Eli liikatahtinen wr tuli myytyy viime vuoden heinä-lokakuussa ja mauto hommattua tilalle.. noh.. oli sitten sellane fiilis että nyt jotai puuttuu.. tuli sitten lokakuussa haettua tollanen katulussu aika halvalla.. melkone ruoskahan se olikin..virejä oli ainoastaan toi Dep kokoputki ja kaasarin tt-setti eli tehoa pitää saada hieman lisää.. tuli vasta nyt mieleen että tästähän vois vaikka tehä topicin... eli seuraavanlaista operaatiota tiedossa:
ULKONÄKÖ
-Runko hiekkapuhallutetaan ja pulverimaalataan RAL5002-siniseksi
-Vanteet, takahäkki ja takahaarukka ruiskulla erittäin syvän mustaksi (takahaarukka on jo musta mutta todella huonossa maalissa ja haalistunut)
-Kaikki katteet hiotaan ja uudelleenmaalaus myös erittäin syvän mustaksi
-Wr hussen takakatteet (myös syvän mustaksi)
-Joko racetech smotolokari tai wr hussen enskalokari
-Keulaan tietenkin hiilikuituteipit ja t-palat kiiltäväksi
-Uusi musta korkealla taivutuksella oleva fatbar-tanko ja uusi mittaristo
-Kaatumatapit
-Alumiiniset käsisuojat
-Pikkuosia mustaksi: jalkatapit, jarrusylinterit, jarrulevyjen keskiosat yms.
-kumimaalilla mustiksi harmaita osia: mms. Underi, akkuteline ja iskarinsuojalätkä
TEKNIIKKAAN TULOSSA
-144cc sylinterisarja hilppeineen
-V-force 3 läppärunko
-36mm tai 38mm mikuni TMX kaasari
-Husqvarna cr/wr imuhilppeet
-Dep kokoputkisto lyhennetyllä änkällä
-Tietenkin koneremppa: uudet laakerit, stefat, tiivisteet ja uus kiertokanki
-uusi vaihdeakseli koska vanhasta oli boorit aivan paskana..vaihdepoljin lähestulkoon heilui edestakas..
-Kytkimeen uudet levyt ja jouset (myös kytkinkruunun viilaus tasaiseksi koska oli kulunut pienet portaat siihen)
-tasapainoakselin poisto
-myös mekaanista pakoaukonsäädintä mietitty jos ei ole liian monimutkainen ja kallis operaatio..
EDIT: muokkasin tollasen kuvan minkä näkönen tästä olisi tulossa...
Sellasta.. kommentoikaa ja antakaa mielipidettä!
-quumotus