Gilera Runner 172cc | 1/4 mile 15.069@131.2km/h video. sivu2

jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Gilera Runner 172cc | 1/4 mile 15.069@131.2km/h video. sivu2

ViestiKirjoittanut jonttu` » 13.10.2015 23:53

Moro.
Meni suunnitelmat uusiks kun ajattelin kuitenkin pitää tuon ihan "laillisena" niin en jaksa moottorin vaihtoa mopon runkoon.


huiput nyt jotain +130km/h NYT

Viritys:
-172cc malossi sylinteri
-Polini maxi tehoputki
-bmg evolution kampiakseli
-stage 6 R/T 28mm kaasari
-Polini big evolution imukaula
-Stage W-force läpät
-Malossi multivari maxi
-malossi fly maxi

plus vitusti säätöosia. :lol:

Purettaessa huomattu että moottorin semmonen ihme pusla mitä ei mopoissa olekkaan on aivan väljä ja vaatii vaihdon. saattaa olla syy siihe pakoputken katkeamiseen.

Kuva
Kuva

Jotain viritys osista on jo saapunut ja osa saapumatta

Kuva
Kuva
Kuva
Siinä on 173cc malossi, stage6 28mm PWK, Stage6 V-Force. ilman putsaria ja muuta mukavaa.

Modet huomio: jos teidän mielestä väärällä puolella siirtäkää mutta onhan tää aika mopo silti


-Jonttu`
Viimeksi muokannut jonttu` päivämäärä 7.8.2016 13:12, muokattu yhteensä 7 kertaa
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut n3d » 14.10.2015 16:12

Itelläkin käynyt mielessä ison skootterin moottorin asentaminen pikkuskobaan. Maxi skootterien muotoilu on vaan jotain niin... futuristista :lol:
Vaata
Pyörä:
Yamaha Dt (-08), Mbk Mach 70cc, Yamaha Neos 70cc, Yamaha Bws 70cc, Benelli 49x 70cc, Fude, Cpi Hussar, Piaggio Nrg, Yamaha Jog R, Kinroad Prince 72cc
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
6.9.2013 16:07
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut Vaata » 16.10.2015 14:59

Seurantaan menee! 8)
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 16.10.2015 22:41

saakohan tuohon mitään 13" takavannetta esim mopo nrg;stä missä rumpu jarru vai onko tuossa isommat jarrupalat? nyt nimittäin 12" takana ja eteen tulossa 13" nii näyttää vähä ehkä oudolle..

toinen ois levyjarru mutta käykö gilera runner 180 fxp sp:n levyjarru adapteri ja vanne kiinni suoraan ? tuskin. kyllä

kampiakseli, kytkin ja perä välit postissa.
n3d
Pyörä:
Kymco
Liittynyt:
30.5.2010 12:22
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut n3d » 16.10.2015 23:29

Mönkijän vanne tarpeeks isolla ET:llä ja spaceri väliin niin sopii mikä jarru vaan väliin. ;)
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 17.10.2015 17:20

Tai vaihdat koko keulan siitä luovuttaja-gilerasta, on ehkä ominaisuuksiltaan mopokeulaa parempi. Saisi saman sarjan vanteet sekä eteen että taakse. ;)
Linxy
Liittynyt:
4.10.2014 16:32
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut Linxy » 17.10.2015 18:36

Suosittelen laittaa kuvat muualle kuin aijaa.com koska jos sinne ei ole rekisteröityny kuvat häviää iteksee. Joten jos sinne uppaat nii kannattaa rekisteröidä itsensä.
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 17.10.2015 21:53

ei oo tuo keula yhtään sen parempi kuin mopoissa jarru vain 2mäntäinen. mutta vanne ongelman se ratkaisi.
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 18.10.2015 20:02

tulipa muuten mielee että tuo vehe rikkoo tuota pakoputkee tärinän voimasta kokoajan jo neljä kertaa saanu hitsata... Moottorin kiinnitys erilainen kuin mopossa, tulossa jatkossa mopon kiinnitys tavalla.

btw. 132km/h tasasella tuossa rungossa/noilla vireillä tankkitäynnä gps:ään
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Gilera Runner 173cc FXR

ViestiKirjoittanut jonttu` » 10.12.2015 10:29

jonttu` kirjoitti:Moro.
Meni suunnitelmat uusiks kun ajattelin kuitenkin pitää tuon ihan "laillisena" niin en jaksa moottorin vaihtoa mopon runkoon.


huiput nyt jotain +130km/h NYT

Viritys:
-172cc malossi sylinteri
-Polini maxi tehoputki
-bmg evolution kampiakseli
-stage 6 R/T 28mm kaasari
-Polini big evolution imukaula
-Stage W-force läpät
-Malossi multivari maxi
-malossi fly maxi

plus vitusti säätöosia. :lol:

Purettaessa huomattu että moottorin semmonen ihme pusla mitä ei mopoissa olekkaan on aivan väljä ja vaatii vaihdon. saattaa olla syy siihe pakoputken katkeamiseen.

Kuva
Kuva

Jotain viritys osista on jo saapunut ja osa saapumatta

Kuva
Kuva
Kuva
Siinä on 173cc malossi, stage6 28mm PWK, Stage6 V-Force. ilman putsaria ja muuta mukavaa.

Modet huomio: jos teidän mielestä väärällä puolella siirtäkää mutta onhan tää aika mopo silti


-Jonttu`
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Piaggio NRG Power 173cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 28.12.2015 3:12

Hei taas nyt on saatu kone taas käynti kuntoon ja päästy vähän testaamaankin 8)

Voimaa tuntuu olevan jokseenkin enemmän kuin tuolla vanhalla setupilla.

Mitenkäs muuten tuo powerjet suutin tuossa kaasarissa että kannattaako tukkia vai antaako olla toiminnassa?

seuraavaksi niitä kaikkien rakastamia kuvia :roll:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva



tällähetkellä kiinni 120 pääsuutin.

vielä on säädöt aivan hakusessa kun kaikki osat vain "heitetty" kiinni ja TODELLA paljon on siistimistä kaikissa paikoissa mutta katteiden osalta purkuunhan tuo vielä menee...

Onko ideoita mitä tälle tekisi?
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Gilera Runner 172cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 26.2.2016 22:26

hei taas. Jotain pientä on tapahtunut ja mopoa on siistitty sieltä täältä ja koitettu keksiä miten saadaan pakoputki lopettamaan katkeilun.

tuossa on semmonen jännä puslahässäkkä moottorin kiinnikkeessä ja kone siis tärisee aikalailla että voiskohan se pusla olla tiensä päässä vaikka näytti silmäll ihan ok ja pistin vielä wurthin tuulilasiliimaa sen täyteen.

Maalatahan tuo pitäs...

Kuva
Kuva


Kuva

Mitähän tämmösessä mahtas näillä palikoilla olla voimaa?
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
Paikkakunta:
Ähtäri/Seinäjoki
Liittynyt:
4.4.2006 15:13
Re: Gilera Runner 172cc LC

ViestiKirjoittanut jonik1 » 28.2.2016 13:25

Nostaa varmaan herkästi keulaa? Ainakin kaverin täysin vakio oli yllättävänkin ärhäkkä ja mittariin otti 140km/h :D
TJ 0 Ilmoitukset Kuvagalleria Blogi
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Gilera Runner 172cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 29.2.2016 0:32

jonik1 kirjoitti:Nostaa varmaan herkästi keulaa? Ainakin kaverin täysin vakio oli yllättävänkin ärhäkkä ja mittariin otti 140km/h :D


tuo meni teharilla ja multivarilla 132gps vakio gilardoni 176cc:lla ja nyt kokeilussa 172cc malossi ajoitukset kai eri ja malossi lupaa jollain sutepilla ainakin 25hp.

perävälit tilasin mutta en purkanut perävälejä vielä koska nuo voi olla levujarru malliin,,, niissä jotain eroja ja vanhempaan missään ei tunnu olevan,

Malossi digitorinc poistaisi 10krpm rajoittimen mutta tärisee jo nyt pakoputkea poikki, toki puslat voi olla loppu,,,
jonttu`
Pyörä:
Piaggio Nrg Power DD & skyline r33
Paikkakunta:
mikkeli
Liittynyt:
9.10.2006 20:52
Re: Gilera Runner 172cc LC

ViestiKirjoittanut jonttu` » 4.3.2016 19:13

Kuva

Kuva

Kuva

13x5.5" eli leveempi ku kiesler mutta maksunsa kullakin.

oiskohan noista mahdollisesti kukaan kiinnostunut?

vanne käy piaggio levyjarru koneeseen suoraan mukana tulevan adapterin kanssa.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista