Props kirjoitti:Mistä kannattaisi lähteä etsimään gixeriin käytettyä 25kW ohjainboksia, kun uutena on turhan kallis siihen nähden että on tosiaan kiinni sen katsastuksen ajan vain että saa papereihin 25kw
Jos kerran vaativat Suzuki huollon leiman tolle asennukselle niin tuskin suostuvat sitä kyllä laittamaan jos jostain muusta pyörästä boksi. Ite yritin joskus omaa cebaria kuristella Harizilta lainaamilla kureilla, mutta eivät suostuneet Hondan maahantuojalla laittamaan leimaa vaikka oli ihan sama malli ja vuosimallikin. Sanoivat että ei muka kävisi kuin yhteen vaikka hyvinhän se sinne meni kun ite kokeilin, koittivat siinä sitten vaihtoehtoisesti tyrkyttää 500e maksanutta kuristelua...
Konttorilla kun kyselin niin noi kurit ei taas käyneet vaikka olisi dynopaperit että alle 25kw, jotain päästöistä valitti...
Kannattaa liikkeen kautta hoitaa niin selviää selvästi helpoimmalla tai sitten vaa ajella niillä täys tehopapereilla, ei kai sekään nii hirveää ole...
Taitaa olla, kunhan runkonumerolla pystyy tilaamaan ja Tüv paperit tulee nii pitäsi käydä konttorille ilman sen kummempia mutinoita...