KTM GS-Keskustelua :)

Liittynyt:
7.10.2005 21:40
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut paapeli » 12.1.2015 15:46

? :s Oikeasti jonkun mielestä halpa? Ihan hyvä peli varmaankin, jos kaikki paikat kunnossa. Jotenkin halpuuden käsitys muuttunut euroaikaan.
Liittynyt:
4.8.2004 22:38
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut Slarto » 12.1.2015 16:44

Hinta näemmä nousi ylöspäin 300 euroa. Liekkö pojat huomasivat, että tuo linkitettiin tänne.
Pyörä:
Dööbi senda SM 125cc,peevee vm89!
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
20.7.2008 20:53
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut <Töpseli> » 14.1.2015 21:39

Motokeitaan sivuilta saa ladattua näihin korjaamokirjan ja kokopyörän räjäytyskuvat osanumeroineen.
Sit asian ohi. Yv kyselyt jos tarvetta 250cc gs osille. Löytyy kokonainen kone yläkertaa ja jtn pisteosia lukuun ottamatta + Sem sähköt (staattori, vauhtipyörä ja puola)
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut Maekine » 15.1.2015 9:10

http://www.nettimoto.com/ktm/250/1787300
Kyllä tämä on mun mielestä kaikin puolin halvempi, kun on vielä sata kertaa paremman näköinen. Tyyppiviatkin korjattu.
¤SuZuKi¤
Pyörä:
GSF 1200s -01
Liittynyt:
14.6.2013 15:38
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut Flame86 » 15.1.2015 20:14

ois ihan asiallista laittaa osatyrkkyihin vuosimalli mihin noita osia tyrkyttää. mulle kelpaa edelleen ehjät pakoputken etuosat vm. -87-89 250gs tai mx. tai vaihtoehtoisesti pulju, josta saan kokonaan uuden putken.
Paikkakunta:
Ylöjärvi
Liittynyt:
5.2.2015 11:19
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut Janppa88 » 5.2.2015 11:34

Terve kaikille!

Tuli tuossa tommonen otsikon mukainen pyörä laitettua -97 vuosmalliltaan, nyt tarvis muutamii neuvoja nämä 2-t vehkeet paremmin tuntevilta.. itsellä kun mopo ikäkin meni nelareiden kanssa..

eli siis n.3 vuotta seisonut pyörä, jossain kohtaa tuona aikana kone otettu irti ja laitettu uudet kampi ja kiertokangen laakerit sekä tunnin ajettu wiseco mäntä, sekä uusi imukaula ja läpät.

Putsailin kaasarin sekä tulpan uusin ja lähti käymään, ei kuitenkaan suostu ilman ryyppyä käymään.. eikä mielestäni ota ihan kaikkia kierroksia mitä pitäs.. ?? ajamaan en vielä päässyt koittamaan kun eturatas uupuu vielä..


Eli mikä vois vaivana olla? ja kaikki muukin info ko. pyörästä tervetullutta! mistä ootte osia hommannu näihin?
Liittynyt:
7.10.2005 21:40
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut paapeli » 25.4.2018 11:44

Nostetaan vanhaa keskustelua.
Löytyisikö keneltäkään lojumasta vanhaa gs piikkiä? Ehkä puolikaskin kävisi. Paras olisi, kun löytyisi oma vanha -89 gs jostakin. UJ-212 rek.
Liittynyt:
19.6.2018 23:00
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut juhismx » 19.6.2018 23:05

Ostin tommosen -85 250mx:än. Alumiinisen kytkinkopan ja hpi:n sytyn jo tilasin. Mites kytkinlevyt,käykö 91-93 levyt tohon? Entäs mistäs löytys starttipoljin? Aika vähän tuntuu noita vasemmalle käypäsiä olevan tai en osaa vaan ehtiä
Liittynyt:
29.9.2019 16:41
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut Henkka1974 » 29.9.2019 16:53

Mahtaako keltään löytyä -86 250 gs takajarrun pääsylinteriä, takajarrun reaktiotankoa (muistaakseni 480mm), jousta noin 95 kg kuskille?
Henkka 040-8641294
Liittynyt:
15.3.2020 11:35
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut HOJ » 15.3.2020 11:42

Uusi ktm 250 gs -89 omistaja ilmottautuu.

Sen verran heti kysymyksiä että voiko bensahanaa korjata vai ostanko uuden, vaikutti tiputtelevan vähän bensaa entinen.

Imusarjan kumikaulassa on halkeamaa, alkuperäisen saatavuus on loppunut joten onko vinkkiä mikähän tuohon passaisi lähimmäksi?

joku rotax123 koneen imusarjan ja kaasuttimen välinen kumi näyttäisi aika sopivalta mutta kuinka tarkkaa tuossa kohtaa on valita juuri oikealle kääntyvä malli?

Tällä hetkellä staattori on paljastunut rikkinäiseksi ja harkitsen tässä mitä pitää tilata että saadaan kipinä takaisin.
Liittynyt:
15.3.2020 11:35
Re: KTM GS-Keskustelua :)

ViestiKirjoittanut HOJ » 7.4.2020 9:08

Vastailen itselle ja muille tiedoksi.

Staattorin hommasin www.hpi.be sivulta. sieltä löytyy electrexin staattoria.
Ajoitusmerkkien kanssa tuossa on vähän hankalaa tietää mitkä pitäisi olla kohdakkain tai en ainakaan ekalla katsomisella heti hoksannut. Pistin samaan asentoon kuin entinen... electrexiä on ainakin kehuttu paremmaksi kuin alkuperäinen SEM, kokemusta ei vielä ole. Alkuperäiset sähköt lienee valojen osalta niin että toinen keltaisista johdoista tekee 12V ac sähköä ja sininen runkoon.

Takajarrun pääsylinteri, nyt on uusi mäntä ja tiivisteet tulossa, magura, 16mm halkaisijalla oleva mäntä ja tiivisteet. Jarrujen kanssa ei oikein pääse etenemään ennenkuin pääsylinteri pukkaa edes sen verran painetta että saisi todettua onko satula jumissa ja kuinka pahasti.

Kaasutin oli ultraäänipesussa ja toffeen näköistä sieltä tuli ulos eli seisonnassa mennyt bensat todella tahmeaksi.

Bensahanan tilasin enduroklassikerilta, alkuperäinen oli toffeen näköistä täynnä.

-> Bensapuoli alkaa olla uusittu ja kaasuttimen korjaussarjaa vaille valmis asennettavaksi.
cron