Tzr hienosäätöä, stroker & bigbore, 225cc

kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 28.5.2012 1:43

Ei se yhteenkään kiinnikkeeseen suoraan sovi, mutta on sovitettavissa. Varmaan parempi laittaa vakiopytty, jos ei jaksa tehä huolella. Ei se sitte kumminkaan mihkään mene. Jos kiinnostaa, nii tässä topicissa on kyllä about kaikki oleellinen tieto tost hommasta :)

Pääsykokeitten jälkeen, eli reilun viikon päästä ajattelin laittaa tän vakuutuksiin ja ottaa lankun työn alle. Sitte luvassa on videomateriaalia. Tarttis kyhät joku onboard kamerakin
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 28.5.2012 12:05

Ei riemulla rajaa kun Volvolla ajaa ;) .
Mmakkee
Pyörä:
Kawasaki KX250F -12
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
17.4.2009 21:14
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut Mmakkee » 30.5.2012 0:10

Näppärä vole :P
Pöö
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 6.6.2012 1:20

Kokeet ohi ja tänää värkkäilin valot ja vilkut tetsuun.
Kuvassa parkit päällä:
Kuva
Vilkkuja piti vähän parsii kasaan, kun oli tommoset vanhat halogeenivilkut, mutta nyt ne on kaikki hyviä. Peili pitää viel laittaa josai vaihees. Meinasin et otan täs ne vakuutukset mahollisest jo huomenna ni pääsee ajelul.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 6.6.2012 13:43

Polliisithan päätti ajaa vastaan kun olin 5km päähän kotoa ajanut, kun olin tankille menossa. Ne eivät pitäneet yhtään kilven paikasta ja siitä et ei ollu kun yks peili. Pääsin ilman sakkoja ja kilvet säily kumminkin. Ne eivät onneks huomanneet sitä, et mul oli valois myös pientä häikkää. Valot kun laittaa päälle, niin takavalo sammuu. Sen takia ajoin parkit päällä, nii takavalokin toimi. Etuvalotkin niille kelpasi, kun esittelin e-hyväksynnän, vaikka noi on Suomessa kai laittomat.

Noh, pitää korjailla sit noi.. Ulkonäköhän sii vähän kärsii, mut ei maha mitään. Kilven laittaminen laillisesti on aika haasteellista, kun laillisessa kulmassa se tuppaa ottamaan takarenkaaseen kiinni helposti.
teemu96
Pyörä:
Cagiva Mito -07 & -05
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
18.5.2011 20:59
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut teemu96 » 6.6.2012 15:48

Lukasin tossa äsken koko projektin läpi :D Oli kyllä kiinnostavaa luettavaa. Paljonkos luulet tästä nyt hepoja löytyvän, kun on vissiinkin suunnilleen säädöissä? Jatka samaan malliin 8)
Cagiva Mito projekti viewtopic.php?f=93&t=83806
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 6.6.2012 16:33

En viitti alkaa mutulla arvailemaan. On se nyt piikkiseks ihan pirtee.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 8.6.2012 19:37

Oli tossa ekalla kunnon lenkillä keskiviikkoiltana lämpöongelmia. Piti ajella hissukseen kotiin. Olin melko varma et kannentiivistehän se on palanut, mutta ei ollu onneks. Syy oli syylärin korkin tiivistekumissa, joka oli aikojen saatossa mennyt vähän epämuodostuneeksi. Silloinhan se päästää liian helpolla vettä ylivuotoputkeen ja syyläri oli siis mennyt liian tyhjäksi. Nyt lämmöt pysyi kurissa, kun äsken kävin ajelulla.

Vaikuttais että pääsuutin voi olla vieläkin pykälän liian iso. Tehopiikki vähän niinkuin loppuu kesken siihen 11k paikkeille, vaikka tuntuis et lisää pitäis tulla vielä. Keskialueen väännöt ei ole kovin huikeat mut kyl sillä ajelee. Voi jotai parannustaki niihi viel saada hyvällä tuurilla.

E: Eiku sittenki kannentiiviste död. Se ei ollu näemmä riittävän kestävää ainetta. Noh mulla on se yamahan aito kannentiiviste o-rengas ni vois koittaa mitäs siitä sanoo.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 9.6.2012 13:50

Nyt on kansi taas tiivistetty. Saapi nähä pitääkö tällä kertaa.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 11.6.2012 22:18

Ei pitäny. Tein seuraavaks versioks kuparista liekkirenkaan.
kymefighter
Pyörä:
Yamaha DT125 & EX Tappaja TZR129 osina myynnissä!!
Liittynyt:
8.1.2012 15:44
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kymefighter » 11.6.2012 22:22

Hienoa hienoa. Itte ostin VHT copper gasket cement. Luulis pitävän?? :P
Kyl sä sen saat pitämään....
http://www.motot.net/talli/osat/id42945/
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!
Cross@r
Pyörä:
Kaippa niitä kohta on 4
Paikkakunta:
KvL
Liittynyt:
19.11.2007 20:00
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut Cross@r » 11.6.2012 22:23

kiroileva_fossiili kirjoitti:Ei pitäny. Tein seuraavaks versioks kuparista liekkirenkaan.

En nyt jaksaa miljoona sivua selata, ni eikö tässä ollu yzn pytty? Ei mulla ainakaan oo mitään ongelmia ollu alkuperäsillä tiivisteillä. Vai onko pyttyä modattu? Ja löytyy muuten ylimääräset tiivisteet jos tarviit?
Yamaha yz projekti: viewtopic.php?f=93&t=78654 ;)
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 12.6.2012 9:48

Syytä en tiedä, mut alkuperäsellä tiivisteellä vuos. Kansi oikastu, mut sylkän ylätiivistepintaa ei. Vaikuttais ku se ei olis jäänyt tarpeeks paljon puristuksiin. Paksummalla o-rengastiivisteellä kesti paremmin, mutta se hajos kuumuuden takia vähän aikaa sitten.

Varmaan keskiviikkon uutta testiä kuparitiivisteellä + kuparipohjasella tiivistemassalla. Jos ei ala pitää ni sitte vht kamaa. Eihän toi ihan vakio setti ole, kansi ja pytty on vähän eri mallia ja kantta laskettu joku 3 milliä, mut silti ei siin pitäis mitään häikkää olla. Muuten pyörä on ihan ok toiminu, tää on ainoa ongelma. Pytty ei kyllä oo kauheesti tykänny tosta vedestä voiteluaineena, et se ei ole enää ihan kuin uus.
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 13.6.2012 22:46

Tänää säädetty taas mm. trz:n parissa.
Tuli vähän pelästyttyä, kun kiihdytys liikenneympyrästä kakkosella kierrokset jotain 12k rpm ja yhtäkkii sytkä loppuu. Tulpanhattuhan se vaan onneks irtos. Vissiin tärisee motti jonkun verran noilla kierroksilla ja se käy tulpanhatun päälle, vaihdoin ton uuden hatun nimittäin just hiljakkoin, kun vanha oli meni kehnoon kuntoon. Toi uus ny ei hajonnu mitenkää, mut rupes irtoilee ain ku kiekat 12k : D Voi olla et sain sen nyt patentoitua paremmin kiinni.. Joku harmaafergun hattu ni vähä erilaisee vekottimeen tarkotettu.

Eli uus kannentiiviste kokeilussa, joku 10km lenkki ja vettä menny riittävästi. Semmone fiilis et lyö perhana hanskat tiskiin koht. Ukkokin tuli sitte siihe ja pohdittii et mikä siin voi olla. Sil tuli mielee et jos mä oon sylkkää viilannu liian paljon jostain ja vesitila menny puhki. Miettisin sitte sitä ja alko vihdoin hahmottumaan, et ei perr eihän siin varmaan kansi ole vuotanutkaan viimeaikoina. Ei mm. syylärist lennä veet naamalle kaasutellessa, eikä tee muutenkaan painetta järjestelmään. Miettisin aikasemmin et varmaan termostaatti estää ton, ettei vettä lennä sil taval syylärist, vaik kansi vuotaakin. Tuli sitten mieleen sylkän alatiiviste, et perhana siel taitaa olla "vialliset" tiivistemassat, eli sellane kehno tuubi sattu kohalle, joka ei kuivunu ikinä.. En ollu muistanu vaihtaa kunnollisia tilalle, kun huomasin asian jossain muussa yhteydessä. Eikun sylkkää nostamaan ja eihän siellä mitään massoja ollu enää jäljellä. Eipä siinä, uudet massat ja masiina läjään, nyt massat kuivumassa. Huomen tai perjantain uutta testiä.

Tuntuis et tossa se vika oli 99% varmuudella :)
kymefighter
Pyörä:
Yamaha DT125 & EX Tappaja TZR129 osina myynnissä!!
Liittynyt:
8.1.2012 15:44
Re: Tzr hienosäätöä

ViestiKirjoittanut kymefighter » 13.6.2012 23:06

Mitään hanskoja tiskiin. Nytte kun tuo korjattu nii sitten sulla pelaa ilmeisesti kaikki?
Hyvä et se vika löyty. :seko:
http://www.motot.net/talli/osat/id42945/
Ostakaa tappajan osat pois! Kysellä saa!