Ch Racing Kunnostelua - Myyty! - 3.1.2013

teemu96
Pyörä:
Cagiva Mito -07 & -05
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
18.5.2011 20:59
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut teemu96 » 1.11.2011 23:11

maalaa vaa toi takaratas samalla viininpunasella, ku toi ei kuitenkaan kiillä kauaa ku ketjut likaa koko aja tota takaratasta. tai onha toi kiillotettu kyllä ihan pirun nätti ;) , mutta sitä pitäisi melkeen joka ajon jälkeen putsata.
helvetin nättiä jälkeä ja todella tyylikäs mopo tulossa ;) :D ei todellakaan mikään ruoska niin kuin joku tuolla alussa sanoi. vähän myöhään rupesin tätä projektia seuraamaan kun ei ollu tullu huomattua, mutta parempi myöhään kun ei milloinkaa! :P värimaailma vähän samanlainen muute ku mulla, mustaa, punasta ja kiiltoa ;) mulla vaan sitä helvetin rumaa kirkkaanpunasta :lol:
Cagiva Mito projekti viewtopic.php?f=93&t=83806
ooosq.
Pyörä:
Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.1.2011 12:21
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut ooosq. » 2.11.2011 11:44

eei sillä oo väliä vaikka menee paskaseks ku jaksan kuitenkii sen aina putsaa, jos sen maalais punaseks ni ois hellvetin ruma jonku ajan pääst ku se maali alkaa lohkeilee.. Tulipa taas järkevän kuulonen selitys ku kännykäl kirjottaa :D
Cagiva Mito project!
Mopojonne2007-2012
Liittynyt:
17.7.2009 16:47
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Mopojonne2007-2012 » 2.11.2011 15:14

Samalla lailla sitä maalattua pitää putsata kuin kiillotettua...
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT TÄÄLLÄ
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Kääntä » 2.11.2011 20:04

kiillotetusta erottaa paremmin paskan
Wozer
Pyörä:
kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Liittynyt:
16.10.2011 18:38
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Wozer » 2.11.2011 21:39

Lueskelin tämän topikin noin silmämääräisesti läpi ja en voi muuta sanoa kuin,että upeaa jälkeä!
Pazi ja ch-poika edellisellä sivuilla jo mainitsikin,että yksityiskohdistahan se hieno mopo koostuu ja tässä olen aivan samaa mieltä.
Arvostan todella tällaisia jätkiä ketkä tekevät yksityiskohdat todella tarkasti ja hienosti,vaikka tosiaan ei kaikki niitä aina huomaa..Ja jos sinä tätä tahtia jatkat loppuun saakka,niin minun mielestäni ihan näyttelykelpoinen peli olisi tulossa.No se nähdään sitten ;)

Ja jos jotain negatiivista tästä pitäisi löytää,niin putki vaihtoon.Ihan vain äänien takia :D Mutta äänenvaimennin on kyllä hieno ;)
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
sahpe
Liittynyt:
19.9.2010 14:32
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut sahpe » 2.11.2011 21:49

Paljos tää vehe kerää huippuja? Jossain ajovideota? :)
ooosq.
Pyörä:
Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.1.2011 12:21
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut ooosq. » 2.11.2011 22:00

Wozer kirjoitti:Lueskelin tämän topikin noin silmämääräisesti läpi ja en voi muuta sanoa kuin,että upeaa jälkeä!
Pazi ja ch-poika edellisellä sivuilla jo mainitsikin,että yksityiskohdistahan se hieno mopo koostuu ja tässä olen aivan samaa mieltä.
Arvostan todella tällaisia jätkiä ketkä tekevät yksityiskohdat todella tarkasti ja hienosti,vaikka tosiaan ei kaikki niitä aina huomaa..Ja jos sinä tätä tahtia jatkat loppuun saakka,niin minun mielestäni ihan näyttelykelpoinen peli olisi tulossa.No se nähdään sitten ;)
Ja jos jotain negatiivista tästä pitäisi löytää,niin putki vaihtoon.Ihan vain äänien takia :D Mutta äänenvaimennin on kyllä hieno ;)


Kiitoksia kehuista ! Katellaa nyt minkänäkönen täst tullee. ;) Ja putki menee vaihtoo ku toi leovince meni enska-ajos paskaks ni mietin nyt et minkä putken ostais, mieluiten joku e-hyväksytty... :)

justdoit kirjoitti:Paljos tää vehe kerää huippuja? Jossain ajovideota? :)


Huippuja keräili leovincella noin 85 aika lyhkäsillä väleillä, ajovideoo ei löydy ainakaa vielä, jos sitä jotai pätkäää ottais ku saa kasaa.
Cagiva Mito project!
ch-poika
Pyörä:
Derbi ja Manki
Liittynyt:
24.10.2009 7:39
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut ch-poika » 2.11.2011 22:06

Kiillotettu takaratas on mun mielestä oikea ratkaisu. Omaan silmään ei mitkään maalatut takarattaat nappaa, eri asia jos ratas olis elaksoitu.. Ja kuten ^osq^ niin maali lohkeilee pois.

Viime kommentoija löysi miinusta putkesta, olihan tähän nyt siis tulossa vakioputki? En usko että se putki mikään ruma tai "huono ääninen" ole (Ei ainakaan muissa CH:oissa ole huonoja ääniä ollut about samalla kokoonpanolla). Hienot äänet tulee enemmänkin imuäänistä näissä. Putkeen vois tehdä saman kiillotusoperaation kuin muihinkin osiin, tulis ihan helvetin komee.

E: V Tiesin että oli Leovince joka menee vaihtoon, aikaisemmin oli vaan puhetta että tähän tulis vakioputki kunnostettuna. Niin ja technigas on pirun hyvä putki, mutta niitä ei taideta valmistaa kuin "väärän puolen" kautta kulkevina?
Viimeksi muokannut ch-poika päivämäärä 2.11.2011 22:29, muokattu yhteensä 2 kertaa
Wozer
Pyörä:
kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Liittynyt:
16.10.2011 18:38
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Wozer » 2.11.2011 22:12

Ihan niinkuin minä olisin jossain Tecnigasilla töissä,kun aina ehdotan sitä putkea kaikille.Niin,mitä nyt parin kaverin Enoxilla varustettuja detsejä olen kokeillut,niin en ole kyllä järkevämpää hankintaa mopoon nähnyt ;) Kaikki jutut tässä putkessa järkevästi tasapainossa.
Edit yllä olevaan viestiin : Ymmärsin että tässä olisi ollut leovince,mikä nyt menee vaihtoon.
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
ooosq.
Pyörä:
Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.1.2011 12:21
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut ooosq. » 2.11.2011 23:49

teghnigasii oon kans miettin mut en oo löytän e-hyväksyttyn tähä sopivaa :d tai oisko kellää kokemuksii e-hyväksytyst teinikitist? jajoo vakioputki piti tulla mut se on niin karsees kunnos etten sit varmaa laita, jos en sit saa paikattuu alkukäyrää hyvin...
Cagiva Mito project!
Turze
Pyörä:
Derbi X-Race Sm 50 2007 & Kawasaki Kx 85 2004
Liittynyt:
23.5.2010 14:33
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Turze » 2.11.2011 23:55

Tarviiko sen olla e-hyväksytty, jos ei niin joku arrow/gianelli vois olla aika namia :seko: ...
E: Ja oot kyllä siististi tehnyt, hyvältä näyttää. Tästä tulee komea :) .
Viimeksi muokannut Turze päivämäärä 3.11.2011 0:01, muokattu yhteensä 2 kertaa
Juunas``
Liittynyt:
29.6.2010 17:04
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Juunas`` » 2.11.2011 23:58

Kyllä on komiaa ! yksityiskohtien huolellisuudest pisteet. Mut ei tolla teharin E-hyväksynnäl oo mitää merkityt jos jäät kiinni ku sulla on kuri pois siit teharista (Vai jätätkö paikoilleen? sitten asia on eri?) nii sun sakkos ei sit oo enää siit kiinni et onk se e-hyväksytty vai ei.
ooosq.
Pyörä:
Ch Racing WSM 50 (EX), Cagiva Mito Oro 125
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
22.1.2011 12:21
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut ooosq. » 3.11.2011 0:01

kyllä mieluiten sais olla ku muuta putkee ei oo ni en viittis pitää sit sillee et kulkee melkee 100km/h ku piikki ois tarkotus hommata.. Mut oonko ihan vääräs ku oon omast mielest jostaa luken et arrowis ois hyväksyntä tai kuri alkukäyräs ? :) ja jätän kurin paikallee siis.
Cagiva Mito project!
Wozer
Pyörä:
kahen litran ohc turbokolmosen kautta nelosen puhaltimella
Liittynyt:
16.10.2011 18:38
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut Wozer » 3.11.2011 18:04

Jos kurin jätät paikalleen,niin älä sitten mitään tehopakoputkea osta.Niin nuhasia semmoset :lol:
Laman ja energiansäästösyiden takia valo tunnelin päässä on nyt sammutettu.Terv. Jumala
^^pazi^^
Pyörä:
4 pyöräinen
Paikkakunta:
Iisalmi
Liittynyt:
4.3.2009 19:13
Re: *Ch Racing Kunnostelua*|| 1.11 jotaki.

ViestiKirjoittanut ^^pazi^^ » 3.11.2011 19:02

Sitä kuria voi hieman porata ja paljon hienompi kuin joku vakioputki :) Itsellänikin oli toi eka mielest mut nälkä kasvaa syödessä ja tuli isompaa pannuu ja muuta kivaa putken kaveriksi :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista