Peugeot XPS 50 R 2005 mopo

POISTETTU MYYNNISTÄ

Peugeot XPS 50

Tunniste (ID)
11276
Ajoneuvoluokka
Mopo/moposkootteri
Kategoria
Enduro/supermoto mopot
Merkki
Peugeot
Malli
XPS 50 R
Iskutilavuus
50 cm³
Vuosimalli
2005
Ajettu
Ei ilmoitettu
Rekisterinumero
UO-583
Hinta
1640
Vaihto

Katsottu
1980 kertaa
Lisätty
1.10.2010 20:46
Muokattu
1.10.2010 20:58
Vanhenee
28.11.2010
Tässä koodit joilla voit lisätä ilmoituksesi linkin keskustelufoorumeille. Toimivat hyvin myös yhdistettynä. Huomaathan että Motot.netin keskustelufoorumin allekirjoituksiin ei saa lisätä kuvia.
BBCode tekstillä
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/peugeot/xps_50/id11276/]Myydään Peugeot XPS 50 R 2005 mopo[/url]
BBCode pienellä kuvalla
[url=http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/peugeot/xps_50/id11276/][img]http://www.motot.net/talli/kuvat/a/2/11276/69998_thumb.jpg[/img][/url]
Jaa linkki yhteisöpalveluissa
Share
Asiaton ilmoitus?
Nopeuta moderointia ja ilmoita tästä

Kone kuin uusi !

Eli tästä hyvä mopo jollekin. Osia vaihdettu monen sadan euron edestä.

Esim:
-Mäntä n.3000km sitten ( Paljon huolettomia kilometrejä) 30e
-Sylinteri n.5000km sitten. 100e
-Pumppujen ja kytkinakselin stefat n.2000km sitten. noin 80-90e yhteensä.
-Swingin puslat n.5000km sitten. 80e
-Etu- ja Takapään laakerit n.6000km. 50e
-Kytkinvaijeri 30e
Muuta:
-Kone läpikäyty männän vaihdon yhteydessä ja moitteettomassa kunnossa
-Fat bar ja raiserit
-Penkki verhoiltu mustalla nahalla
-Osia kiilloteltu
-Takakatteissa uudet teipit
-Kulkee n.75km/h kurittomalla vakioputkella.
Yms pientä.

Miinukset:
-Katteissa hieman käytön jälkiä

Lisätietoa kysymällä.

Vaihtoa voi ehdottaa sm mopoon ja väliä EN maksa.
Kysymykset

Darian199 2.10.2010 16:03 Vaihto CPI SM 50 2008

Vastaus: no ei kyl iha oo semmone mitä haen. jos sä siihensatkun tai pari annat ni kyl sit :D

Pyrstö 2.10.2010 21:21 Vaihto Derbi SENDA SM XRACE 2006

Päikseen?

Vastaus: päittäin ei kyllä mene. pari satkuu väliin.

Pyrstö 3.10.2010 14:08

Satasen voin väliin maksaa,mutta tuleeko MK Mukaan?

Vastaus: 200e väliin =) ei oo mitää mk. vakio putki vain. lähes samat tehot mk ja vakioputkella. huipuissa ei ainakaan mitää eroa ole ja ihan hyvän piikin antaa vakiokin.

Darian199 6.10.2010 20:08 Vaihto CPI SM 50 2008

anna muutama satku ni vaihtuu

Robban. 12.10.2010 20:39 Vaihto Yamaha DT 125 1999

vaihto? huom. lyhyt välimatka.

Vastaus: ei oo kemmul käyttöö.

Rantzi8 13.10.2010 20:07 Vaihto MBK X-limit 50 2004

päittäin? lyhyt matka

Vastaus: ei kyl päittäi mene. haen smotoa tai sit pidän omani =)

Rantzi8 13.10.2010 20:09

päittäin? lyhyt matka

Darian199 1.11.2010 7:52 Vaihto CPI SM 50 2008

nyt ei tarvii laittaa välii ku korkeintaa 100e

Poista tiedotKatsoit viimeksi näitä
Peugeot XPS 50
2005 1640€
Derbi Senda 50 DRD
2003 15tkm 900€
Yamaha Aerox 50
2006 2000€
Husqvarna SMS 125
2009 10tkm 4400€
Peugeot XPS 50
2006 12tkm 1600€

Samankaltaisia pyöriä

Pikahaku

Pikahaku

Voit valita mitä kohtia täytät, mikään valinta ei siis ole pakollinen!
-
-
-
-
Hae ilmoitus tunnisteella