Honda CBR 600 tietoja

stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 8.4.2009 20:11

Siis vakiona löytyy tuo määrä? :eek: Entä sitten täysitehoisena?
turhake
Pyörä:
DRZ -07 ja pappis -82
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
31.10.2005 1:02

ViestiKirjoittanut turhake » 8.4.2009 20:17

vakio=täysitehoinen=kuristamaton.
Turhake.kuvat.fi
Gleb
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 22:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 9.4.2009 0:14

Mie sanon että ei helevetti. Mikä vittu prätkän akuissa maksaa? :D
Auton +100Ah akku maksaa jonkun 60e ja CBR:ään maksaa Yuasan huoltovapaa (8Ah) 90 oravaa, ja prätkän akku on kuusi kertaa pienempi, mitäh!? :D

Löysinpä muuten sen kuivausruuvin, korjaamokäsikirjan hankkiminen on jees.
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 9.4.2009 9:09

Se kokohan siinä maksaa. Ku pitää niin pieneksi tehä, auton akussa kun koko ei ole ongelma
Allekirjoitus on heikoille
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 9.4.2009 12:20

paskanvitut, mp putiikit pitää vaan niin älyttömiä katteita. biltemasta saa yuasan akkuja eri nimellä, ja hintaa on siellä 30-40e tienoilla...
Sergey Eläkeläinen
Pyörä:
CX500,DT125R,Fude
Paikkakunta:
Åland
Liittynyt:
9.7.2005 3:03

ViestiKirjoittanut Sergey » 9.4.2009 12:22

Yuasan akkuja saa myös ulkomailla kaupoista suomen bilteman hintaan. Eli kyse on katteista, pakko-ostos = hyvät rahat.
"One should have German car, chinese scooter, Finnish house and Russian wife"
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 9.4.2009 13:37

snuarrow kirjoitti:paskanvitut

Plääh... Eikö se ole sama hommata kerralla kunnolline..
Allekirjoitus on heikoille
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 9.4.2009 14:15

eikohan se ole sama lukea tekstia loppuun asti?

snuarrow kirjoitti:...biltemasta saa yuasan akkuja eri nimellä...


get it?
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 9.4.2009 14:42

Ahaa :D Nyt tajusin..Now I get it
Allekirjoitus on heikoille
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 9.4.2009 16:55

Gleb kirjoitti:Mie sanon että ei helevetti. Mikä vittu prätkän akuissa maksaa? :D
Auton +100Ah akku maksaa jonkun 60e ja CBR:ään maksaa Yuasan huoltovapaa (8Ah) 90 oravaa, ja prätkän akku on kuusi kertaa pienempi, mitäh!? :D

Löysinpä muuten sen kuivausruuvin, korjaamokäsikirjan hankkiminen on jees.


Missä noin isoja akkuja käytetään, kuorma-autossa?

Motonetin standardimitoilla oleva 55Ah autoakku maksoi päälle 70€. Ja oli siellä halvin lajissaan.
Gleb
Pyörä:
CBR 600F
Liittynyt:
19.8.2007 22:56

ViestiKirjoittanut Gleb » 10.4.2009 17:24

Enpä autoista perusta niin en muistanu paljonko auton akussa on yleensä amppeeria. Tai sit sovitaan että ajan kuorma-autoa päivittäin. Eipäs puututa merkityksettömiin asioihin.

Kaikessa epätietoisuudessani koitin kuitenkin tehdä viestin selväksi, mikä vittu maksaa niin pienessä laatikossa.
Hyvä tapa on rasvata ketjut aina tankkauksen yhteydessä.
stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 11.4.2009 0:54

Ostin Hondan cbr 600 f vm.93... Ja kyselen joitain kysymyksiä? :D Kolahtaako teillä 1->2 ja 2->3 vaihtaessa vaihteita isompi kolaus aina? sitten 3->4->5->6 ei kuulu ollenkaan sellasta isompaa "kolahdusta" kun vaihtaa vaihdetta... :s
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 11.4.2009 10:38

Jossaki oon joskus kuullu et nuis pitää käyttää välikaasua vaihtaessa. En tiä olikose vaan pienempään, mut kannattaa kokeilla. Eli ku kytkimen on pistäny pohjaan, käyttää kaasua ennen vaihtamist.
Allekirjoitus on heikoille
stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 11.4.2009 18:39

Okei... Täytyy kokeilla. Itse aina laitan kaasun nolliin kun vaihdan vaihdetta. Kytkinvaijerin kiristin sopivaksi. Moottoriöljyt tsekkasin... Onko vaihteistolle omat öljyt? Koitin katsoa huoltokirjasta mutta siinä ei ole edes englanniksi tekstiä... tuontipyörä...
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 11.4.2009 19:00

Samat vellit kiertää koko koneen. Meikällä btw nyt piikkikortista siirtyville 25kw papereilla kelpo sotaratsu kaupan! www.nettimoto.com/754513