25 kW

turhake
Pyörä:
DRZ -07 ja pappis -82
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
31.10.2005 1:02

ViestiKirjoittanut turhake » 12.11.2008 21:58

jos kuristat muutoin, kuin kaasukapulan liikettä rajottamalla tai tehtaan kurisarjalla, tarvitset päästötodistuksen. jonka hankkiminen maksaa liikaa.
Turhake.kuvat.fi
<The Stig>
Pyörä:
yzf 250
Liittynyt:
28.4.2006 22:22

ViestiKirjoittanut <The Stig> » 14.11.2008 22:35

moi! miten tälläisen http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=689921 nelisatasen valkokilven (27kw) muutos alle 25kw tapahtuis? Onko se edes mahdollista kutakuinkin kohtuullisilla kustannuksilla? onko kellään kokemuksia? sen puolesta ainakin luulis saavan alle 25kw kun kerran on jo kilvissä...
i'm just a crazy mother fucker livin' it up
http://www.google.com/trends?q=motot.ne ... all&sort=0
EiNiinNopea
Pyörä:
RSV-R Mille '08
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
29.6.2005 20:37

ViestiKirjoittanut EiNiinNopea » 15.11.2008 2:00

Kaasusta rajoittamalla, eihän tuollaista tarvitse paljon paskaakaan edes kuristaa. Pari kilowattia lähtee jo parilla kymmenellä asteella.. Tietysti samantien voi rajoittaa vähän enemmän niin tippuu vakuutustenkin hinta. :lol:
"It's not about the colour; it's about racing motorcycles."
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 15.11.2008 20:47

En tiiä muista yhtiöistä mut ei mulla tippunu vakuutuksen hinta ku muutaman kympin ku tippu teho paperilla 74->25kw. Ton perusteella tuskin vaikuttaa maksuihin kummosesti vaikka vetäis 27->esim. 3kw??
JyppiVee
Pyörä:
450 exc
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
25.4.2007 20:48

ViestiKirjoittanut JyppiVee » 16.11.2008 0:59

Tartteeko siellä konttorilla alkaa katsastusmiehelle selittämään miten kuristus on toteutettu jos on kuristanut kahvasta? kun ei sitä varmaa purkamaan aleta siellä että näkee mistä kuristettu? Saatiin tossa äsken parilla nippusiteellä sieltä kaasareiden välistä rajoitettua sitä :D
Emmä kerro.
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 16.11.2008 12:37

JyppiVee kirjoitti:Tartteeko siellä konttorilla alkaa katsastusmiehelle selittämään miten kuristus on toteutettu jos on kuristanut kahvasta? kun ei sitä varmaa purkamaan aleta siellä että näkee mistä kuristettu? Saatiin tossa äsken parilla nippusiteellä sieltä kaasareiden välistä rajoitettua sitä :D


Se katsastusmies vääntää kahvasta ja ainakin omalla kohdalla se ihmetteli, että miten pini liike siinä rajottimen kanssa on :D Eli ei ne mitään kattele.
JyppiVee
Pyörä:
450 exc
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
25.4.2007 20:48

ViestiKirjoittanut JyppiVee » 16.11.2008 14:33

okeei. Paljos sulla liikkuus se? ku mulla on nyt sillee et liikkuu niinku TOSI vähän ja silti kiertää paikallaan 9000. Mut eihän sitä tiedä kuinka paljo se ajossa kiertää.
Emmä kerro.
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 16.11.2008 19:54

Ei sillä oo mitään väliä minkäverran se kiertää. Kun se ei saa tarpeeks soppaa, niin siitä koneesta ei saada myöskään voimaa sillon. Nykynen 750 gsx-r kierti kahvarajoitteisena jonkun 10t dynossa(tt max.13750rpm), että potki 22kW. Entinen zx6R muistaakseni lähemmäs 12t(tt max.14500rpm), että irtosi 24kW.

Se riippuu katsastusmiehestä. Viimeks ei meinannu uskoa dynopapereineen ja allekirjoituksineen kun vei pyörän sinne, että on tehot rajoitettu. Lopulta uskoi, kirjasi kylläkin kahvankääntymisasteet rekisteriotteeseen, tuskin tuli edes oikein sinne kun silmämääräsesti nopeasti kahto sen kääntymisen. Edellisen pyörän kanssa ei ollut ongelmia, otteeseen tuli kyllä siinäkin merkintä.

Ilman alan yrityksen todistusta tehojen alentamisesta, ei olisi mennyt läpi.
Tonz^
Pyörä:
Husqvarna WR 250
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.8.2004 20:45

ViestiKirjoittanut Tonz^ » 17.11.2008 14:26

minkälainen kuristus setti toi alpha technik on kuussatasessa ninjassa?
eli siis mistä kuristettu
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 17.11.2008 17:11

JyppiVee kirjoitti:okeei. Paljos sulla liikkuus se? ku mulla on nyt sillee et liikkuu niinku TOSI vähän ja silti kiertää paikallaan 9000. Mut eihän sitä tiedä kuinka paljo se ajossa kiertää.



Pikku ninja kiertää kureilla sen 12k ja liikkuu 170-180 mittarinopeuksia tasasella :)
Tonz^
Pyörä:
Husqvarna WR 250
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
5.8.2004 20:45

ViestiKirjoittanut Tonz^ » 17.11.2008 18:49

SB2 kirjoitti:Pikku ninja kiertää kureilla sen 12k ja liikkuu 170-180 mittarinopeuksia tasasella :)


onko sulla sulla minkälainen kuristus siinä?
SB2
Pyörä:
KTM Super Duke R -11
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
28.1.2006 0:09

ViestiKirjoittanut SB2 » 18.11.2008 20:23

Tonz^ kirjoitti:
SB2 kirjoitti:Pikku ninja kiertää kureilla sen 12k ja liikkuu 170-180 mittarinopeuksia tasasella :)


onko sulla sulla minkälainen kuristus siinä?



Kaasukahvasta kuristettu + joku sähkävastus penkin alla :)
JyppiVee
Pyörä:
450 exc
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
25.4.2007 20:48

ViestiKirjoittanut JyppiVee » 19.11.2008 21:16

Eli siis jos olen oikein käsittänyt, saan tehdä kuristuksen itse, jos kuristan kaasukahvasta?
Emmä kerro.
turhake
Pyörä:
DRZ -07 ja pappis -82
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
31.10.2005 1:02

ViestiKirjoittanut turhake » 19.11.2008 21:28

Kyllä. Tarvitset myös penkitystulokset ennen ja jälkeen kuristuksen.
Turhake.kuvat.fi
JyppiVee
Pyörä:
450 exc
Paikkakunta:
Lieto
Liittynyt:
25.4.2007 20:48

ViestiKirjoittanut JyppiVee » 19.11.2008 21:32

turhake kirjoitti:Kyllä. Tarvitset myös penkitystulokset ennen ja jälkeen kuristuksen.


Miksi myös ennen? sehän lukee rekisteriotteessa?
Emmä kerro.