Ketjuhämmennys, D.I.D & ZX6R

JTG
Liittynyt:
4.8.2013 20:35
Ketjuhämmennys, D.I.D & ZX6R

ViestiKirjoittanut JTG » 4.8.2013 20:42

Elikkäs perus ketjunvaihtoon tuossa lähdin, uudet rattaatkin mukana, ostin D.I.D:n valmiin vakiosetin.

Hämmenys oli kuitenkin melkoinen, sillä uudet ketjut olivat yhtenäiset, eikä lukko/liitoskohtaa lainkaan. Voi olla yleinen juttu, mutta enpä ole itse törmännyt.. :eek:

Kertokaahan moisista lisää, jäivät penteleet vaihtamatta, olisi purkuprojekti ollut melkoinen..

Eikä tosiaan lukkoa, niittejä tms. lainkaan setissä mukana.
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36
Re: Ketjuhämmennys, D.I.D & ZX6R

ViestiKirjoittanut markketo » 5.8.2013 2:00

Vanhan maailman juttuja. Esim. ZX6R 04 vuosimalliin asti Kawan huoltomanuaali kieltää lukollisten ketjujen käytön.

05 eteenpäin ketjut meneekin sitten swingin läpi ja lukottomat vois olla vähän vaikeet pujottaa paikalleen...

Mutta vastaus ihmettelyyn: on se ollut yleinen juttu.
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
JTG
Liittynyt:
4.8.2013 20:35
Re: Ketjuhämmennys, D.I.D & ZX6R

ViestiKirjoittanut JTG » 7.8.2013 0:30

markketo kirjoitti:Vanhan maailman juttuja. Esim. ZX6R 04 vuosimalliin asti Kawan huoltomanuaali kieltää lukollisten ketjujen käytön.

05 eteenpäin ketjut meneekin sitten swingin läpi ja lukottomat vois olla vähän vaikeet pujottaa paikalleen...

Mutta vastaus ihmettelyyn: on se ollut yleinen juttu.


Okei, oppia ikä kaikki. Sain homman kuntoon katkomalla ketjut ja ostamalla työkalun jolla sai niitattua kiinni. Nyt on taas lysti ajella :)