mistä johtuu että välillä kun laittaa virrat päälle ei pyörä lähdekkään käyntiin, mutta kun ottaa virrat pois ja laittaa takaisin niin lähtee heti käyntiin?

virtalukossa jotain häikkää. itellä oli sama ongelma (tosin eri pyörässä) mutta kun aina virrat päälle laitettaessa muisti painaa samalla avanta ni lähti aina käyntiin.
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
9.11.2010 21:04

ViestiKirjoittanut Zwehor » 14.11.2010 3:30

Paljos teijän gepardit kuluttaa?
Liittynyt:
27.3.2009 15:26

ViestiKirjoittanut Zodd » 14.11.2010 15:06

Vähän kaasukädestä riippuen, mutta neljästä seitsemään litraan.. :)
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31

ViestiKirjoittanut miksu94 » 14.11.2010 15:14

Vähimmillään alta 4l/100km mutta sitten ku antaa kenkää raakasti nii hörppäähän se semmoset vähä yli 10l/100km... Pyörä siis TT.
O_o
Pyörä:
Yamaha DT 125RE, Tunturi Super Sport
Paikkakunta:
kouvola
Liittynyt:
11.8.2009 15:23

ViestiKirjoittanut ilee^ » 15.11.2010 0:18

saako easypartsilta ollenkaan piikki gepardiin gianellin vaimenninta? kun omaan silmään ei ainakaan osunut kuin mopo gpr:n vaimennin... :s vai meneekö vakio vaimennin gianellin putkeen?
Pyörä:
Derbi Gpr racing -o5
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
22.1.2009 19:36

ViestiKirjoittanut saNpza » 16.11.2010 18:32

ilee^ kirjoitti:saako easypartsilta ollenkaan piikki gepardiin gianellin vaimenninta? kun omaan silmään ei ainakaan osunut kuin mopo gpr:n vaimennin... :s vai meneekö vakio vaimennin gianellin putkeen?

ei näytä kyllä olevan, ellei noista yleis änköistä joku menis :idea: http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... nelli.html
http://www.nettimoto.com/derbi/gpr/1126301
Pyörä:
Hva SMR 510
Paikkakunta:
Lojo
Liittynyt:
27.8.2008 17:55

ViestiKirjoittanut Super-ES » 16.11.2010 19:55

On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?
Pari mopoo
Pyörä:
Myyty ja rahat juotu.
Paikkakunta:
Jämsä
Liittynyt:
21.5.2009 18:31

ViestiKirjoittanut miksu94 » 16.11.2010 22:36

Minappa kirjoitti:On tullu huomattuu et kuriton vakioputki on iha paska. ja tehari pitäs hommaa. ja näistä putkist haluisin tietoo... en sitä perus et giannelli ja arrow kiertää melko korkeelta ja jolly viel korkeemmalt.
Eli putkien tarkempia specsejä eli kierrosalue ja miten raju piikki ? Jollya olen hollannista kattellu alta 300€ ja lähinnä mietin että onko se hintansa arvoinen?

Arrowi ottaa piikin n. 6500-7000 kierroksen kohalla ja kiertää punarajalle asti siinä 10,5-11k kierroksen jälkee viimeistään loppuu tehot ja ei järkee vinguttaa pisemmälle koska kovempaa ei pääse. Vähän ottaa rivakamman piikin kun tyhjä vakioputki, mutta ihan kauheen dramaattista eroo en oo ihte ainekaa huomannu verrattuna vakioputkeen miltään kantilta, paitti äänethä ne arrowilla oli komeemmat :lol: Ja Jollymotosta vaan kuulopuheita, että ottas aika rivakkaakin piikkiä 7k kierroksen jälkee ja puskis hiukan pisemmälle kuin Arrowi, eli varmaanki jonnekki vähän yli 11k, alaväännöt sitte jää kai vähän pienemmiks.
Toivottavasti oli nytten parempi vastaus kun toi että arrow ja gianelli vetää korkeelta ja jolly vielä korkeemmalta!!1!1! :D
O_o