Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (yleinen)

Re: Tietämätön käyttäjä, kysy kysymyksesi täällä (yleinen)

ViestiKirjoittanut Spedejonne » 1.6.2019 0:26

Kellään tietoo noista speedfight 3 sähköllisistä rajotuksista kun kiertää vain 8000rpm yhden rajottamattoman boksin hommasin mutta kiersi samaan kuin vakioboksilla neuvoja ?

ViestiKirjoittanut Pösö speedfight 2 » 25.3.2020 21:19

Kellään tietoa mikä vois olla vikana. Peugeot speedfight 2 merkiltään. Skootteri on ollut mulla noin vuoden ja kulki alkuun sen 60 kmh sitten alko pikkuhiljaa hiljenemään 25kmh asti. Sitten hetki sitten vähä vikoja korjattiin, kun kaasari ei ollu kunnolla kiinni ja putkesta poistettiin jokin irronnut metalli mölkky (katti vissiin) kulki sen jälkeen noin 40 kmh. Sitten viikko sitten vaihdoin variaattorin rullat ja, kun koitin vaikuttiko mitään nii ei vääntänyt eikä kulkenut enää mihinkään ja koitin vanhoillakin rullilla eikä vaikuttanu. Käy ainakin vissiin liian rikkaalla, kun putkesta valuu bensaa tai ainakin bensalta näyttää, mutta en usko, että se noin paljoa vaikuttaa. Ja tosiaan ennen tota rullien vaihtoa ei putkesta valunut mitään.

ViestiKirjoittanut Kaunisnaama » 5.5.2020 21:55

Termos!!

Käsiini siunautui tai ehkä tällä hetkellä kaukana siunauksesta, niin Peugeot Speedfight 2 -01 vuodelta.

Ongelma on seuraava kun vehje kulkee sen 75 km/h aikuisen painolla ja se pitäisi luovuttaa kohta 15 täyttävälle ja oman mielenrauhan puolesta olisi hyvä että se menisi vaan sen n.60km/h. Tehköön itse mitä lystää ja viritelkööt, mutta olisin ainakin yrittänyt. :lol:

Olen purkanut variaattorin kopan auki, niin kysyisin että tietääkö joku onko tässä mallissa "prikka", spoorien päällä etulevyn ja holkin välissä, "holkin" päällä vai rullakupissa? Aika monessa huollossa sanottu että ei mitään hajua..

Lisäkyssärinä että saako näitä prikkoja jostain vai pitääkö itse sorvata?

Kyselee nimimerkillä, sain skootterin oksasilppurin kylkiäisenä ja itse ajanut vain Solifer 77A:tä..

ViestiKirjoittanut vetko » 6.5.2020 8:55

jotkun liikkeet myyvät netissä niitä googleta vaan niin pitäisi löytyä. ja varmaan löytyy kuristusten poisto kyseiseen skobaan jostain ohjeet niin katsoo ne niin tietää missä prikka oli.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista