Onkimadon cagiva miton koristelua // Pikkuremppaa

Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Läbä » 7.6.2012 13:19

Gogge kirjoitti: Ja aiemmin mainitsit takavalosta jossa vilkut samassa.. r6 takavalo on ainakin tällänen.

Saattais näyttää aika hirveeltä joku r6 valo laatikko perässä :D Ja Ducati 916 takavalot on samanlaiset ku mitossa ja niitä saa vilkuilla hienolla efektillä tosin vaan amerikasta joten tullit syö budjettia :D

Tossa vie videoo http://www.youtube.com/watch?v=9txyw4rapbI
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Onkimato » 7.6.2012 14:16

Ei ollenkaan paha idea tuokaan valo.
Näistä jompikumpi voisi olla hyvä.
http://www.ebay.com/itm/Smoke-LED-Taill ... 34&vxp=mtr

http://www.ebay.com/itm/Clear-LED-Taill ... c1&vxp=mtr

Tuo heijastin tuosta vaan irti. Ei taida olla e hyväksyntöjä yms. Se on sivuseikka se. Tänään voisi putkesta polttaa karstat ja ladata sen akun niin pääsee tutkimaan tota cts ja starttiprobleemia.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
V_T_E_C
Pyörä:
honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Paikkakunta:
RAISIO
Liittynyt:
9.10.2011 20:59
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut V_T_E_C » 7.6.2012 17:56

toi tummempi vois oll hyvän näköinen
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Onkimato » 8.6.2012 14:28

Jep jep, akku tuli täyteen latinkiin ja startti pyörii nyt. Ei se CTS kyllä vieläkään tee tarkisusliikettä ja huomasin että vaihdeakselin stefa vuotaa vaikka tässä alkukeväänä vaihdettu stefat ja tiivisteet. No, kai se sitten voi pulpahtaa huonolla tuurilla näinkin äkkiä.

Putken karstanpoltosta kyhäsin pikkusen koosteen: http://www.youtube.com/watch?v=rM503NiTU0M

Tänään voisi koittaa ehtiä vielä putken hiomaan ja maalaamaan.

Vinkkejä CTS toimintakuntoon laitteluun otetan vastaan, sähköpuolen vialta vaikuttaisi, tai sitten koko systeemi on ihan perseellään.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Mattuu-
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
4.1.2010 22:49
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Mattuu- » 8.6.2012 15:11

Lupaavan näköinen rojekti sulla! Perkele, kun rupee taas piikkiset himottamaan :(

jake--- kirjoitti:
Läbä kirjoitti:Niinno Cagivahan omistaa ducatin, hussen ja mv agustakin on kai jotenkin sotkettu mukaan.


Btw, Cagiva on kyllä omistanut hussen, mutta tänä päivänä Husqvarna on BMW:n omistuksessa. ;) munanjatke :D



Eikös se ole niin että MV Agusta omistaa Cagivan (cagiva siis sisaryhtiö?) ja Ducatin omistaa nykyään ainakin VAG konserni? Volkkarit rokkaa!<3
"Ääni tuo tyhmälle luulon voimasta"
EX:Aprilia RS Tuono, 2x Yamaha Wr 125x, 2x Kawasaki KDX 125, 3x Derbi 50cc
Mattuu-:n galleria!
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 8.6.2012 15:19

En tiiä muutakun, et audi omistaa ducatin ei vag (tiedän kyl et audi kuuluu vag konserniin).

E: Joo mv-agusta omistaa cagivan (ja harley davidson omisti nää 2008-2009) , bmw omistaa hussen, audi ducatin, ja moto-morini on oma firmansa ja ch-racing on kuollu ja kuopattu ja nämä kaikki oli aikoinaan yks iso konserni.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Onkimato » 8.6.2012 15:40

Että nuo firmat osaa hämmentää tavallista kuluttajaa, no samapa tuo kuka valmistaa kunhan on laadukasta.

Putkea aloitin jo hiomaan, uskaltaiskohan jo maalata? Pikkasen on tollasta kraateria jäljellä, muttei nuo mihinkän hiomalla lähdekkään.
Kuva
Kuva

Entäs kehtaisiko tämän jollymoton änkän kiillottaa? Voisi olla ihan komea. Vähän hassua materiaalia tuo äänenvaimennin, tai siis siinäkin tollasta pientä kraateria.

Kuva
Kuva
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Prätkä jätkä
Pyörä:
KTM 390 Duke ABS -13 EX: KTM 125 Duke -11, Fude Classic 50 -07
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
6.5.2009 19:37
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Prätkä jätkä » 8.6.2012 15:43

Voithan sä änkän kiillottaa, mut jos se ei ole alumiinia tai rosteria niin saat hinkata usein metalpolishilla ettei ruostu ja alumiinia/rosteria sen takia et ei näyttäs rumalta.
Ei ole riemulla rajaa kun Dukella ajaa
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Onkimato » 8.6.2012 15:49

Juu, tuo kyllä tuntuu olevan alumiinia. Tai ei siinä ainankaan näy ruosteläikkää missään ja vähän alumiinin tapaisesti hapettunut. Sellasta vahaa on olemassa joka säilyttää kiillon pidempään, en nyt muista minkänimistä tököttiä oli.

Voisihan tuon kiillottaa, odotan kuitenkin pari päivää jos jollain olisi huonoja kokemuksia jollymoto änkän kiillotuksesta.

Ensviikolla taitaa ne katteet tulla niin pääsee sitten niiden hiomista alottelemaan.

Edit: sopiikohan tämä imukaula 28mm dellortoon?
http://www.ebay.co.uk/itm/CAGIVA-MITO-1 ... 2a080fb3de

Saako jostain halvemmalla?
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Pasikiainen
Pyörä:
-03 Mito, -89 Honda Monkey Rothmans
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
2.11.2008 0:42
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Pasikiainen » 8.6.2012 16:31

Mitä huonoja kokemuksia änkän kiillottamisesta voi olla? Ihan samanlailla se toimii oli kiillotettu tai ei.

Ja turhapa sitä imukaulaa on tuolta ebaystä tilata, kun MP-Racingiltäkin saa uuden 30 eurolla. Muistaakseni oli itseasiassa 25e.. Ainakin kun minä sen ostin. En jaksa kuittia tsekata mut oli jotain 25-35e, tulee nopeammin kuin mistään ulkomailta.

Ja tuo imukaula on 38mm carbbiin.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/id28951/ Ostakaa!!!
Läbä
Pyörä:
EX!! Peugeot Xp Street Evo 3 08/ Cagiva Mito 03 Fighter Proju
Paikkakunta:
Lempäälä/Ideapark
Liittynyt:
22.3.2011 23:08
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Läbä » 8.6.2012 17:23

Kyllä ton putken voi jo maalata ei sitä tarvi ku vetää 80 karkeeks ja maali päälle nii on hyvä. Katteen alle se kuitenkin jää ja ei se maalipinta siitä parane vaikka hinkkais kuinka kauan. Ja änkän voi huoletta kiillottaa. Joskus luin että noi imukaulat kannattaa sikaflexillä vuorata nii kestää kauemmin ennenku alkaa halkeileen. Hyvää vauhtia oot alkanu projektoimaa!
Youtube Kanava Manki Keulaa, TSKM miitti ja muita videoita SUBSCRIBE
Seuraa Fighter Mito Projektia!
Cagiva osaa halvalla! TARJOA!
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Onkimato » 8.6.2012 17:44

Pasikiainen kirjoitti:Mitä huonoja kokemuksia änkän kiillottamisesta voi olla? Ihan samanlailla se toimii oli kiillotettu tai ei.

Ja turhapa sitä imukaulaa on tuolta ebaystä tilata, kun MP-Racingiltäkin saa uuden 30 eurolla. Muistaakseni oli itseasiassa 25e.. Ainakin kun minä sen ostin. En jaksa kuittia tsekata mut oli jotain 25-35e, tulee nopeammin kuin mistään ulkomailta.

Ja tuo imukaula on 38mm carbbiin.


Noniin, imukaulaongelma ratkesi. Mp racingilta tilaan sellaisen siis. Lähinnä tuon änkän kanssa miettisin että jos siinä on jotain valuvirheitä tai muuta sellaista haastellista mikä pistäisi silmään kiillotettuna. mm. mankin kytkinkoppa on täynnä sellaista viirua/valujälkeä joka on vittumainen kiillottaa.

Jep, vauhdin on oltava hyvä että ei ole pyörä palasina vielä ensi syksynä.

Edit: Äsken suihkin maalit putkeen:
Kuva

Ihan ok lopputulos, vielä voisi toisen kerroksen suihkasta ettei tuo ole viikonpäästä samassa kunnossa kuin ennen maalausta.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Onkimato
Liittynyt:
23.5.2011 17:29
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Onkimato » 15.6.2012 0:38

Noniin, "uudet" katteet tuli ja niissä on jonkinverran kuiduttamista, hiontaa ja pakkelointia. Kuvat kertoo enemmän.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä vaan mietiskelin että pitäisikö kuiduttaa noista katteista jotain kokonaan uutta tässä kesän/syksyn aikana vai pyrinkö saamaan yhden ehjäkatteisen pyörän?? Etulokaristakin saisi jotain jännää vakioon verrattuna.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 15.6.2012 23:43

Jos vaan intoa riittää niin jotain jännää ja ennennäkemätöntä luomaan ;)
Al_ksi
Pyörä:
Skyteam "ilmatiimi" monkey 125cc, BMW 320 e36 coupe "germanlook" proju & BMW 5** e34 touring
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2009 20:19
Re: Cagiva mito -käyttiksen fixailua ja parantelua

ViestiKirjoittanut Al_ksi » 16.6.2012 1:09

Onkimato kirjoitti:Lähinnä tuon änkän kanssa miettisin että jos siinä on jotain valuvirheitä tai muuta sellaista haastellista mikä pistäisi silmään kiillotettuna. mm. mankin kytkinkoppa on täynnä sellaista viirua/valujälkeä joka on vittumainen kiillottaa.


Viirut ja valujäljet saa hiomalla pois..... jä harvemmin näissä uudemmissa peleissä änkissä valuja ja viiruja on.. :D