Jincheng Monkey 50 2008 mopo

POISTETTU MYYNNISTÄ

Jincheng Monkey 50

Tunniste (ID)
12586
Ajoneuvoluokka
Mopo/moposkootteri
Kategoria
Pienipyöräiset mopot
Merkki
Jincheng
Malli
Monkey 50
Iskutilavuus
50 cm³
Vuosimalli
2008
Ajettu
1240 km
Hinta
Tarjoa
Viritetty Vaihto

Katsottu
2922 kertaa
Lisätty
15.12.2010 21:12
Muokattu
29.1.2011 16:03
Vanhenee
29.5.2011
Tässä koodit joilla voit lisätä ilmoituksesi linkin keskustelufoorumeille. Toimivat hyvin myös yhdistettynä. Huomaathan että Motot.netin keskustelufoorumin allekirjoituksiin ei saa lisätä kuvia.
BBCode tekstillä
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/jincheng/monkey_50/id12586/]Myydään Jincheng Monkey 50 2008 mopo[/url]
BBCode pienellä kuvalla
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/jincheng/monkey_50/id12586/][img]http://www.motot.net/talli/kuvat/a/2/12586/917328_thumb.jpg[/img][/url]
Jaa linkki yhteisöpalveluissa
Share
Asiaton ilmoitus?
Nopeuta moderointia ja ilmoita tästä
hyväkuntoinen jinkku myydään tai vaihdetaan


mopo ei ole rekkarissa ollutkaan mutta paperit on eli saa rekkariin. kulkee noin 55km/h.

tokas kuvas kaikki vakio-osat kiinni,jotka tulevat mukaan..mitään vikaa ei ole vielä ollut..tulpan on joutunut vaihtamaan.:D



TARJOA!!!
Kysymykset

Temelote 16.12.2010 6:35 Vaihto Gilera SMT 50 6

? ja sulta 700e väliin

Lazzi72 16.12.2010 7:32 Vaihto Derbi Senda 50 2004

Vaihdatko?

Vastaus: hoidatko kuljetukset?

tonpula 16.12.2010 20:50

onko mitää tietoo paljon pitäis maksaa?

Vastaus: tarjoo!

tonpula 17.12.2010 12:13

450 e?

Vastaus: ei ihan

Simppa14 17.12.2010 20:44

Kiinnostako vaihto mbk nitroon? Olis mikkelissä. Varma ja kaikki toimii

Vastaus: kuvia?

Mak-e 30.12.2010 3:22 Vaihto MBK Nitro 50 1999

tumppi-94- 2.1.2011 22:24 Vaihto Derbi Senda 50 2006

laitat kilpii ja sulta 900e?

Vastaus: ei oo maksaa välii

jontero93 14.1.2011 16:09

laitat kilpii ja 550e

Vastaus: onnistuu..ilmottelen huomen

swEEp 27.1.2011 19:37 Vaihto Rieju Spike 50 2008

?

Vastaus: paljos pitäis välii maksella?

peppe96 7.2.2011 20:36

laitat kilpii ja kuljetat raisioo ni oisko semmone 570e ?

Vastaus: en taida kuljettaa

temömö 13.2.2011 0:00 Vaihto Derbi Senda 2006

Vaihto ja sulta 1000e väliä?

Mutk1s 4.3.2011 22:58 Vaihto Sachs MadAss 50 2005

?

dabza^^ 6.3.2011 14:14

vaihto:http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/samurai/cross_125/id13381/

´J4nn3´ 6.3.2011 20:49 Vaihto Derbi Senda 50 DRD 2003

<RandO> 8.3.2011 22:37

http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1080492 ??

Vastaus: paljo kulkee?

<RandO> 9.3.2011 6:32

nii että käykö se vaihto?

dabza^^ 14.3.2011 18:06

nii vaihatko voin maksaa väliäki???

<RandO> 14.3.2011 18:50

http://www.nettimoto.com/honda/monkey/1080491 vaihetaanko? kulkee 55 100kg alla.

Suzukipoika 20.3.2011 21:43 Vaihto Suzuki PV 50 1998

paljon pitäis laittaa väliin?

Offroadprox 30.3.2011 17:39

myisitkö 500 eurolla? Jaksaako mopo vääntää hyvin? :D

Vastaus: vois lähtäkkii..ei hirveemmin..voihan sit virittää :D

<RandO> 4.4.2011 6:03 Vaihto Zoner GM50Q 2006

?

Offroadprox 4.4.2011 19:39

Niin että onko vaikea saada kilpiin, tai tiedätkö paljon maksaisi laittaa? Vai pystyisitkö ite laittamaan?

<RandO> 11.4.2011 21:38 Vaihto Zoner GM50Q 2006

voin kuljettaa?

<RandO> 28.4.2011 23:59

http://www.nettimoto.com/suzuki/ts/1114694 vaihtoa?

dabza^^ 17.5.2011 15:54

nonnniiii teheräähä khaupat????

Vastaus: vois olla joo

Lobel 28.5.2011 11:34

Vaihatko minimotoon?

Vastaus: joo voisin
Poista tiedotKatsoit viimeksi näitä
Jincheng Monkey 50
2008 1tkm
Yamaha Aerox 50
2004 20tkm

Samankaltaisia pyöriä

Pikahaku

Pikahaku

Voit valita mitä kohtia täytät, mikään valinta ei siis ole pakollinen!
-
-
-
-
Hae ilmoitus tunnisteella