Honda CBR 600 tietoja

samba2
Pyörä:
varastettu zx-9r, 10 km ajokokemus :)
Liittynyt:
9.8.2005 10:17

ViestiKirjoittanut samba2 » 4.9.2008 19:46

Misäs noissa cbr:n kaasuttimissa on ne synkkauksia varten olevat liittimet?
Ja sitten ihan uteliausuutta kyselen. Mikäs se ääni on joka kuuluu ilmeisesti moottorista, kun sen sammuttaa. Semmonen naksuhuksen tapainen ääni ?
-Jos ei kule nin ei kule-
Miika.T
Paikkakunta:
kalajoki
Liittynyt:
9.9.2007 14:49

ViestiKirjoittanut Miika.T » 4.9.2008 20:20

Oisko mitään linkkiä cbr:n sähköhin tai mikkä johdot menee puolille.
samba2
Pyörä:
varastettu zx-9r, 10 km ajokokemus :)
Liittynyt:
9.8.2005 10:17

ViestiKirjoittanut samba2 » 4.9.2008 22:55

Miika.T kirjoitti:Oisko mitään linkkiä cbr:n sähköhin tai mikkä johdot menee puolille.


olisko nuista apua ?
http://fiche.ronayers.com/Index.cfm/Module/Main/TypeID/26/Type/Motorcycle/MakeID/1/Make/Honda/YearID/32/Year/1991/ModelID/6737/Model/CBR600F2
-Jos ei kule nin ei kule-
Tero-75
Pyörä:
Honda VFR800FI -98, Suzuki GT 125 R -76
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
21.9.2007 1:06

ViestiKirjoittanut Tero-75 » 4.9.2008 23:41

600 CBR -90 takajarru ottaa kiinni turhan heikosti. Nesteet, palat ja levyt ovat hyvännäköiset, järjestelmä ilmattu ja männät herkistelty. Vika vai ominaisuus?
HondaCebari
Pyörä:
Monarkki
Paikkakunta:
Jugoslavia
Liittynyt:
23.10.2006 21:03
Honda CBR 600 tietoja

ViestiKirjoittanut HondaCebari » 9.9.2008 19:18

Ei sillä takajarrulla mitään tee ;)
turhake
Pyörä:
DRZ -07 ja pappis -82
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
31.10.2005 1:02

ViestiKirjoittanut turhake » 9.9.2008 19:22

Jos jollain niin sillä jotain tekeekin, tarttisi hommata itellekkin enskesäksi sintteripalat ja teräspunosletku taakse.

Ei alkuperäisenä mikään kaikkein herkin kapistus ole mutta kyllä siinäkin tehoa on.
Turhake.kuvat.fi
Monkimies
Pyörä:
Honda cbr 600 f2 -94
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
9.11.2006 17:19
nokkaketjun kiristin

ViestiKirjoittanut Monkimies » 10.10.2008 10:35

eli nyt rallattelee nokkaketju vähän ja pitäis varmaan vaihtaa se kiristin... onko se kiristin vaan se pieni mötikkä siinä koneen päällä oikealla puolella ja tarviiko mitään muuta tehdä kuin ottaa vanha irti ja uus tilalle? :roll:
heinilä
Pyörä:
CBR 600
Paikkakunta:
Raisio City
Liittynyt:
31.1.2006 21:28
putkisto

ViestiKirjoittanut heinilä » 10.10.2008 16:43

Omasta fillarista on ruostunut alkukäyrästö puhki ja nyt olis uuden käyrästön hankinta edessä. Uudet tehokäyrästöt on poissa laskuista hintansa vuoksi. Purkuosien puolelta löytyi yks käyrästö hintaan 60 €, tosin jonkinnäköstä lommoa siinäkin näkyi olevan.
Eli yv:tä tulemaan jos tallinperukoillasi lojuu ylimääräinen suht ehjä käyrästö josta olet halukas luopumaan ;) ja kyseessä oli siis pc-25
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 10.10.2008 16:55

Minkälaisella budjetilla oot liikkeellä? Naapurikaupungissa vois olla yks, juuri mustaks maalattu ehjä käyrästö.
heinilä
Pyörä:
CBR 600
Paikkakunta:
Raisio City
Liittynyt:
31.1.2006 21:28

ViestiKirjoittanut heinilä » 11.10.2008 12:29

Mielelläni en kauheesti tota kuuttakymppiä enempää maksais pelkästä putkenpätkästä muttamutta mahtaiskohan kyseisellä kaverilla olla jonkinnäköstä suunnitelmaa pyyntihinnasta? Jotain alustavaa hintaa olis hyvä tietää ni voisin sitte lähteä tarjoamaan
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 11.10.2008 12:38

Halvalla ei sitten saa hyvää, jos se nykyinen putki on ruostunut puhki, mitäköhän se halpa sitten on ?
jusutus
Paikkakunta:
Lounaisrannikko
Liittynyt:
22.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut jusutus » 11.10.2008 13:25

Suosittelen sit vaan ostamaan sen kuudenkympin käyrästön, ei se nyt ainakaan järin kallis ole..
Monkimies
Pyörä:
Honda cbr 600 f2 -94
Paikkakunta:
Savonlinna
Liittynyt:
9.11.2006 17:19

ViestiKirjoittanut Monkimies » 21.10.2008 11:31

samba2 kirjoitti:No niin, tässä on saatu ensi lämpöä tosta pyörästä. Muutama kysymys tähän väliin.
Onko muilla, että ikävästi aina 1,2 ja joskus 3 vaihteellaki raksahtaa noi vaihteet. Varsinki, ku laittaa vapaalle vaihteen pysähtyessään ja sitten ykkösen silmään niin ikävästi raksahtaa vaihteet.
Sitten tota, en oikein ole löytäny vaihteistoöljylle mitään täyttö aukkoa, enkä ohjekirjasta löytäny mitään, että onko moottorioljy ns.vaihteistoöljy (aina ei voi tietää, kun 2-tahti pelejä vaan ollu :D).
Ja huomasin tossa ku katteita otin poijes niin magneetokopan alakohdasta näyttäis tiiviste vähän vuotavan öljyä. Voisiko tämä öljy vuoto olla syynä vaihteiston ääntelylle ?
Ja mites, onkos kova homma vaihtaa tommonen tiiviste ?


Tämä on hondan ominaisuus... ei sieltä mikään hajoa se ykkönen rutsahtaa jos olet paikallaan... kaikissa hondan moottoripyörissä millä olen ajanut on tämä "ominaisuus".
Vääksi
Pyörä:
Detukka, 600cc stuntmopo
Liittynyt:
5.2.2007 17:39

ViestiKirjoittanut Vääksi » 29.10.2008 23:06

mitäs eroja on f4 ja f4i malleissa? muutakun tuo että f4i on ruiskukoneella ja f4 vielä kaasari koneella.
Jylyppy
Paikkakunta:
Pielavesi
Liittynyt:
21.10.2005 18:54

ViestiKirjoittanut Jylyppy » 14.11.2008 0:22

Etukate on eri näkönen ja sport versiossa on erillainen peräkate. Takarunko kumminkii samallainen minun mielestä. Nii ja mittarikkii on erilainen ja punaraja on f4i:ssä pikkusen ylempänä. f4:sä se ja rajotin on 13500:ssa ja f4i:ssä jossain pikkuse yli 14000:ssa