BETA RR 50 PROJEKTI UUDET OSAT UUSI YRITYS

Calleexd
Pyörä:
Derbi DRD Racing Limited 85 -08
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
14.9.2013 22:40
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON// 26.1 kuvia!

ViestiKirjoittanut Calleexd » 26.1.2014 15:47

Tollai tosi hieno, mut miteois punamusta penkinpäällys, yläosa punasella ja laidat mustalla?
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON// 26.1 kuvia!

ViestiKirjoittanut betasane69 » 27.1.2014 18:34

Ei huono idea! Valmiina tuommoista ei ole mutta verhoomosta varmaan saisi semi halvalla.
En muista oliko jollakin ihan täällä motot.netissä vai missä, semmoinen läpinäkyvä mangeeton koppa. Eli tarkotus porata kopan keskelle iso n.10cm halkaisijalla oleva reikä ja tilalle läpinäkyvää pleksiä ja iskeä mangeeton sisälle punaista lednauhaa!
Omasta mielestä saattas tulla ihan siisti?

Sitten tekniikkaan eli olisiko tällä setillä mahdollista päästä se 100-110km/h
Viilattu pakoaukko ja laskettu kansi
Arrow/giannelli yläkauttanen
Italkit racing läpät
Boostbottle
Vakio 16mm kaasari 115-125 suuttimella
13-50 välit
Joku paremmin tietävä vois kertoo! ;)
Nykyään vakioputki ja 13-56 välit huiput 75 gps:sään
.Juho
Pyörä:
Suzuki TS250R '97
Liittynyt:
1.3.2013 12:50
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON// 26.1 kuvia!

ViestiKirjoittanut .Juho » 27.1.2014 20:05

hyvältä näyttää. :)
oisko candy punainen mitään?? erottuis vähän massasta. :D

ja mitä tuohon tekniikkapuoleen tulee, niin boostbottlen voi unohtaa, ellet aio tehdä omaa hyvin suunniteltua, koska näistä tuuninkibottleista ei juuri tehollista hyötyä ole.

italkit racing läpät voi vaihtaa malossin hiilikuituisiin (0.35-0.40mm), jos budjetti sallii..
mutta ei juuri vaikutusta tehoihin.

pakoaukko on varmaankin 1-osainen? jos on näin, viilaa saa antaa huoletta 190 asteen paremmalle puolelle. muista muoto! itselläni derbissä oli (vakiopytyn) pakoaukolla lopulta asteita jopa ~195, ennen kuin alkoi hengittää kunnolla korkeilla kierroksilla (yli 11krpm).

ja palotilan muodolla on myös melkoisen suuri vaikutus (nevssonin projutopikista lisää tietoa tästä). puristussuhde kannattaa laskea myös, jotta tietää paljonko tarkalleen pitää ottaa siitä (koneistamo varmaan hoitaa tämän asian?).

am6 mopoissa on paremmat huuhtelukanavat, joten isommasta kaasuttimesta voi olla hyötyä ja polttoaineenkulutus voi jopa pienentyä (oikein säädettynä).
esim. joku 19-21mm lortto ja sopiva imukaula sori mainostus, mutta löytyis tuommoinen malossin imukaula ylimääräisenä, joka sopii n. 17.5-21mm kaasarille ja on tehty am6:seen).

ps. kannattaa lukea mm. pro -puolen juttuja sekä viilaustopikista esim. palezun, nevssonin ja rossipojan juttuja. oppii varmasti paljon tärkeää tietoa. ;)
sekä tietenkin tiittanen ja graham bell voivat olla hyödyllisiä kirjoja (pystyy lataamaan pdf tiedostoina netistä).
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON// 26.1 kuvia!

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 27.1.2014 20:31

Ehkä saattaa tuo 100km/h rikkoutua jos hyvin viilattu pytty ja sille sopiva putki. Jos Arrowin/Gianellin hommaat niin viilaa pytty niille sopivaksi. Ei kyllä ole mikään helppo homma tuo 100km/h@50cc.
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON// 26.1 kuvia!

ViestiKirjoittanut betasane69 » 27.1.2014 21:55

Näistä tulee varmasti olemaan hyötyä!
Putkelle sopivaksi viilataan ja tutulla käytän "pajalla" työstettävänä
Saattaapi olla että boostbottle vaihtuu 19mm kaasariksi jos kukkaron nyörit antaa periksi ;)
Arrowin ja giannellin tehoaluetta kyselisin myös!?
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut Palezu » 28.1.2014 15:44

Viilaa pakoaukolle sen 187-190 astetta korkeutta, enempää ei kannata, 19-21mm kaasari ja kovakiertoinen putki niin saattais sillä lähelle sataa päästä. Kuvien perusteella ainakaan Gianelli ei sellainen ole (siis tämä, en tiiä onko niitä muita: https://sparewheel.fi/images/34624HF.jpg). Tämä Arrow taas näyttäis sopivammalta: http://www.motot.net/talli/kuvat/o/2/11546/833715_full.jpg Turbokit tai enox saattais myös olla hyviä mutta vaikeampi mennä tarkkaan sanomaan kun en ole itse testannut. Itehän tekisin tietenki putken itse.. :D

Kantta tuskin tarvii laskea mutta sillä sais varmaan jonkun verran keskialueen vääntöjä paremmiksi jos hyvän kannen tekis, mutta se tahtoo olla näihin nestejäähdytteisiin vähän hankalaa ilman kunnon työkaluja.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Ledinauha Moderaattori
Pyörä:
Aprilia RS 125cc '06              Cagiva Mito MK I 125cc '93          Cagiva Mito EVO2 125cc '05          Derbi Senda 70cc '09                                     Solifer SFR 72cc '11
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
23.4.2013 19:13
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut Ledinauha » 28.1.2014 16:54

Gianellin Conti Variant ja Arrowi taitavat olla sama putki, tehot kuulemma perus Turbokittiä korkeammalla, ei mitään lähdettä tälle tosin. Siinä toisessa Gianellissä alkukäyrässä on aivan julmeton mutka ja muistuttaa lähinnä vakioputkea.

Tässä tuo Conti Variant:
Kuva
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut betasane69 » 28.1.2014 17:51

Viilaus ja kannen lasku tehdään ammattilaisella! Ja putki mielellään oikelta puolelta takaa katottuna. :D
Palezu
Liittynyt:
28.4.2011 9:59
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut Palezu » 28.1.2014 18:26

Ihan näin mielenkiinnosta, muistahan sitten kysyä siltä ammattilaiselta että tietääkö se mitä on squish välys, squish ratio ja korjaamaton ja korjattu puristussuhde. Ja että miten se pytyn viilattuaan todentaa että nyt se pako on sen 190 astetta korkea. Mulla kun tahtoo aina särähtää korvaan tuo ammattilainen jos 2-tahti virihommista puhutaan.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
*^Jupe^*
Pyörä:
Derbi drd xtreme 2011
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
3.9.2012 17:27
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut *^Jupe^* » 29.1.2014 19:06

Hyvältähän suunnitelmat näyttää!:D Tässä hieman tietoa am6 tehoputkista. http://www.motot.net/wiki/AM6_tehoputket
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut betasane69 » 29.1.2014 21:04

Kiitos :D ammattilaisella meinasin lähinnä työkaluja mitä hänellä on :), itse olis tarkotus mitata ja suunnitella mistä mitäkin lähtee! (Jos ammattitaito riittää :lol: )
Laitan tänne sitten tarkemmin kun on lähempänä tuo homma! (Ja varmistan että olen älynny kaiken oikein)

Lähipäivinä olis tarkotus saada jotain aikaiseksi (sori hidas eteneminen) :seko:

Edit: 39 astetta kuumetta joten tänä viikonloppuna ei tapahdu mittää :(
vesterinen_99
Pyörä:
Suotta luottelen tuskin kukaan jaksaa lukea....
Liittynyt:
24.12.2013 2:07
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut vesterinen_99 » 4.2.2014 23:31

Varmaa jo ymmätrettykin jo mutta imukaulalle kannattaa kans antaa vinkua tai vaihtaa isompaa. Siis jos on vakio mehupilliä :D
Miksi poliisilla on pamppu vasemmassa kädessä?
-Koska asiakas on aina oikeassa
projekti topiccia>http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=72&t=85690
Ja piikkipuolelle>http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=93&t=85887
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50 GOES RED AND CARBON//viilauksen suunnittelua

ViestiKirjoittanut betasane69 » 6.2.2014 19:10

Joo eli kuume selätetty ja projektin kimppuu! Tuli kuumehouruissa mietittyä että perkele puna-musta on niin massaa että jotakin pitäisi keksiä. Tuli sitten mieleen että sininen eli maalaisi vanteet ja ehkä rungonkin siniseksi.
Hiomista jatketaan huomenna!
+++myykää joku mulle yläkauttanen arrow/giannelli vasemmalta puolelta takaapäin katottuna tuleva kiitos!!
Kuva on muokattu jälleen nopesti ja puhelimella :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
betasane69
Pyörä:
beta rr 50
Paikkakunta:
siilinjärvi
Liittynyt:
25.9.2013 17:19
Re: Beta RR 50 PROJEKTI /// mielipiteitä kaivataan!

ViestiKirjoittanut betasane69 » 7.2.2014 21:53

Kumpi parempi vaiko kumpikaan?
EHOTUKSIA VÄRIMAAILMAAN OTETAAN VASTAAN!
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
juusooh
Pyörä:
HM CRM 125 2011
Paikkakunta:
Nakkila
Liittynyt:
23.9.2012 17:44
Re: Beta RR 50 PROJEKTI /// mielipiteitä kaivataan!

ViestiKirjoittanut juusooh » 8.2.2014 0:24

Iha vitu ruma omaa silmää, 0/5

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista