25 kW

Mainow
Liittynyt:
31.3.2007 21:55

ViestiKirjoittanut Mainow » 16.6.2010 19:16

Tonz^ kirjoitti:
Yzä kirjoitti:Onko olemassa jotain semmosta 25kw kuristusta jonka saa 5 minuutissa On/off? Olisi tosi kätsä :)

Kokemuksia kiitos!



kaasukahvaan/vaijeriin patentoimaan jonkinlainen irroitettava rajoitin palikka minkä saa helposti päälle tai pois. käytä mielikuvitusta ;)

Se kuuluisa ruuvikuristus.
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 16.6.2010 19:30

Kuuluisa ruuvikuristus? Mimmonen se oikein on sitten? Ei mitään hajua :)

Nii ja meneeköhän tommonen ''ruuvikuri'' sitten lävitse katsastuksesta jos pitää tt:eestä kuristaa 25kilowattiin?
Skipidiveinau
Tuurboks
Liittynyt:
21.2.2007 2:17
kawazaki z750 kaasukuristus

ViestiKirjoittanut Tuurboks » 17.6.2010 20:55

Semmosta asiaa kyselisin, et miten saan tuon kuristuksen pois? eikö se oo semmone messingin värine pellinpala joka on kiinni siinä kaasuvaijerin vieressä? eli kun seuraa kaasuvaijeria niin siinä liikkuvassa osassa kiinni 1 ristipäällä (jonka jo otin pois)
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 25.6.2010 10:44

Tuurboks kirjoitti:Semmosta asiaa kyselisin, et miten saan tuon kuristuksen pois? eikö se oo semmone messingin värine pellinpala joka on kiinni siinä kaasuvaijerin vieressä? eli kun seuraa kaasuvaijeria niin siinä liikkuvassa osassa kiinni 1 ristipäällä (jonka jo otin pois)

Mulla oli ainakin Ninjassa juuri tuollainen. 07-08 Ninjassa ei ole muuta kuristusta.

Kannattaa soittaa liikkeeseen ja kysyä onko sulla vielä bensapumpussa sähköinen kuri tuon lisäksi.
Loud Pipes Save Lives.
pjyry
Pyörä:
Aprilia sr di-tech 2003
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
26.12.2007 16:09

ViestiKirjoittanut pjyry » 30.6.2010 13:07

Kummastakohan mahtaa tulla enemmän sakkoa
1. Ajamalla pyörällä jonka teho on yli 25kw (37kw)
2. Ajamalla pyörällä joka on papereissa 25KW mutta oikeasti 37kw
Mainow
Liittynyt:
31.3.2007 21:55

ViestiKirjoittanut Mainow » 30.6.2010 15:00

pjyry kirjoitti:Kummastakohan mahtaa tulla enemmän sakkoa
1. Ajamalla pyörällä jonka teho on yli 25kw (37kw)
2. Ajamalla pyörällä joka on papereissa 25KW mutta oikeasti 37kw

Kummastakin tulee yhtä paljon sakkoja jos kiinni jäät. Jälkimmäisestä on epätodennäkösempää jäädä kiinni, mutta kiinni jäädessä sakon ohella saattaa vakuutusyhtiö muistaa korotetuilla vakuutusmaksuilla. Se taas on kallista lystiä yleensä.
Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 3.7.2010 12:18

Mainow kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Kummastakohan mahtaa tulla enemmän sakkoa
1. Ajamalla pyörällä jonka teho on yli 25kw (37kw)
2. Ajamalla pyörällä joka on papereissa 25KW mutta oikeasti 37kw

Kummastakin tulee yhtä paljon sakkoja jos kiinni jäät. Jälkimmäisestä on epätodennäkösempää jäädä kiinni, mutta kiinni jäädessä sakon ohella saattaa vakuutusyhtiö muistaa korotetuilla vakuutusmaksuilla. Se taas on kallista lystiä yleensä.
Onko kuristamattomalla ajosta kärähtäminen (tapa 2!) muka kalliimpaa kuin maksaa koko ajan vakuutus 37 kilowatin mukaan? Eli periikö vakuutusyhtiö jotain sakonomaista ekstraa vai joutuuko maksamaan ainoastaan 25kW- ja 37kW-vakuutusten erotuksen siltä ajalta, jonka pyörän on omistanut?
- Matti Peltola -
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 3.7.2010 12:36

Mainow kirjoitti:
pjyry kirjoitti:Kummastakohan mahtaa tulla enemmän sakkoa
1. Ajamalla pyörällä jonka teho on yli 25kw (37kw)
2. Ajamalla pyörällä joka on papereissa 25KW mutta oikeasti 37kw

Kummastakin tulee yhtä paljon sakkoja jos kiinni jäät. Jälkimmäisestä on epätodennäkösempää jäädä kiinni, mutta kiinni jäädessä sakon ohella saattaa vakuutusyhtiö muistaa korotetuilla vakuutusmaksuilla. Se taas on kallista lystiä yleensä.


Eipä muuten tule. Moposta lähtee kilvet jos ei oo kaikki tehot paperissa, sen joutuu penkittää uudestaa tai muutoskatsastaa uusille tehoille ym sakkoa siitä ;)

Aja vain sillä kuristetulla pyörällä, tai jos vahingossa sattuu kuristukset häviämään syystä tai toisesta niin harvoimpa poliisit niitä mopoja penkkiin vie jos ei poliisilla ole jonkinsortin virkaintoisuutta ja muuten pyörä olisi siistissä kunnossa. Enemmän mua pelottas ainakin ajaa semmosella pyörällä joka on suoraan papereissa ylitehosena.
pag
Paikkakunta:
04260
Liittynyt:
30.4.2008 20:53

ViestiKirjoittanut pag » 3.7.2010 15:51

Messico kirjoitti:Enemmän mua pelottas ainakin ajaa semmosella pyörällä joka on suoraan papereissa ylitehosena.

Niin, sehän on käytännössä ku ajais mopokortilla autoa. Kyllä ne poliisit huomaa sen yleisesti ottaen, että riittääkö kortti ajamaan pyörää. :lol:
ulisijat ulisee
ammattimies
Paikkakunta:
karvia
Liittynyt:
10.4.2005 20:03

ViestiKirjoittanut ammattimies » 5.7.2010 18:58

Terve! onko kellään galleriassa esillä penkitys papereita? ennen ja jälkeen kuristuksen mielellään cbr ;) käy myös paperi jossa liike kertoo asentaneensa alkuperäiset kuriosat! laita yv jos löytyy!
Tixksi
Pyörä:
Husse 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.4.2009 16:32

ViestiKirjoittanut Tixksi » 9.7.2010 13:25

Mutta mites on teho/paino suhteen laita? Kattooko poliisit vaan Kw määrät vai kattooko myös teho/paino suhteen? Koska ainakin Yamaha wr 250 menee vakiona teho/paino suhde yli sallitun, vaikka onkin vaan 22Kw tjsp.
Juussoo
Pyörä:
636B
Paikkakunta:
Sastamala
Liittynyt:
23.1.2010 23:34

ViestiKirjoittanut Juussoo » 11.7.2010 14:31

jos nyt poliisi sut pysäyttää ja rupee pyörääs katteleen ja kahtoo paljonko kilowatteja merkitty paperiin niin milläs ne nyt ne sun tehot näkee ellei rupee pyörääs penkittään ja harvapa poliisi nyt penkkiä kantaa mukanaan / vie penkille elikkä epätodennäköistä että siitä jäät kiinni jos sun mp:s ny tt sattuu oleen
SickBastardsStuntCrew! http://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew
Mainow
Liittynyt:
31.3.2007 21:55

ViestiKirjoittanut Mainow » 11.7.2010 15:24

crossailija kirjoitti:jos nyt poliisi sut pysäyttää ja rupee pyörääs katteleen ja kahtoo paljonko kilowatteja merkitty paperiin niin milläs ne nyt ne sun tehot näkee ellei rupee pyörääs penkittään ja harvapa poliisi nyt penkkiä kantaa mukanaan / vie penkille elikkä epätodennäköistä että siitä jäät kiinni jos sun mp:s ny tt sattuu oleen

Minusta se on melko helppo todeta onko pyörä täystehonen, jos rekisteriotteessa lukee kaasukahvan liikerata.
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 12.7.2010 14:11

Mainow kirjoitti:Minusta se on melko helppo todeta onko pyörä täystehonen, jos rekisteriotteessa lukee kaasukahvan liikerata.


Eipä kaikissa tuota tekstiä ole.
jerbona
Pyörä:
0.6L
Paikkakunta:
Nurmijärvi City
Liittynyt:
2.11.2008 20:14

ViestiKirjoittanut jerbona » 13.7.2010 1:31

En ihan äkkiseltään löytänyt Yamaha FZR kusiaisen kuristus sarjaa(kaasarien kurkku yms.kuristusta)...Joku tietää mistä sen sais?Esim Yamaha centeriltä? Vai onko kaikki tehny sen kuristuksen laittamalla ruuvin sinne kaasukahvaan?