Kone juuri rempattu!!
VAIN TÄMÄN VIIKON 750e
Elikkä luotettava derbi olis myynnissä. Noin 200km sitten tehty koneremppa, jossa vaihdettiin kampiakseli, kiertokanki, mäntä, koneen laakereita, vaihteensiirtäjä ja tietysti kaikki tiivisteet. Remppa maksoi Derbin merkkihuollossa 750e lukuun- ottamatta mäntää, jonka vaihdoin itse. Mittarilukema oli 0km ostaessani mopon, koska mittaristo oli vaihdettu. Mutta kyseisen rempan takia on edessä paljon huolettomia kilometrejä! Mopoa on hieman piristetty metrakitin teharilla, rajoittamattomalla CDI boksilla ja hiilikuitu läpillä. Mukaan tulee myös pienempi takaratas, melkein uudet ketjut ja vähän käytetty sylinteri.. Miinusta mopossa löytyy sen verran että virtalukko on rikki varkauden johdosta ja katteissa on pieniä käytön jälkiä, mutta eikös niitä ole kaikissa pyörissä

Tästä kesäksi luotettava mopo melkein pelkän konerempan hintaan!
Vaihtoa voi ehdottaa supermoto ja enska piikkeihin, väliä voin myös maksaa!