Tulihan se sylkkä irti kun lämpöä antoi ja nitkutteli menemään. Aika kovassa oli kuitenkin!
Läpistä puhetta oli, tässä pari kuvaa:
Putsaan paskan pois, ja taas mennään, eikö näin?
Sylkkä oli mielestäni mallia vitun hyvä kuntonen sisältä, ei näkynyt naarmuja. Tai, ei ehkä vitun hyvä, mutta hyvä kuitenkin näin harrastelijan näkökulmasta. Omaan silmään ei näkynyt mitään pahoja uria. Mitä tykkäätte:
Mäntä taas, siinä oli semmonen aika paha naarmu ja mun silmään paljon ohivuotoa.
Tässä on se kolo.
Olikohan tossa joku väärä alapääntiiviste, eikai ton tiivisteen pitäis sulkea noita aukkoja.
Kytkimestä kuvaa.
Termostaatti toimi ainakin jotenkin, ei heti liikkunut mut kun jätin sen kuumaan veteen niin se liikkui:
Kuumana
Jäähtynyt
Sit tasapainoakseli on vissiin väärin painotettu, koska noi merkit ei osu ollenkaan alakuolokohtaan eikö siinä kytkimen isossa rattaassa ole ollenkaan merkintöjä, miks? Tässä vielä fotoja:
Kytkimessä näytti olevan vielä reilusti pintaa, kai nuo on sama kuitenkin vaihtaa kun kone auki. Mitä tykkäätte:
Uusi kytkimenpainelaakeri pitää hommaa, kait tuon saa normaalista laakeriputiikista?
Kannattaako kytkinjousia vaihtaa? Riippuen tietysti ovatko menneet kasaan... n. 33mm oli kytkinjousien pituus. E: Joo, 31,5 on max wear limit eli ei hätiä mitiä, vanhat vaan, eikö.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin.