Kommentit

1 -Gazzu-
Mites tollasil pulttirenkail ajo tiellä? Ku ite oon miettiny miten sais tehtyy hyvät renkaat tietä varte talveks.
5.1.2011 14:27

2 Jeppee-
enpä oo ite ajellu ainakaa pikitiellä : D tuski se kovi hyvä on, ja eihän ne ole laillisetkaaa piellä. Mutta oikeee hyvät vähä lumisel hiekkatiel :P
5.1.2011 15:29

3 -Gazzu-
No ei sen väliä onko laillinen vai ei :) Vois tehä ruuvirenkaat tielle, mut lyhyillä ruuvilla.
5.1.2011 16:22

Sivu 1/1. Yhteensä 3 kommenttia.
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/acm/acm_apc.php on line 68: apc_store(): Potential cache slam averted for key 'a5e58497_global'