Valkokilpi YZ '90/'11 // ITS DONE

.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut .Juho » 14.7.2014 12:32

Jos haluaa "uniikin", niin jätä tarrasarja kokonaan pois. Tai sitten orkkistarrasarja?

Toisessa YZeta projutopikissa oli kuva smoto-YZetasta, jossa oli vielä tarrattomat siniset katteet, niin oli muuten kermanen... 8)

Mut ihan hyvin tää näyttää edistyvän. Ei todellakaan mikään "sätös" tms. :D
kaikkileipoo
Pyörä:
Dt 125r -96 , KTM sx 125 -13
Paikkakunta:
Jyväskylä hoods
Liittynyt:
4.6.2014 21:53
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut kaikkileipoo » 14.7.2014 12:48

Joo toki kannattaa ottaa ehdotuksia vastaan , että mikä tarrasarja kannattas laittaa, mutta itse se mielestäni täytyy se ratkaisu tehdä ja laittaa se eniten omaa silmää miellyttävä. Sillä itsehän sillä pyörällään ajaa ja itselleen sitä pyörää tekee.
Quismaaa_
Liittynyt:
16.4.2014 18:32
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut Quismaaa_ » 15.7.2014 0:21

Niin tosiaan meinasitko kemmukortilla ajella 21kw papereilla vai muutoskatsastatko pienemmille tehoille? Se kun on vähä kaksipiippuinen juttu että periaatteessa saa mutta periaatteessa ei saa :lol:
Zonatan
Liittynyt:
26.6.2014 20:36
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut Zonatan » 15.7.2014 8:03

Niin noh,muutoskatsastunseen pitäisi kuristaa ja käyttää pyörä penkkissä ja sieltä paperit... aattelin että siihen asti ajelen 21kw tehoilla kunnes joku siitä valittaa :D... ja tarrasarjan ideointi kesken, kiitos kaikille mieltään antaneille, aattelin teetättää tuolta motostylestä tarrasarjan jonka suunnittelen tuon pinkin tarrasarjan pohjalle, yritän tänään vähän opetella photoshoppia käyttämään jos jotain saisi aikaiseksi.
Ajan Eläekseni, Elän ajaekseni :D
vainohovi
Liittynyt:
26.11.2012 0:28
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut vainohovi » 15.7.2014 11:17

Tota asiaa oon itekki mietiskelly että mitä virkavalta sanoo asiaan jos papereissa 21kw mutta luokiteltu kuitenkin kevytmoottoripyöräksi, johon a1 kortin ajaneella kuitenkin on ajo-oikeus.. :D
kaikkileipoo
Pyörä:
Dt 125r -96 , KTM sx 125 -13
Paikkakunta:
Jyväskylä hoods
Liittynyt:
4.6.2014 21:53
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut kaikkileipoo » 15.7.2014 11:23

Mutta kevarikortilla saa ajaa enintään 125 kuutioista ja tehoa pitää olla alle 11kw...
Zonatan
Liittynyt:
26.6.2014 20:36
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut Zonatan » 15.7.2014 12:24

TRAFI kirjoitti:A1-luokka, johon kuuluvat
a) moottoripyörät, joiden sylinteritilavuus on enintään 125 cm3, enimmäisteho 11 kW


No siihen asti mennään kunnes kortti lähtee :D tuskin hirveän moni poliisikaan tietää että miten on asian laita.
Ajan Eläekseni, Elän ajaekseni :D
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut jonicc » 15.7.2014 13:01

Kyllä ne poliisit sen tietää.. Varmaan kannattaa suoraan käyä muutoskatsastamassa 11kW kuin eka menettää kortti ja ottaa suorituskieltoa ja sen jälkeen muuttaa se 11kW..
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 15.7.2014 15:57

Ei ne poliisit tyhmiä ole. Jokainen tietää että max 11kw. Automaattinen korttiluokan ylitys tulossa. Kortti pois,sakot, mahdollinen isomman pyöräkortin siirtyminen. On paha viedä johonkin pajalle joka kuristaa ja penkittä. Hintaa 100-200e mitä kaveri kyseli 750 pyörälle..
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
pelle000
Pyörä:
DT125X -07 & RM80 -88
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.1.2010 10:10
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut pelle000 » 15.7.2014 19:09

Korjaan, vuoden suorituskielto, ei mikään "seuraavan pyöräkortin siirtyminen"
jonicc Moderaattori
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
27.10.2012 12:43
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut jonicc » 15.7.2014 19:24

k3mp0 kirjoitti:mahdollinen isomman pyöräkortin


Eli jos ikää 17, tai ylitse, poliisilta voi tulla vuoden suorituskielto jolloin ei saa suorittaa mitään ajokorttia. Tällöin se vaikuttaa isompaan pyöräkorttiin ja b korttiin. Jos taas ikää 16 niin suorituskiellolla ei merkitystä oikeastaan ole.
kaikkileipoo
Pyörä:
Dt 125r -96 , KTM sx 125 -13
Paikkakunta:
Jyväskylä hoods
Liittynyt:
4.6.2014 21:53
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut kaikkileipoo » 15.7.2014 22:31

Tosiaan voihan sillä ajella niin kauan kuin jää kiinni (toivottavasti ei koskaan) jos ei meinaa muutoskatsastaa..
Zonatan
Liittynyt:
26.6.2014 20:36
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut Zonatan » 15.7.2014 22:45

Heitin vaan tuon edellisen kommentin :D kyllä tuota muutoskatsastusta vakavasti harkitsen, pitää vain ottaa siintä lisää vielä selvää..

Tänään kävin biltemassa ja käteen tarttui tuntimittari, peilit ja virtalukko.
Ajan Eläekseni, Elän ajaekseni :D
kaikkileipoo
Pyörä:
Dt 125r -96 , KTM sx 125 -13
Paikkakunta:
Jyväskylä hoods
Liittynyt:
4.6.2014 21:53
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut kaikkileipoo » 15.7.2014 23:09

Oikeet peilit ainakin 5/5!!! :)
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00
Re: Valkokilpi YZ '90/'11 Modernisointi

ViestiKirjoittanut Cross@r » 16.7.2014 15:15

Pakko tulla kertomaan tosta muutoskatsastuksesta ku ite yhden yz:n muuttanu 21kw->5kw. Eli penkitys ilman kuria ja kurin kanssa ja laput niistä. Penkittäjältä jotaki lappusia ja allekirjotukset ja ne kiikuttaa konttorille saa "laillisesti" ajella. En tie meneekö samalla tavalla ku 4v sitte, mutta sillon ainaki oli yksinkertane homma. Ja käytin jollaki nyrkkipajalla missä oli dyno käytössä ni tais 60e olla penkitys ja parikymppii muutoskatsastus. Piti vielä oma pärrä kärrätä konttorille ku halusivat varmistaa onko sama runkonumero ku papereissa :lol:
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)