Long&(s)low NG Büüster

Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut Kääntä » 9.6.2012 19:45

Ei mulla ollu imukaulan kans ikinä mitään ongelmaa. Samalla kaulalla mentiin koko mulla oloajan.
Perhana ku alkaa tekeen mieli taas tällästä uudestaa...
-atte-
Pyörä:
Polkumapyörä
Paikkakunta:
Kerava, D-rapun poikii.
Liittynyt:
29.5.2010 1:58
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut -atte- » 10.6.2012 0:32

Muttakun tässä on se stage6:sen imukaula&läppärunko jossa tuo pienemmälle kaasarille tarkoitettu imukaula osa on pehmeätä kumia. Siksi veljelläni Thounilla meni se hajalle. Myös kaasarin kohokammion pohjaan kului pieni reikä, koska kaasari heilui niin paljon, että otti osumaa välillä renkaaseen. :|
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut xTreme. » 10.6.2012 0:45

Joo täytyy kattoo mitä sen kanssa tekee.. En nyt tälle pytylle sentään yli 21mm kaasaria pistäis, et paha ruveta sitä alumiinistakaan imukaulaa pistää, se kun on tarkotettu ~25mm kassulle..

Ja mulla ottaa nytkin toi kaasari iskariin kiinni. :D Muutenkin iskarin halkasija hiukan liian suuri kun renkaan ja iskarin jousen välissä se 2-3mm tilaa.. Eipä se kyllä mihinkään oikeen tunnu joustavankaan, et kattoo nyt jos vääntäis tilalle vaikka vaan neliöprofiilista pätkän. :D
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut Zoneri » 13.6.2012 22:25

Hmmm. Rakenna ite uusi imukaula? Kyyllä pitäisi osata kun viilaa näytät osaavan käyttää hyvin. Metalliputki kouraan ja vääntämään uutta imukaulaa. :D
Paska mikä paska.
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut xTreme. » 13.6.2012 22:51

Jooh, ei se mikää ongelma kyllä oo. Nappaan töistä yhen vesijohtokurvin ja siitä + tosta sorvatusta holkista vääntelen sit sopivan combon. Pitänee samalla poraa parit reiät imukaulaan ja vetästä kaks letkunippaa siihen, toinen alipainehanalle, ja toinen boostbottlee tai vastaavaa varten. :)

Sainpas laitoksen käyntiinkin. Booailee (suutin 105, tk suutin vakio, neula keskellä, ilmaruuvi 1,5kierrosta auki.) ja käy muutenkin vähän niin ja näin. Eka käynnistyskerta niin mitä muuta voi oikeen oottaakkaan.. Paha vaan testaa sen enempää ku alipaineletkusta pitää imee bensaa kaasariin et pysyy käynnissä. :D
Mut kun imukaula-asian saan kondikseen niin alkaa se kuuluisa säätörumba.

Viteoo: http://insa.kuvat.fi/kuvat/Boosteri/vid ... -45-15.mp4
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut xTreme. » 24.6.2012 21:21

Jaahas, juhannusjuomat kaatu näppikselle ja sen johdosta kirjotellaan nyt sit OnScreen näppiksellä, et pidän tekstin lyhyenä...

Kuva

Säädöt heitetty hatusta, käy hiukan laihalla, mut testilenkki ajettu! Vetää vanhaan settiin verrattuna ihan helvetisti ja kovaa. Lisäilen ajovideoo kun kyseinen tulee ajankohtaseks. :) Viel puuttuu käytännös pidempi kaasuvaijeri ja se alipainenippa et pääsee lenkittää. ;)

e: kuva fix'd
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
10.9.2011 18:07
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut Zoneri » 25.6.2012 10:21

Täst kyll tulee kisasen hiano imuri. :D mikäs putki on paikoillaan? S6 pro?
Paska mikä paska.
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut xTreme. » 25.6.2012 16:06

Sepä se. :) H*lvetin hyvältä putkelta vaikuttaa.
topiiz
Pyörä:
BMW
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
30.1.2010 15:32
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut topiiz » 25.6.2012 16:14

Komia tästä on tulossa mutta onhan tuo penkinpäällinen väliaikainen? :D
kuvia :) http://www.motot.net/galleria/kayttaja101555
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut xTreme. » 25.6.2012 19:11

Penkis itseasiassa ei oo ees päällistä. :D Nappasin vanhan mustan päällisen veks, kun siitä löytyy muutama reikä, ja tuollanen muovi siellä oli vaahtomuovin päällä. Sekin vähän irtoillut ja pari pientä reikää omaava, joten meinasin et jos vetäis vaikka uudestaan läpi elmukelmulla tjms jolloin olis vesitiivis. :)
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut jukke96 » 25.6.2012 21:28

Pistä penkki valkoseks, tuo on jo tosi komee!
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
topiiz
Pyörä:
BMW
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
30.1.2010 15:32
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut topiiz » 25.6.2012 23:07

aa, luulin et on jo varsinainen penkinpäälinen. :D
kuvia :) http://www.motot.net/galleria/kayttaja101555
xTreme.
Pyörä:
Büüster, 125 Dööbi
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
20.7.2007 13:40
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut xTreme. » 10.7.2012 21:38

Joopajoo. Kaasuvaijeri tehty, imukaula tehty (kahdella nipalla, toinen Boostbottle, toinen alipaine), takajarruvaijeri jotenkin kiinni, maadotuspiuha rungosta koneeseen jnejne... JA SEHÄN KÄY.

Nappaa alhaalta helvetin nätisti, mut siihen se loppuukin. :| Kytkinjouset irrottaa noin 6krpm, ja sit vetää aina johonkin 7-8k saakka kunnes meno kuolee. Varin säädöt? Luultavasti n. 50% VP-jousi vois olla paikallaan?

Koneessa siis nyt:
-Vakiopytty, pako +75%, 19mm korkea. Huuhtelut siistitty, takahuuhtelun suuntausta & kokoa muutettu. Korotettu jotta aukot aukeavat AKK, ja sama 1,5mm pytyn päältä pois. Kantta laskettu 1mm, squish n 50% ja välys 0.4-0.5mm.
-dellorto 18mm ilman putsarria, tilalla jonkinnäkönen kiihdytyssuppilo
-Omatekemä imukaula, stage 6 läppäkotelo, ja käytännössä Malossi VL6 vastaava läppäventtiili
-Stage 6 Pro putkena
-Varissa malossin multivari, 6krpm kykäjouset ja malossin keltanen (15%?) VP-jousi
-Kevennetty vauhtis
NGK BR8/9HS

Kunhan ton sais ylhäältäkin kulkeen ni vois ottaa ajovideookin :)
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 10.7.2012 22:39

Löysä vp jousihan se sielä kummittelee. :D Jäykempää vaa tilalle.
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Long & (s)low NG Booster|Subframe s.6

ViestiKirjoittanut temeee. » 10.7.2012 23:51

On kyllä aivan liian löysä vp. :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista