Ktm gs-e 300
Myydään KTM GS-E 300cc vm91 11kw papereissa.
Hiljattain vaihdettu/huollettu:
-maski
-jarrupalat eteen ja taakse
-vaihteiston öljyt
-penkki verhoiltu uudestaan
-ilmanputsari pesty
Kone remontti tehty joitakin vuosia sitten edellisen omistajan toimesta, jolla pyörä ollut vuodesta -99. Itselläni ollut pyörä ollut huhtikuusta.
Pyörä on toiminut hyvin ja ajanut asiansa.
Melko vanha pyörähän on joten käytön jälkiä on.
Mukaan tulee:
-Sigma, joka tällä hetkellä toimii lähinnä kellona, koska ei ole kytketty.
-Trelleborgin enduropiikki renkaat jotka hyväkuntoiset(arvo n.400e).
-Alkuperäisen acerbicsen maskin saa myöskin jos haluaa.
Lisätietoa saa puh: 0440290330 tai yv tai s-posti:
morco@jippii.fiVaihtoa voi ehdottaa kilvelliseen kevarimankiin tai isompaan motskariin tai autoon EI MOPOA.