samba2 kirjoitti:Sain kyllä pakoputken hiljaseksi silloin, kun säädin seosruuveja jotain 3-4 kierrosta auki. Sitä luuli, että oli tullut kuuroksi. Tällöin myös tämä nykiminen oli huomattavasti pienempää, mutta käynti taas muuttui kauhean vaikean kuuloiseksi. Että lähdössäkin tuntuu että tukehtuu/sammuu. Ja tämähän on ymmärrettävää jos seosruuvit ovat säädettä aivan liian rikkaalle ?
Että lähden hakemaan ainakin tuota alakierroksern parannusta slow jettien isontamisella, kun muuten kyllä tuntuu että melko nätisti vetää punarajoille saakka.
Pilotit on stokkina auki jotain 2 – 2,5 kierrosta ja isompi avaus tyypillisesti aiheuttaa jossain vaiheessa tuon että lämpimänä kone tukehtuu, ja jos nostaa tyhjäkäyntiruuvilla taas kohdalleen, niin kylmänä sitten laukkaa. Jostakin se kipuraja on vaan etsittävä.
Slowjetit voi olla ookoo valinta jos niitä kukaan myy (pientä epäilyä asian suhteen), mutta jettikitti on aika varma veto näissä hommissa. Niissä neulat ovat melko varmuudella stokkiksia progressiivisemmat, ja bensaa tulee neulalta jo pienellä avauksella, mikä pitäisi helpottaa tuota lähtöä.
Veto ylös voi olla ookoo tai sitten se ei sitä ole kun on kuitenkin virtaukset vakiosta selvästi muuttuneet. Kannattaa tehdä vetoja suhteellisen kylmällä ilmalla ja hetimiten kun kone on käyntilämpöinen. Jos kakistelee niin isompi pääsuutin voi olla tarpeen. Toki hyvän matkakulutuksen ja muun saavuttamiseksi pitää eri asioita ottaa huomioon.
Moottorikerhoilla voivat myös katsoa sitä seosta jos laitteet on. Ei maksa paljoa kun tekee ne säädöt itse.
dirty kirjoitti:eli mulla on pc-25 ja se on välillä ajossa alkanu pitää nelari skootterin ääntä ja väännöt hävinny ja pyörä sammuu jos laittaa vapaalle mut sitku on pysähtyny ja käynnistäny pyörän uusiks ni se on hävinny mut nyt sitte se meni siihe kuntoo et ei auta uudellee käynnistys että missähän vika.
CDI-boksissa löysävika mahdollisesti tärinöiden seurauksena. Ei olisi ensimmäinen Hondassa. Jos saa käymään hetkeksi normaalisti, menee sinne penkin alle tai missä se boksi on vähän heiluttelemaan johtoja.
Toinen vaihtoehto on tarkistaa tulpanhatut, tulpat ja kipinät. Joku pytty tai pari on pimeenä.
Honda XL600V Transalp -88 > Yamaha XTZ750 Super Tenere -89 > Kawasaki ZX-10 -88 > Honda VTR1000F -97 > Yamaha FZ1 -03
Myynnissä FZS1000 koiranluita -5mm