mankin turbottelua

matukka97
Liittynyt:
1.1.2013 22:21
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut matukka97 » 13.1.2013 19:35

Nyt on tullut vähän edistystä: tankkiin tein uuden korkin ja paine koteloo tein vähän mutta ei ole vielä valmis :D
Bobber boy
Pyörä:
2x Honda monkey z50j HondaMonkey 110cc DerbiSenda X-racer Kymco Quannon 125
Paikkakunta:
somero
Liittynyt:
30.1.2009 20:30
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut Bobber boy » 14.1.2013 23:58

Laitteleppa kuvaa sitten ;)
matukka97
Liittynyt:
1.1.2013 22:21
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut matukka97 » 22.1.2013 23:33

Nyt on tullu edistystä ku kerranki on kerinny tekemää projektei.

Siitä tankin korkista en ottanu yksittäistä kuvaa mutta näkeehän sen tosta toisesta kuvasta. Putkenkin tein tänään mutta pari saumaa jäi viimeistelemättä. Seuraavaks pitäs ruveta kantta avartaan. Pari kuvaa vielä lopuksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut Juunish » 23.1.2013 0:54

Vaikuttaa kyllä kohtalaisen häröltä ;)
Midrace Aerox projekti
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 23.1.2013 14:03

Jos lokitekin turpoprojussakin on melko varmasti (ainakin laskujen mukaan) liian iso turpo niin tässä se sitte vasta onkin... Ootellaan kuitenkin testejä joissa sitten selviää kuin paljon tuo ahtaa, vai ahtaako mitään.
SellYourSoul.90
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
12.9.2005 17:03
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut SellYourSoul.90 » 23.1.2013 18:42

_rieska_ kirjoitti:Ootellaan kuitenkin testejä joissa sitten selviää kuin paljon tuo ahtaa, vai ahtaako mitään.


Jos turbo pyörii ja kone käy, toimiihan se. ;)

Ainakin jos kattelee 98% kaikista turbomankivideoista youtubessa, homma menee juuri noin. Mites sitten todellisuudessa..?

...Ensisauhuja odotellessa..
Harjoittelu tekee mestarin, ja mestari harjoittelee aina.
Pv-Foorumi, katso ja rekisteröidy! | Projektitopic @ Pv-foorumi
Photobucketin galleria | Photobucketin toinen galleria
Sarvi-Perkele
Liittynyt:
12.12.2004 18:10
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut Sarvi-Perkele » 23.1.2013 19:24

...muistetaan kuitenkin Taiteellisen Wirittämisen Metodi.... siinä perspektiivissä nämä projektit onnistuu täydellisesti!
Offerings to the God of Speed:
----------------------------------------
P+ 75 cc, piston port, 121 km/h (gps).
P+ 75 cc, case reed, "Nuclear Disarmament - Boba Fett -edition", 117 km/h (gps).
Suzuki GSXR1100w, 260 hp @ 0.8 bar.
matukka97
Liittynyt:
1.1.2013 22:21
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut matukka97 » 11.2.2013 1:05

Vähään aikaan ei olekaan edistystä tullut mutta tänään illalla vähän inspiroiduin ja kasailin mankia vähän. Vähän osiakin on tullut hankittua :4" vanne,2 2.75" vannetta ja turbo jonka pakosiipi on vähän kahden euron kolikkoa isompi :D joka on 1.8 diesel mondeosta. Tarkotus olis tehä vielä n.5" levee takavanne ja hommata joku m--profiili kumi eteen. Muutama kuva vielä :D
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut Juunish » 11.2.2013 1:20

Millon ensisauhut :)
Midrace Aerox projekti
monkiman11
Pyörä:
Kylän kisasin manki.
Liittynyt:
30.8.2012 17:51
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut monkiman11 » 11.2.2013 17:20

Mahtaa olla melko mielenkiintoinen ajettava :D
MANKI <3
matukka97
Liittynyt:
1.1.2013 22:21
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut matukka97 » 12.2.2013 0:17

Ensi sauhut olis tarkotus saada ens viikolla ku on hiihtoloma ja kerkee tekeen hieman tätäkin projektia. Tänään sain tehtyä öljyn paluu putken lohkoon. Enään on jäljellä paine kotelo ja tankin paine letku.
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 12.2.2013 23:43

kertokaas mulle tietämättömälle miten kaasarin painekotelo oikein toimii käytännössä kun mitä nyt kuvasta ymmärsin niin turbo ahtaa kaasaria, jonka luulisi toimivan alipaineella?
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut Kääntä » 13.2.2013 16:55

Kaasutin on kotelosa jolloin jokapuolella on sama paine. Bensanpaineita vaan nostetaa
scorehunt3r
Pyörä:
yamaha dt50r 07
Paikkakunta:
Riihimäki
Liittynyt:
21.3.2012 18:47
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut scorehunt3r » 13.2.2013 19:49

kiitos nyt tiedän mut eikö ois yksinkertasempi jos kaasari ois ''turbon takana''
lokitekki
Pyörä:
Laiton Monkey
Liittynyt:
28.7.2007 21:50
Re: mankin turbottelua

ViestiKirjoittanut lokitekki » 13.2.2013 22:30

Oishan se, mutta siinä on ongelmana viiveet ja se että kone imee oljyä turbon siiven välistä jos ei ole mitään ohitusta niinkuin jossaki autoissa jossa tuommonen on vakiona. En minä ainakaan yksinkertaisinta ratkaisua toteuta, vaan se millä tulee paras toimivuus.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista