No mutta, kehittelinpä sitten jotain aivan muuta. Romu/ruoska/paska/pommi... rakkaalla lapsella on monta nimeä ja niinpä tämä kampe ei kummempia esittelyjä kaipaa, kyseessä on tietenkin vanha kunnon tzr
. Se viime keväinen vikahan oli siis sellainen että savua tuli ihan maan perkeleesti ja pyörä ei toiminut kunnolla, eli ei ottanut kierroksia saati sitten käynyt tyhjäkäyntiä. Eilen otimme yrskän kanssa ja puhalsimme kuumailmapuhaltimella karstoja pois putkesta, noh ei se ihan ongelmitta sujunut varsinkaan kun putken sisään aivan vahingossa livahti muutama desi bensaa
. Toisesta päästä putkea puhallettiin ilmaa ja toisesta tuli sellainen 30cm pitkä lieska aikamme puhallettua kyseinen liekki imaisi itsensä putken sisään ja siinä vaiheessa me tajuttiin että nyt ei mene putkeen, seuraavaksi äänenvaimentimen päästä kuuluu helvetin kova pamaus ja se ampuu taivaalle ISON tulipallon joka nousee varmaankin lähes parin metrin korkeudelle putkesta
. Kuumailmapuhallin tietenkin loppujen lopuksi hajosi (kuumeni liikaa) ja karstanpoltto jatkui läheisellä nuotiopaikalla.
Vika ei korjaantunut karstojen poltolla, joten purin kaasarin ja imukaulan pois tarkoituksenani rakentaa samantyyppinen pumppusysteemi kuin kymefighter teki, tarkoituksena kokeilla onko kampikammio tiivis. Ei mennyt sekään putkeen ja eihän se toiminut. Päätin sitten että mitataanpa nyt edes bensapinnan korkeus ja katsotaan suuttimet kaasarista. Kohokammion avasin ja katsoin että jaa 180ps. ja sitten otin meisselin ja aloin ruuvaamaan tksuutinta irti, yllätys yllätys, siellä ei mitään sellaista ollut
. Tilalle 22.5 ps ja mopo kasaan.
http://youtu.be/mM1TU-vwzrE (miten youtube videot saa tänne näkyviin?) Laihallahan se kyllä käy, mutta toimii ja ryyppy päällä ei jää kierroksetkaan leijumaan.
Btw. Olen aika shokissa, luulin jo että tuo kampe on kirottu ja sitä ei voi koskaan saada toimimaan. Hyvä näin, mitäs tykkäätte mun rotasta