Kone kuin uusi !
Eli tästä hyvä mopo jollekin. Osia vaihdettu monen sadan euron edestä.
Esim:
-Mäntä n.3000km sitten ( Paljon huolettomia kilometrejä) 30e
-Sylinteri n.5000km sitten. 100e
-Pumppujen ja kytkinakselin stefat n.2000km sitten. noin 80-90e yhteensä.
-Swingin puslat n.5000km sitten. 80e
-Etu- ja Takapään laakerit n.6000km. 50e
-Kytkinvaijeri 30e
Muuta:
-Kone läpikäyty männän vaihdon yhteydessä ja moitteettomassa kunnossa
-Fat bar ja raiserit
-Penkki verhoiltu mustalla nahalla
-Osia kiilloteltu
-Takakatteissa uudet teipit
-Kulkee n.75km/h kurittomalla vakioputkella.
Yms pientä.
Miinukset:
-Katteissa hieman käytön jälkiä
Lisätietoa kysymällä.
Vaihtoa voi ehdottaa sm mopoon ja väliä EN maksa.
Kysymykset
Darian199
2.10.2010 16:03
Vaihto CPI SM 50 2008
Vastaus: no ei kyl iha oo semmone mitä haen. jos sä siihensatkun tai pari annat ni kyl sit :D
Pyrstö
2.10.2010 21:21
Vaihto Derbi SENDA SM XRACE 2006
Päikseen?
Vastaus: päittäin ei kyllä mene. pari satkuu väliin.
Pyrstö
3.10.2010 14:08
Satasen voin väliin maksaa,mutta tuleeko MK Mukaan?
Vastaus: 200e väliin =) ei oo mitää mk. vakio putki vain. lähes samat tehot mk ja vakioputkella. huipuissa ei ainakaan mitää eroa ole ja ihan hyvän piikin antaa vakiokin.
Darian199
6.10.2010 20:08
Vaihto CPI SM 50 2008
anna muutama satku ni vaihtuu
Robban.
12.10.2010 20:39
Vaihto Yamaha DT 125 1999
vaihto? huom. lyhyt välimatka.
Vastaus: ei oo kemmul käyttöö.
Rantzi8
13.10.2010 20:07
Vaihto MBK X-limit 50 2004
päittäin? lyhyt matka
Vastaus: ei kyl päittäi mene. haen smotoa tai sit pidän omani =)
Rantzi8
13.10.2010 20:09
päittäin? lyhyt matka
Darian199
1.11.2010 7:52
Vaihto CPI SM 50 2008
nyt ei tarvii laittaa välii ku korkeintaa 100e