Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

DOGI
Liittynyt:
20.11.2011 14:43
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut DOGI » 7.7.2013 14:26

Kannatan tota tezarin projektointia ;)
deseiner
Pyörä:
Tunturi Supersport -82 Tunturi raaseripappa -?? Yamaha TZR 125 -90
Paikkakunta:
Imatra
Liittynyt:
18.7.2011 20:36
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut deseiner » 7.7.2013 18:48

Täältä myös ääni tzr:in muuttamiseksi kotkan tappajaksi! 8)
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 7.7.2013 19:27

Hommaat 170cc pytyn, remppaat alakerran ja viilaat sitä pyttyä reippaasti ja siihen sitten mitoitettu putki :3 syöttö puolelle teet itse imukaulan metallista ja liität kaasarin siihen kumiletkun pätkällä, kaulan halkasijaks tietysti 38mm ja ruokkijaks pwk 38 ;) Läpiks vois vaikka modatut v-forcet?

Saa aikapaljon btw panostaa kyllä ennenku kisapiikin tappaa mutta mahdollista se toki on.
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut Driver7 » 7.7.2013 20:04

Huippuja kuitenkin keräis mukavasti :)
_nigge_
Pyörä:
Gilera RCR '10(EX),Husqvarna WR 125 '09
Paikkakunta:
Toijala
Liittynyt:
28.4.2012 20:08
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut _nigge_ » 8.7.2013 7:08

Yz 125 kone kenties? :D Taitaa olla saman hintanen kun mitä ois ottaa tehoo tosta tezarin omasta koneesta...
''Tottakai se menee kovaa ku se on husse!''
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 8.7.2013 18:39

yz kone 140cc kitillä ;) koska ei se muuten kotarin tappaja ole, voin kokemuksesta sanoa (omistanut gas gasin sekä kotarin) että ei sitä teho eroa ole edes sen verta että perseessä tuntis, se on vaan ihan utopiaa koko homma.
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut Shape » 8.7.2013 18:57

Noniin jospa vielä pysyttäisiin aiheessa.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
pat.pend.
Pyörä:
RockStar Derbi Senda DRD Pro SM
Liittynyt:
4.7.2013 14:57
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut pat.pend. » 12.7.2013 23:16

Mihis kuuluis ottaa yhteyttä, kun tässä jossain vaiheessa saattaa tulla tarvetta ostaa tollane Wald Exhaust SpecialPipe? Tupla coolerit jo löytyy :roll:
|Amispatentti? Ei, lukiopatentti! Patent pending.|
Mäkistation
Pyörä:
Useampi Yamaha
Paikkakunta:
Mänttä/Kurikka
Liittynyt:
15.7.2007 13:04
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut Mäkistation » 12.7.2013 23:43

Walde ei tuskin tee yhtäkään putkea ainakaan seuraavaan puoleenvuoteen, kun maanantaina lähti armeijaan.

Waltter-Racing on kuitenkin herran käyttäri, jos välttämättä kysyä tahdot, mutta sua on sitten varoitettu. Ja rosterista ei kuulemma tee enää tuubin tuubia.
2-t Yamahat harrasteena jo vuodesta 2008
'90 TZR250 | '86 RD125 YPVS | YZ125:t '83 + '84 valkokilpi + muutama muu päkötin...
pat.pend.
Pyörä:
RockStar Derbi Senda DRD Pro SM
Liittynyt:
4.7.2013 14:57
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut pat.pend. » 13.7.2013 0:15

Aha, eipä sillä metallityypillä kai niin suurta väliä olisi ollutkaan, mutta kun tuo Most 110 putki on vaan suunniteltu hinnaltaan vain harvoille ja valituille (kun ottaa huomioon, että ennen tätä täytyy jo hankkia pytty, kampura, kaasutin, imukaula, teholäppikset, uusi kytkin/paremmat levyt ja vahvemmat kytkinjouset ja työtäkin ihan kivasti siinä, että viilaa noille kaikille osille tilaa) ja olisin hieman paksummasta pellistä (1,2mm-1,5mm) putken halunnut, ettei Uudessa-Seelannissa asti kuulla julmettua kilinää kun pistää laitteen tulille... Ja kyllä tässä varmaan ensi kevääseen menee, ennen kuin tuo putki tulee tarpeeseen; todennäköisesti pidempäänkin.
|Amispatentti? Ei, lukiopatentti! Patent pending.|
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|Thö end..|

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 16.7.2013 22:31

Noniiiin.. nyt on Derbin tarina minun osalta loppu ja vaihtoon tuli Gas Gas EC125 mikä ilmestyy projuksi piikki puolelle. Katteiden maalaus,kilpien saanti ja yleis kunnostusta.

Vähän harmittaa Debasta luopuminen, mutta ei taas toisaalta kun tuo kuitenkin oli jo kunnossa. Mietin kanssa että kun sanotaan jokapaikassa että täysin kisakäyttöön. Ja kuitenkin aika äärirajoille vedetty pytty. Niin ei valmistuksessakaan tietysti otettu varmaan huomioon sitä parasta kestävyyttä vaan kunhan sillä saa mahdollisimman nopeaa kiihdytettyä suoran päähän/ajaa kisaa muuten.

tuolla kun jo pariviikkoakin normaalia ajoa vastaa aika montaa kisaa ja kierrosta :D Mutta kiitos seuraajille ja toivottavasti uus omistaja tekis topikin siitä.
Kuva
Kuva
Präääm pärpärpärpär
xS4vo
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
13.6.2013 19:45
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

ViestiKirjoittanut xS4vo » 17.7.2013 1:18

Prkl meikäki kahteli tota gassua et ois hussen vaihtanu siihe :paha: :lol:
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

ViestiKirjoittanut jkoljo » 17.7.2013 10:41

Toivotaan että tästä Derbistä kuullaan vielä.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista