Gilera SMT 2010 rojekti.

fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 13.1.2013 17:00

nojoo muttakun näissä on tollanen vammanen tuo swingi, paksunee tosta keskeltä jne, ei oikeen pakkelia innostais vetää koska maalaamassa kumminkin pulverilla kaikki niin ei se pakkeli kestä sitä uunitusta :s ehkä annan vaan olla tai jossain vaiheessa joku pidempi swingi jostai laitoksesta, jää nähtäväks :)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
-MJU-
Pyörä:
Aito Jincheng manki
Paikkakunta:
Nastola
Liittynyt:
31.8.2010 14:37
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut -MJU- » 13.1.2013 17:55

fLiba kirjoitti:vähän vittumainen ajaa vincellä tuo sisään ajo kun se kiertää niin alhaalta :s


Pakko puuttua tähän mutta miten se alakiertoisuus siinä sisään ajossa haittaa ? Enemmän haittaa jos joutuu huuattamaan koko ajan.
Tsekkaa galleria
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 13.1.2013 18:41

Varmaan meinaa sitä että joutuu kokoajan ajelee piikillä.
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 13.1.2013 21:31

sitäpä justiinsa, ei se piikillä ajaminen varmastikkaan hyvää tee.
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 13.1.2013 23:17

Niinno, ei se sisäänajaminen ihan niin tarkkaa ole.. Kuhan lämmittelee hyvin ja ei nyt ihan täysiä huudata.
Präääm pärpärpärpär
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 14.1.2013 15:16

kyllä mä sen silti ihan kunnolla ajattelin ajella, kun eihän mihinkään kiire ole :) ja ihan sitten että ei joudu jälkeenpäin katumaan ;)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
VictorH
Pyörä:
Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Liittynyt:
1.10.2010 14:51
Sv: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut VictorH » 14.1.2013 16:35

kunnon sisään ajo on kun antaa pytyn käydä lämpimäksi paikoillaan sitte antaa käydä kylmäksi, sitten taas paikoillaan lämpimäksi ja sitten menoks että lähtee rauhassa ja kokoajan antaa vähän enemän kaasu nin että on max kierokset sitten tekee tämän pari kertaa uudestan ja sen jälkeen antaa kylmentyä.

Jos ei aja lämpimäks niin männänrenkaat ei kunnolla painautu sylinteriä vastaan.

nämä ohjeet tulivat parilta huippuvirittäjältä jotka ovat tunnettuja ruottissa.
Tykätkää Facebookissa VictorhStuntista

Stuntti videoita tästä
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 14.1.2013 20:23

VictorH, kiitos tästä :) ite en oo vielä ikinä joutunu sisäänajoa ajamaan ni tää oli hyödyllinen tieto ! mut kyllä silti ajattelin vähintään ensimmäiset 300 - 400km ajella aika rauhassa vakioputkella jos sen nyt jostain saisi :D mutta tää alkaa poistua pikku hiljaa aiheesta joten jatketaan itse aiheeseen ELI Gileran tuunaamiseen ;)

Pientä viivästystä tulee gileran etenemiseen koska koulussa niin paljon hommaa, mm. yhden kaverin XPS'n runko, vanteet, swingi, t-palat, sitten toiselta kaverilta t-palat ja kolmannelta kaverilta melkein koko manki..... sitten jossain vaiheessa pitäis tulla aprilia skootterin vanteet ja betan vanteet maalattavaks, alkaa kiire tulemaan :D mutta kun tuon oman peräni saan jeppemo'lta niin sitä rupean sitten muiden tavaroiden ohessa työstämään, kittaukset jne. ja runko maalataan samalla kun kaikki muutkin maalataan :) ei tällä kertaa enempää, ilmottelin vaan että missä mennään jnejne :)

fLiba kuittaa.

E: käykää äänestämässä ja jakakaa linkkiä eteenpäin http://kampanja.mcdonalds.fi/myburger/#burgers/8582 !!!!!!!!!!

E2: sen verran vielä että turha odotella mitään päivitystä hetkeen koska ei ole mitään tapahtumassakaan vähään aikaan! mutta jos mieli tekee niin saa keskustella aiheeseen liittyvästä asiasta, esittää kysymyksiä ja ehdotuksia Gileraan liittyen! Sitten kun edistyy niiin luvassa isompaa päivitystä kera useiden kuvien jnejne.
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 16.1.2013 19:35

Heivain, oli pakko tulla tänne huutelemaan nyt koska tylsyys iski, ja tuli tossa äsken hierottua kaupat Aprilian katteista, kun halvalla sain. Ja aprilian penkkikin tulee :)

Eli siis, ostin tuossa äskettäin ne Aprilia RX -06 katteet ja penkin, niihin pitäis keksiä jotain värimaailmaa kun en ite osaa päättää :O tuo kuituperäkin tulee kohta, niin senjälkeen ainakin räxän katteista takakatteet tulevat myyntiin :)

ei sen enempää tälläkertaa, ehdotelkaa niitä värivaihtoehtoja nuille RX katteille ;)
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
Tontz
Pyörä:
Kawasaki kmx -99 ja -89
Paikkakunta:
Suur-kouvola!
Liittynyt:
29.3.2010 20:10
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut Tontz » 17.1.2013 15:09

Vakiotakakatteethan ei sitten sovi apikan penkin kanssa. Laita kaikki räxän katteet, eteen punasta ja perä valkosella :D
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 17.1.2013 18:05

No ne pistetään sopimaan;) ja ajatrllu just tollasta väritystä mut vaan toisinpäin, eli perä punaseks ja etukatteet valkoseks :)

E: Käyttäjä Porkola^^ muokkasi kuvan tuolla Virtuaalituunaus topicissa ja suurinpiirtein tältä se tulisi näyttämään ;)

Kuva

puuhhuutan tosta kuvasta aikalailla kaikkea, esim leovince, ktm numerokilpi, valkoset t-palat, punanen fättis, valkonen penkinpäällinen(?) ja kaikkea pikkusälää :)

mielipiteitä?
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
Tuomi_
Pyörä:
lähti kokkolaan
Paikkakunta:
Kanta-Derp
Liittynyt:
25.9.2010 19:42
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut Tuomi_ » 17.1.2013 22:45

Ei ainakaan valkosta penkkiä.
Got SPL?
hönöppi^
Pyörä:
Masai DB50, Honda cbr 125r
Liittynyt:
14.10.2010 22:48
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut hönöppi^ » 17.1.2013 22:59

oma mielipide on et pidä penkki mustana.
Viimeksi muokannut hönöppi^ päivämäärä 17.1.2013 23:17, muokattu yhteensä 1 kerran
fLiba
Pyörä:
Aprilia SR 50 R Factory, kaasarimalli
Liittynyt:
1.8.2011 22:13
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut fLiba » 17.1.2013 23:05

juu no itekki ajattelin jättää jotain mustia osia esim. tuo penkki ja tankin päälikate, ja vuo sivukaitteiden välipalat, että ei olis niin tylsä puna-valkonen ainoastaan. olisko se jees?
"Gagiva Mito kulkee vakiona noin 200km/h" -nuorisotilalta kuultua, 12v pojan suusta (Y)
aksim97
Pyörä:
Honda CBR 125 2013, Honda CBR 125 2006 (+1kpl honda osina), Vespa Lx50 06', Yamaha XT 125 08'[EX], Honda CBR125 R 08' [EX], Aprilia rx '10 [EX], Derbi Senda Sm '10'[EX]
Paikkakunta:
Orimattila
Liittynyt:
10.7.2012 22:32
Re: Gilera SMT 2010 rojekti.

ViestiKirjoittanut aksim97 » 19.1.2013 16:01

Apikan katteista (varsinki taka) tulee varmasti hyvännäköset! IMO jättäsin noista vanteista toisen värin pois, muistuttaa liiaksi paloautoa. Helmiäisvalkoset vanteet ja etukatteet olis kyl todella mielenkiintoset. Mut tee itelles, oma proju jäi nyt ulkonäön osalta muokkaamatta etten tee konkurssia :P
Tarvitsetko Cebariin osia? http://www.motot.net/talli/osat/id62789/

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista