25 kW

MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 13.7.2007 15:53

no ei kyllä joo :) kevaria isompi möhkö samoilla tehoilla 200km/h. Se auttaa tietenkin kun kyytiläinen seuraa mittaria ja näkee 40km/h väärin.
JTJT
Liittynyt:
2.12.2003 19:47

ViestiKirjoittanut JTJT » 13.7.2007 15:54

noh, eiköhän asiaa ole puitu tarpeeksi ;)....

ajoin omallani 199 tutkaan, kuitenkin yli 2x enemmän tehioa ja vääntöä....
"Si Vis Pacem, Para Bellum"
**VESE**
Paikkakunta:
kellokoski
Liittynyt:
5.11.2004 21:47
Re: .

ViestiKirjoittanut **VESE** » 14.7.2007 17:02

Juha S kirjoitti:
ooee kirjoitti:kulkee ihan riittävästi vieläkin (200 oon saanu)


höm, 200km/h 34 hevosvoimalla?

ite sain 201km/h 25kw yamaha r6r mittariin
Entropia
Pyörä:
Toivottavasti '10 kesäks...
Paikkakunta:
Theft City
Liittynyt:
11.9.2004 11:55
Re: .

ViestiKirjoittanut Entropia » 16.7.2007 15:33

**VESE** kirjoitti:
Juha S kirjoitti:
ooee kirjoitti:kulkee ihan riittävästi vieläkin (200 oon saanu)


höm, 200km/h 34 hevosvoimalla?

ite sain 201km/h 25kw yamaha r6r mittariin

...Seuraavaksi astuukin esiin kysymys, elikkäs missä ajassa? ;)
I Don't Play Icehockey. I Ride Motorcycles, You Pussies!
www.haje.fi - Valokuvia
Kisaragi
Liittynyt:
25.3.2006 15:13

ViestiKirjoittanut Kisaragi » 23.7.2007 1:26

Olisin hankkimas GSX-R 600cc -06 ens kesäksi ja tarkotus olis kuristaa 25kW:ksi. Niin eikö ton voi kuristaa pelkästään kaasukahvan liikettä rajottamalla? Ja kiihtyykö kuinka hy..huonosti? :D
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 23.7.2007 10:49

-06 malliin pitää hankkia maahantuojan kuristussarja. Eli mitään omia virityksiä ja dynolappua ei enään hyväksytä vähänkään uudemmille pyörille.
Mr. Speed
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
10.7.2004 23:29

ViestiKirjoittanut Mr. Speed » 23.7.2007 11:49

MänTä kirjoitti:-06 malliin pitää hankkia maahantuojan kuristussarja. Eli mitään omia virityksiä ja dynolappua ei enään hyväksytä vähänkään uudemmille pyörille.


Kyllä se kaasukahvan liikkeen rajoittaminen taitaa kelvata. Jos kuristus tehää ite niin, ettei kahvan liikettä rajoteta, pitää ottaa päästömittaukset. Aken sivujen mukaan ainakin vaihtoehdot ilman mittausta ovat tehtaan kurisarja tai kahvan liikkeen rajoittaminen. Ainaki noi K3 ja K4 Gikserit taitavat olla boksilla kuristettu. Uudemmista en tiedä.
OSTAKAA POIS!: http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=35583
MänTä Moderaattori
Pyörä:
Jawa 350(-01) SuzukiGT250(-77) YamahaRD350F1(-85)
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut MänTä » 23.7.2007 14:16

vai niin, no sillä tapaa sitten. mistäköhän on tullut sitten luettua tuosta kuristuksesta. Joskus meidän 600 cebaria kuristettiin niin oli myyjäliike väittänyt ettei onnistu ilman maahantuojan settiä. Varmaan rahanahneita.
Snage
Pyörä:
450cc
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
7.5.2006 22:34

ViestiKirjoittanut Snage » 23.7.2007 14:22

Rahanahneita ollu, kaasukuristus kelpaa mihinkä vaan, jonka tehot ei ylitä 25kw tyhjäkäynnillä...
lehmäx
tilta
Pyörä:
Yamaha FZ1-N
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
29.8.2004 0:22

ViestiKirjoittanut tilta » 29.7.2007 15:16

Näkeekös ton kaasukahvakuristuksen ulkoapäin? Että pystyisikö poliisi sanomaan siitä että sun pyöräs on täystehoinen jos rek. otteessa lukee: "Kuristettu kaasukahvan liikettä pienentämällä" ja setä sitten kattois ettei oo kuristinta ja vie penkitettäväksi.
Tomppade Moderaattori
Pyörä:
Kawasaki AR125 -84 Suzuki SV1000S -05 & Pitpro Pro -07
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
28.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut Tomppade » 29.7.2007 15:55

Eihän se kyllä onnistu, ilman että päästöt mitataan, ainakin tälläinen kutina mulla on. Vaikka kaasukapulan liikettä kuristettaisiin se pitäs kait tehdä tehtaan omalla setillä, jonka mukana tulee paffit että vehje täyttää päästömääräykset. mene ja tiedä, rahalla ku selviää ni hyvä on. ei nuo kuristushommat älyttömän kalliita ole, itse selvisin 275eurolla.
"Elämä on ihmisen parasta aikaa" - Matti Nykänen
S^X
Liittynyt:
9.10.2006 12:41

ViestiKirjoittanut S^X » 29.7.2007 16:18

Mikä tuo vuosimalliraja on milloin tarvitsee valmistajan kurisatsin eikä omat viritykset käy?
Omassa tapauksessa kyseessä on 92 7pätkä GSX-R...
Eli varmaan helpoin homma mun tapauksessa on käyttää dynossa,palikkaa luistien päälle ja taas dynoon ja sen jälkeen herra Insinöörin puheille,eiks jeh?

E:pahoittelen aiheuttamaani vitutusta jos aihetta on vastikään puitu..
Ei enää 2-T...
///M
Vaitteria vaitteria...
Boltsi@
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
26.4.2003 21:25

ViestiKirjoittanut Boltsi@ » 29.7.2007 16:41

Enpä tiiä onko tollasta vuosmallirajaa, nimittäin itse saan tehdä tohon omaan -96 Zx-6r:n 25kw kurit, koska maahantuojalta ei saa mitään valmista sarjaa.

Kävin kats.asemalla kysymässä tuota, vastaus oli että sama miten sen kuristat, kunhan tuot sitten dynolaput ennen ja jälkeen kuristusta. Mutta kunhan ei mikään nippuside rävellys ole. :D

Olen nyt tehny tohon sellasen kaasukapulan liikettä rajottavan jutun, jota voi säätää sit tarpeen mukaan penkittäessä, et saa sen niihin 25kw tehoihin.
sacrifice
Pyörä:
CBR 600 F, CRF 230
Paikkakunta:
NOKIA
Liittynyt:
20.8.2006 18:33

ViestiKirjoittanut sacrifice » 29.7.2007 20:15

MkS kirjoitti:Olen tässä ensikesän ajokiksi suunnitellut tuollasta kawan er6n (uutta). Niin ja kuski on ensi keväänä 25kilowatin kuski, ja vähän tässä nyt pelottaa toi tt:ksi pistäminen, lähinnä jos se kolari sattuisi.Onko tuollaisesta sitten mitään iloa 25kilowattisena? Ehkä se olisi sitten järkevämpää ajaa kuristettuna pari vuotta, ja sitten muuttaa tt:ksi kun se on laillista. :S


mielestäni se tuntuu tylsältä ajaa 25kW mut sitä on ajateltu myös. Sitä ei ole turhaan asetettu. Saa sitä ajokokemusta. Ja mieti sitä kun olet 20w ja saat ajaa mitä pyörää vaan niin eikö se olisi paljon ihanempaa ajaa sillon kun sitä laillisesti saa? Mielestäni on.
Entropia
Pyörä:
Toivottavasti '10 kesäks...
Paikkakunta:
Theft City
Liittynyt:
11.9.2004 11:55

ViestiKirjoittanut Entropia » 29.7.2007 20:29

sacrifice kirjoitti:
MkS kirjoitti:Olen tässä ensikesän ajokiksi suunnitellut tuollasta kawan er6n (uutta). Niin ja kuski on ensi keväänä 25kilowatin kuski, ja vähän tässä nyt pelottaa toi tt:ksi pistäminen, lähinnä jos se kolari sattuisi.Onko tuollaisesta sitten mitään iloa 25kilowattisena? Ehkä se olisi sitten järkevämpää ajaa kuristettuna pari vuotta, ja sitten muuttaa tt:ksi kun se on laillista. :S


mielestäni se tuntuu tylsältä ajaa 25kW mut sitä on ajateltu myös. Sitä ei ole turhaan asetettu. Saa sitä ajokokemusta. Ja mieti sitä kun olet 20w ja saat ajaa mitä pyörää vaan niin eikö se olisi paljon ihanempaa ajaa sillon kun sitä laillisesti saa? Mielestäni on.

Taas oma mielipide, mikä on täysinvastainen. Piikki oli 25kw, siitä sai tarpeeksi ajokokemusta. Ärrää en edes ajatellut ajavani 25kW. Ne pyörät on tehty kulkemaan, eikä mihinkään hissunkissun köröttelyyn. Sitä varten on kaikenmualiman erkkivitoset yms. mopot.
Minun mielestäni vähän jännitystä tuo elämään, kun ei ole ihan laillinen peli. Vähän sama homma kuin alaikäisenä baariin.. ;)

Jos itse nuodattaisin orjallisesti lakia, voisi olla harrastuksen vaihto paikallaan. Pyörälle annetaan leipää ja se tykkää siitä!

Jos ajamaan haluaa kyykyllä oppia, ei sitä kyllä todellakaan opi 25kW:nä...Kuristukset pois ja SRRA:n ajoleirille. Sieltä sitä oppia saa, mitenkä tuommoista pyörää oikeasti ajetaan. Oman käsitykseni mukaan Pohjola myös kannustaa käymään noilla leireillä.

Poliisitkin liputti eilen sivuun, mutta sakoitta päästiin vaikka 74kW paprut. ylinopeuttakin ajoin, mikä oli pysäytyksen syy, mutta asialliset poliisit käskivät ajaa rauhallisesti.

....Pitäsköhän lukea tarkemmin, että kyse olikin juurit tuosta erkkikutosesta...Noooh, mutta pointti on tuo.
I Don't Play Icehockey. I Ride Motorcycles, You Pussies!
www.haje.fi - Valokuvia