25 kW

Ride_to_live
Pyörä:
YZF-R6R & VFR750F
Liittynyt:
3.6.2006 20:16

ViestiKirjoittanut Ride_to_live » 20.3.2010 9:06

Yamaha_Teba kirjoitti:...makso musitaakseni 50-60e...
Henkkis_ kirjoitti:...makso tasan 50 euroo.
Ovatpahan siis oppineet 3 vuodessa rahastamaan tuollakin.. Thanks.
- Matti Peltola -
sika1
Pyörä:
Honda cbr 900, PitPro 150, Suzukji pv 80, Peugeot trekker 50, yamaha dt 125
Paikkakunta:
suur-kuusaa
Liittynyt:
30.7.2006 23:20

ViestiKirjoittanut sika1 » 21.3.2010 21:57

Minkälainen kuristus tuolla motoring finlandilla tehdään ihan pelkkä kaasukahvakuri vai jokin kuristussarja? Kun hintakin näyttää olevan 300€ :eek:
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 21.3.2010 22:36

sika1 kirjoitti:Minkälainen kuristus tuolla motoring finlandilla tehdään ihan pelkkä kaasukahvakuri vai jokin kuristussarja? Kun hintakin näyttää olevan 300€ :eek:


Jostain jääny sellanen mielikuva, että motoringistä saisti alpha technikin kurisarjoja. Eli samoja mitä myy esim TLO BikeShop.
sika1
Pyörä:
Honda cbr 900, PitPro 150, Suzukji pv 80, Peugeot trekker 50, yamaha dt 125
Paikkakunta:
suur-kuusaa
Liittynyt:
30.7.2006 23:20

ViestiKirjoittanut sika1 » 21.3.2010 23:10

Hyvä jos näin on
H-u-l-l-u
Pyörä:
Yamaha FZ750
Paikkakunta:
RaaseBori
Liittynyt:
27.4.2005 22:01

ViestiKirjoittanut H-u-l-l-u » 23.3.2010 19:54

elikkäs, nyt olis hankinnassa kawa Z750, -05.. Eli pitäs saaha 25kw papereihin niin onko kellään omakohtasta kokemusta/tietoa miten sen sais tehtyä helpoiten? Ja hinta-arvioita olis myös hyvä saada niin osais vähän varautua.. Kiitoksia etukäteen, saattaisi löytyä topickia selaamalla mutta en millään malttaisi lukea näitä kaikkia sivuja.. :seko:
Esinahan palanen istutetaan maahan ja sitä kastellaan säänöllisesti. Kun siitä kasvaa kunnon kyrpä, siitä tehdään konstaapeli.
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 23.3.2010 23:05

H-u-l-l-u kirjoitti:elikkäs, nyt olis hankinnassa kawa Z750, -05.. Eli pitäs saaha 25kw papereihin niin onko kellään omakohtasta kokemusta/tietoa miten sen sais tehtyä helpoiten? Ja hinta-arvioita olis myös hyvä saada niin osais vähän varautua.. Kiitoksia etukäteen, saattaisi löytyä topickia selaamalla mutta en millään malttaisi lukea näitä kaikkia sivuja.. :seko:

Tuohon malliin saattaa olla kawalla oma kurisarja, eli yhteyttä lähimpään jälleenmyyjään. Toinen vaihtoehto on kaasukahvan liikkeen rajoittaminen.
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 23.3.2010 23:41

H-u-l-l-u kirjoitti:elikkäs, nyt olis hankinnassa kawa Z750, -05.. Eli pitäs saaha 25kw papereihin niin onko kellään omakohtasta kokemusta/tietoa miten sen sais tehtyä helpoiten? Ja hinta-arvioita olis myös hyvä saada niin osais vähän varautua.. Kiitoksia etukäteen, saattaisi löytyä topickia selaamalla mutta en millään malttaisi lukea näitä kaikkia sivuja.. :seko:


Tuohon on tehtaan "kurisarja" olemassa, joka rajoittaa kaasukahvan liikettä.. Tää sarja sisältää yhden metallilevyn ja pikkupultin.. hintaa 75€.. Asennettuna reippaat 200€.. Itsellä tuo palikka on vielä jossain kaapissa tallessa, että sen kyllä sieltä saa vaikkapa 5:llä eurolla.. :D Tuossa palikan kyljessä on muistaakseni joku numerosarja, joka kertoo mistä setistä on kyse.. Mitään papereita tuosta en ole koskaan saanut, vaan mulle pyörän myynyt firma laittoi tuon paikalleen ja muutoskatsasti..

Ota yhteyttä, jos palikka kiinnostaa.. Voin koittaa tuota etsiä, ko seuraavan kerran tallille menen..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Aziz--
Pyörä:
Comet GT125
Paikkakunta:
Kangasniemi
Liittynyt:
9.4.2006 17:53

ViestiKirjoittanut Aziz-- » 24.3.2010 20:55

Moro!

Onko kellään kokemusta KTM:n pärrien kuristamisesta? Isällä on 990 SM, sen kuristelu lienee vain toiveajattelua?

Tuosta alaspäin olis kiva tietää miten noiden muiden Kottaraisten kuristus onnistuu.
Esim 625/690 SMC?
450 EXC:ssä ei varmaan edes ole mitään kuristamista...

Alkaa porkkananväristä itellekkin taas himoita ;)
Galleriassa on kuvia ja niitä saa kommentoida!! 8)
bombermuumi
Pyörä:
Gixxer
Liittynyt:
27.1.2008 20:53

ViestiKirjoittanut bombermuumi » 25.3.2010 15:19

Mihin noi rikat menee tuol imukurkuis, ku ei ohjeis ollu mitään erikoista niistä.. :|
Pyörä siis Suzuki gsx-r750 -02. Onko vähän jostain! tällanen rajottaminen. :roll:
ultimatekill112
Pyörä:
-08 Honda XL125V varadero
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2008 15:28
Yamaha r6 2008

ViestiKirjoittanut ultimatekill112 » 27.3.2010 16:04

Olisin nyt ostamassa 08 Yammu r6:sta. Kysäsin bikeworldistä ja sanoivat että käytännössä mahdotonta kuristaa 25kW:ks. NO sitten katoin netistä foorumeita ja kappas löyty ihan sivu mistä kyseisen moottoripyörän kurisettejä saa. Onko kenelläkään muulla kokemusta uudemman r6:sen kuristamisesta 25kW:n? Sivu josta löysin kurisetin on siis http://www.fiinternational.com/ShowDetails.asp?name=YZF+R6&type=Yamaha
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 27.3.2010 17:16

Itellä on -06 r6r joka on kuristettu kaasukahvan liikettä rajoittamalla. Menneenä talvena pyörän kuristutin tehopenkissä. En tiiä mitä eroja rj09(06-07) ja rj15(08->), tuskin mitään suuria eroja jotka kuristamisesta tekisi mahdotonta. Pyörään laitettiin kaasuvaijerin alapäähän ruuvi joka estää vaijerin liikkumista. Voin kuvanki laittaa jos on tarvetta, vaikkakin kuva on aika sumea.

E. Tossa nyt se kuva kuitenkin.
http://img202.imageshack.us/img202/6116/16012010001.jpg
ultimatekill112
Pyörä:
-08 Honda XL125V varadero
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2008 15:28

ViestiKirjoittanut ultimatekill112 » 28.3.2010 12:10

Loistavaa. Kiitos! Asensitko tuon setin ihan ite vai teetitkö jossain liikkeessä?
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 28.3.2010 14:11

Liikkessä asensivat ja penkittivät. ;)
ultimatekill112
Pyörä:
-08 Honda XL125V varadero
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
7.5.2008 15:28

ViestiKirjoittanut ultimatekill112 » 29.3.2010 14:30

ootkos keksiny mitään nopeeta tapaa ottaa sitä palaa pois ja laittaa sitä takas?
-_Joonas_-
Liittynyt:
3.1.2007 20:07

ViestiKirjoittanut -_Joonas_- » 29.3.2010 15:47

Eipä tota ruuvia kovin nopeesti saa pois ja takas. Tankki ja ilmanputsarit irti yms. Jos haluaa sellasen minkä saa tienpäällä nopeesti paikalleen nii pitää kehittaa joku eri systeemi. 8)