Ei sillä oo mitään väliä minkäverran se kiertää. Kun se ei saa tarpeeks soppaa, niin siitä koneesta ei saada myöskään voimaa sillon. Nykynen 750 gsx-r kierti kahvarajoitteisena jonkun 10t dynossa(tt max.13750rpm), että potki 22kW. Entinen zx6R muistaakseni lähemmäs 12t(tt max.14500rpm), että irtosi 24kW.
Se riippuu katsastusmiehestä. Viimeks ei meinannu uskoa dynopapereineen ja allekirjoituksineen kun vei pyörän sinne, että on tehot rajoitettu. Lopulta uskoi, kirjasi kylläkin kahvankääntymisasteet rekisteriotteeseen, tuskin tuli edes oikein sinne kun silmämääräsesti nopeasti kahto sen kääntymisen. Edellisen pyörän kanssa ei ollut ongelmia, otteeseen tuli kyllä siinäkin merkintä.
Ilman alan yrityksen todistusta tehojen alentamisesta, ei olisi mennyt läpi.