Mainow kirjoitti:pjyry kirjoitti:Kummastakohan mahtaa tulla enemmän sakkoa
1. Ajamalla pyörällä jonka teho on yli 25kw (37kw)
2. Ajamalla pyörällä joka on papereissa 25KW mutta oikeasti 37kw
Kummastakin tulee yhtä paljon sakkoja jos kiinni jäät. Jälkimmäisestä on epätodennäkösempää jäädä kiinni, mutta kiinni jäädessä sakon ohella saattaa vakuutusyhtiö muistaa korotetuilla vakuutusmaksuilla. Se taas on kallista lystiä yleensä.
Eipä muuten tule. Moposta lähtee kilvet jos ei oo kaikki tehot paperissa, sen joutuu penkittää uudestaa tai muutoskatsastaa uusille tehoille ym sakkoa siitä
Aja vain sillä kuristetulla pyörällä, tai jos vahingossa sattuu kuristukset häviämään syystä tai toisesta niin harvoimpa poliisit niitä mopoja penkkiin vie jos ei poliisilla ole jonkinsortin virkaintoisuutta ja muuten pyörä olisi siistissä kunnossa. Enemmän mua pelottas ainakin ajaa semmosella pyörällä joka on suoraan papereissa ylitehosena.