25 kW

Derbimies^
Pyörä:
Yamaha Wr 400f
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.3.2009 2:28

ViestiKirjoittanut Derbimies^ » 13.12.2009 14:19

Nonii, tuli eilen hommattua tollanen yammun fzr 600cc. sellasta vaan kysyisin kun papereissa on 25kw ja 0,119kw/kg nii saako sitä ajaa pikku-a:lla?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 13.12.2009 14:30

Derbimies^ kirjoitti:Nonii, tuli eilen hommattua tollanen yammun fzr 600cc. sellasta vaan kysyisin kun papereissa on 25kw ja 0,119kw/kg nii saako sitä ajaa pikku-a:lla?

-Ajo-oikeus: moottoripyörät enintään 25 kW (34 hv) sekä tehopainosuhde alle 0,16 kW/kg.

veikkaappa.
Derbimies^
Pyörä:
Yamaha Wr 400f
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.3.2009 2:28

ViestiKirjoittanut Derbimies^ » 13.12.2009 15:04

Eli saan
Yamaha_Teba
Pyörä:
Kawasaki er-6n
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
2.6.2007 19:38
-

ViestiKirjoittanut Yamaha_Teba » 16.12.2009 0:37

Tänään kuristettiin oma pyörä. Kuristus tapahtui kaasukahvan liikettä rajoittamalla vain siihen 30' asteen kulmaan. On muuten onnettoman tuntunen se kahva liike ku vertaa mitä oli ennen kuristamista! :DD
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 21.12.2009 13:17

Tapahtuiko kuristaminen liikkeessä ja käyttivät sitten dynossa, paperit mukaan ja katsastamaan?
paljonko tuli hintaa tälle kuristukselle ja olisiko kellään tietoa mikä liike etelä-pohjanmaalla näitä tekee...
motoseinäjoelta olen kysynyt ja he eivät tee, jokiniemimotorsista odotan vielä vastausta.

kiitos.
Ride Your Heart Out!
Yamaha_Teba
Pyörä:
Kawasaki er-6n
Paikkakunta:
joensuu
Liittynyt:
2.6.2007 19:38
-

ViestiKirjoittanut Yamaha_Teba » 21.12.2009 16:49

Joo liikkeessä meikällä kuristettiin, hinta kurisarjalle oli 75e ja kun oli tehaskurisarja ni ei tarvinnu dynottaa. Anto lapun jossa oli todistus siitä, että kuri on asennettu ja siitä katsastamaan. Omistajan vaihdos 10e ja katsastus 60e.
ntjt
Pyörä:
Kymco MXU 50/Suzuki S1 - Derbi Senda R - Kymco Quannon - KTM Lc4 620 - Suzuki Gsx-R 750cc - KTM 640 Duke 2
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
19.4.2007 15:48

ViestiKirjoittanut ntjt » 21.12.2009 20:19

pitääpi katsella miten saman kuristuksen sais väsättyä suzuki sv:n koska sellanen on nyt osunu silmään ja aikalailla noi erikoismaalit ja rakenneltu pyörä himottaa:P
Ride Your Heart Out!
Xho
Pyörä:
Aprilia MX, Helkama Ässä
Liittynyt:
22.9.2007 23:34

ViestiKirjoittanut Xho » 22.12.2009 8:55

Terve. Hetken piti miettiä laittasko piikkipuolelle vai ei mut tässä sitä nyt ollaan.

Ote tietopankista: "Pyörän ovh on 6100e. Pyörä on myös mahdollista katsastaa seuraavaan teholuokkaan eli pikku-a kortilla ajettavaan max 25kw luokkaan."

Aprilia MX 125 siis kyseessä. Mikä mahdollistaa juuri tämän pyörän kohdalla ton ja tarviiko jotain papereita etc?
markketo
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2003 21:36

ViestiKirjoittanut markketo » 22.12.2009 13:51

Käytännössä kaikki kuristamattomat kevarit voi katsastaa pikku-a:lle, eli eipä tuossa ole mitään ihmeellistä. En tiedä tarviiko siinä mitään papereita, tuskin, käyt vaan ilmottamassa että kuriton on ja lyövät tehtaan ilmottamat tehot paperiin (saattaa kyllä haitata eteenpäinkauppaamista, kun tarvii muutoskatsastaa kureille että saa ajaa taas kevarikortilla).
"Install the optional water temperature sensor to the optional water pipe and connect the sensor
and the optional meter unit with the optional harness." ZX-6RR Kit Manual
stumpe
Pyörä:
Yamaha YZF 600r Thundercat
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
6.8.2005 16:14

ViestiKirjoittanut stumpe » 25.12.2009 13:50

Niin... Tai sitten tekee niinkuin kuin muutkin piikkipojat/tytöt. Papereissa 11kw, vaikka todelliset tehot jtn ihan muuta. Toisaalta jos haluaa lakia prikulleen noudattaa niin ei sitten. :)
jukuski
Pyörä:
Honda CRF 250
Liittynyt:
9.2.2007 11:20

ViestiKirjoittanut jukuski » 29.12.2009 20:43

ntjt kirjoitti:Tapahtuiko kuristaminen liikkeessä ja käyttivät sitten dynossa, paperit mukaan ja katsastamaan?
paljonko tuli hintaa tälle kuristukselle ja olisiko kellään tietoa mikä liike etelä-pohjanmaalla näitä tekee...
motoseinäjoelta olen kysynyt ja he eivät tee, jokiniemimotorsista odotan vielä vastausta.

kiitos.

http://www.letec-motors.com/

Kannattaa soittaa ja kysyä kyseisestä firmasta pyörän kuristamista ja dynottamista, molemmat hoituu saman katon alla. Ja on vielä Kawasakin valtuutettu huolto.
janileir
Paikkakunta:
oulunsalo
Liittynyt:
23.5.2007 22:53

ViestiKirjoittanut janileir » 30.1.2010 12:03

Olen tässä harkinnu tommosen kawasaki zx-7r ostamista.. malli on vuotta 1996 ja 750cc löytyy, mutta onko tommosen kuristaminen 25kW mahollista? ja jos on niin ei kukaan sattuis tietämään hintaluokkaa kuristukselle ja mitenkä kuristavat?
kiitos!
letec
Liittynyt:
11.2.2010 14:19
25 kW

ViestiKirjoittanut letec » 16.2.2010 16:29

jansu91 kirjoitti:Olen tässä harkinnu tommosen kawasaki zx-7r ostamista.. malli on vuotta 1996 ja 750cc löytyy, mutta onko tommosen kuristaminen 25kW mahollista? ja jos on niin ei kukaan sattuis tietämään hintaluokkaa kuristukselle ja mitenkä kuristavat?
kiitos!

On mahdollista ja aikas helppoakin. Rajoitetaan kaasuvaijerin liikettä ja hinta noin 100-150eur. Katoppa http://www.letec-motors.com

terv, Marko / Letec
bombermuumi
Pyörä:
Gixxer
Liittynyt:
27.1.2008 20:53

ViestiKirjoittanut bombermuumi » 22.2.2010 14:28

Tuolt Bike&tuningista sais pyörän rajotuksen 160-2--€ mut itte pitäs katsastaa.
Taijan kumminki asentaa ton Tlo-Bikeshopin sarjan ja hakee siihen vaa penkityspaperit ja paperin 60€ jos lukee et osaa on kinne tarpeeks. :lol: :D
Osaapahan itte ottaa osat pois samaltaval miten ne sinne laittokin.. 8)
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 22.2.2010 17:03

No tottakai se itse pitää katsastaa joka tapauksessa?